mun pikku sisko lensi hevosen/ponin selästä kun leppäkeihäs mutta se pelkää sitä hevosta jonka selästä se tippu sitte kun kysyin siltä onko tallilla kivaa niin se sanoi että ei ku siellä on se poni miten saisin sen mun kaa tallille kun munkaa käy tallilla yksi hiljainen tyttö ja yksi erittäin hyvä kaveri (meidän tunnilla)sitte toisella tunnilla käy mun paras paras kaveri!! se hiljainen tyttökin on mun kaveri mutta ongelmana on se että sisko ei käy ratsastamassa ja ratsastuksen opettaja tykkää siitä ihan hirveesti mutta siskoni ei enää haluja käydä kun vaan sellasella tallilla missä ei opeteta mitään!!!!!!
AUTTAKAA
3
490
Vastaukset
- polle
On se kiva juttu, kun täällä on näinkin terävää ja äidinkielentaitoista porukkaa... Mene kouluun opettelemaan mm. välimerkkien käyttö, ennen kuin tänne tulet bullshittiä sönköttämään.
- glowy
selvää pelkoa siskollasi... olen itsekkin tullut hevosen selästä miljoona ja sata kertaa alas... vanha sanonta sanoo, että jos hevosen selästä tippuu, sinne pitää nousta ennen auringonlaskua uudelleen tai pimeän tullen iskee pelko. Jopa itse nousin sinne uudelleen samoin tein vaikka ristiluu ja häntä luu olivat murtuneet monesta kohtaa.
Pollelle: Mäkään en saanut kunnolla selvää kun luin ton, mutta mua niin vituttaa tollaset ongelmaihmiset joiden pitää aina sanoa se viimenen sana että kuinka oli huonosti kirjotettu jne.. Tuskin enää luet tätä mut silti oli pakko sanoo.. "On se kiva juttu"..ÄRSYTTÄVÄÄ! Miten voi olla näin ärsyttäviä ihmisiä???.. hohhoijaa.. Sori ny vaan kun sanoin suoraan, mutta sä sen alotit olemalla noin epäystävällinen tossa..Ok, normalisoidun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144