Ja taas arki ja maanantai, vaikka ei se mun elämää paljon hetkauta oli lauantai tai maanantai. Ennen vain tuli hoettua sitä iänikuista lausetta, että ku ois aina ilta ja lauantai eikä koskaan aamu ja maanantai. Oli ne maanantaiaamut yleensä aika ikäviä.Se oli silloin mutta nyt, niinhän lauluntekiäkin aloitaa erään kappaleensa!
Jokatapauksessa aion olla täänviikon ensimmäisen päivän ilman minkäänlaista juomaa, joka sisältää alkoholia, promillen, promillea.
24.04.2006 maanantai
29
1211
Vastaukset
- papio
Minulle on sama oli päivä mikä tahansa. Arkipäivät ovat parempia. Posteljooni kulkee. Mutta raittiina tämänkin päivän olen.
Taas työvuoro takana ja vapaapäivää tässä viettelen. Ihme kyllä, ettei mistään päin kolota tai pakota, viinahammaskin on hiljaa ja hyvä niin.
Hyvää raitista päivän jatkoa kaikille t. Mettäläinen- aahoohoo
Mettäläinen kirjoitti:
Taas työvuoro takana ja vapaapäivää tässä viettelen. Ihme kyllä, ettei mistään päin kolota tai pakota, viinahammaskin on hiljaa ja hyvä niin.
Hyvää raitista päivän jatkoa kaikille t. Mettäläinenkun mulla ei oo minkäänlaista kipuu jossain kohtaa niin mä meinaan otattaa itestäni valokuvan. Muistelen sitte huonona päivänä että kerran oli ihan kivuton päivä:)
Kymmenes päivä ens kuuta ois kutistajalle aika ja arvatkaa vaan onko mulla sille mitään asiaa ku oon nukkunu yöt ihan ku ihmiset kuunaan. On vähän pässi olo. Pääasia on kuitenki että oon pystyny nukkumaan yöt yhteen putkeen ja jos ne nauraa mut sieltä ulos niin eipähän ois ensimmäinen kerta ku oon joutunu naurunalaseks.
Mitä mä luin tuolta eilisestä ketjusta? Ettäkö tipattomien vuosikokousta? Ois aika jännittävää ja mua ujostuttaa jo pelkkä ajatuski mut oon kyllä valmis osallistumaan. Oonhan mä helekatti soikoon luvannu mennä ajamaan kartinkiiki vaikka ei oon hajuukaan mahtuuko mun ahteri siihen kuppiin. - pörri1
aahoohoo kirjoitti:
kun mulla ei oo minkäänlaista kipuu jossain kohtaa niin mä meinaan otattaa itestäni valokuvan. Muistelen sitte huonona päivänä että kerran oli ihan kivuton päivä:)
Kymmenes päivä ens kuuta ois kutistajalle aika ja arvatkaa vaan onko mulla sille mitään asiaa ku oon nukkunu yöt ihan ku ihmiset kuunaan. On vähän pässi olo. Pääasia on kuitenki että oon pystyny nukkumaan yöt yhteen putkeen ja jos ne nauraa mut sieltä ulos niin eipähän ois ensimmäinen kerta ku oon joutunu naurunalaseks.
Mitä mä luin tuolta eilisestä ketjusta? Ettäkö tipattomien vuosikokousta? Ois aika jännittävää ja mua ujostuttaa jo pelkkä ajatuski mut oon kyllä valmis osallistumaan. Oonhan mä helekatti soikoon luvannu mennä ajamaan kartinkiiki vaikka ei oon hajuukaan mahtuuko mun ahteri siihen kuppiin.Ma-saa alkanut kaduttamaan koko ehdotus,kun ei ole näköjään tullut palstalle käymään:)t pörri1
- aahoohoo
pörri1 kirjoitti:
Ma-saa alkanut kaduttamaan koko ehdotus,kun ei ole näköjään tullut palstalle käymään:)t pörri1
Miehethän on se heikompi sukupuoli (pää kallellaan ja monalisa -hymyillen nyökyttelen)
- ma-sa
pörri1 kirjoitti:
Ma-saa alkanut kaduttamaan koko ehdotus,kun ei ole näköjään tullut palstalle käymään:)t pörri1
Mi,mitäs te nyt mua täällä epäilette.Kiire ollu koko päivän.Minähän voin istua vaikka yksin siellä torin laidalla ja kaivaa roskiksia.Mutta ihan tosissaan pitäs se päivä pystyä sopimaan.Siitähän se on lähinnä kiinni.Paikan voi sopia sitten.Ja pörri joutuu tietysti ilmanmuuta oppaaksi.Neljä halukastako tässä jo olis?Toukokuun 31 pvä on ensimmäinen jolloin minä sinne ehdin.Näkyy muuten olevan helluntai saman viikon lopulla.Kuulumisiin!Aina vaan tipaton oon.
- pörri1
ma-sa kirjoitti:
Mi,mitäs te nyt mua täällä epäilette.Kiire ollu koko päivän.Minähän voin istua vaikka yksin siellä torin laidalla ja kaivaa roskiksia.Mutta ihan tosissaan pitäs se päivä pystyä sopimaan.Siitähän se on lähinnä kiinni.Paikan voi sopia sitten.Ja pörri joutuu tietysti ilmanmuuta oppaaksi.Neljä halukastako tässä jo olis?Toukokuun 31 pvä on ensimmäinen jolloin minä sinne ehdin.Näkyy muuten olevan helluntai saman viikon lopulla.Kuulumisiin!Aina vaan tipaton oon.
oppaaksi.Joonatan jo näköjään eilen on asuvalinnat mun tehtäväksi suunnitellut.No,se on helppo.Sellaset vatteet,et voidaan istuskella vaikka kalliolla ja syödä eväitä:)Pukua ei tarvitse ottaa mukaan.Elikkä jotain mukavaa ylle.Ja jokasään kengät:)
Mitähän te haluaisitte nähdä täältä meidän pikkukylältä.Joonatanin ainakin haluaisin viedä Lauttasaaren sillalle(ota onki mukaan)Mitäs toiset??Ehdotuksia?
Pitää kait meidän metroajelullakin käydä???
tulijoita kyllä saisi olla enempi jos vaikka oikein bussi vuokrataan:))))t pörri1 - paranoidi
pörri1 kirjoitti:
oppaaksi.Joonatan jo näköjään eilen on asuvalinnat mun tehtäväksi suunnitellut.No,se on helppo.Sellaset vatteet,et voidaan istuskella vaikka kalliolla ja syödä eväitä:)Pukua ei tarvitse ottaa mukaan.Elikkä jotain mukavaa ylle.Ja jokasään kengät:)
Mitähän te haluaisitte nähdä täältä meidän pikkukylältä.Joonatanin ainakin haluaisin viedä Lauttasaaren sillalle(ota onki mukaan)Mitäs toiset??Ehdotuksia?
Pitää kait meidän metroajelullakin käydä???
tulijoita kyllä saisi olla enempi jos vaikka oikein bussi vuokrataan:))))t pörri1Katsotaan kuinka mailma makaa viikon parin sisällä, voitaas tulla pohjoisen miesten kanssa vaikka junalla :)
- pörri1
paranoidi kirjoitti:
Katsotaan kuinka mailma makaa viikon parin sisällä, voitaas tulla pohjoisen miesten kanssa vaikka junalla :)
sinäkin olet tulossa?Voi hyvänen aika!!Ja pohjosen miehet.Teitähän tulee sit iso porukka.Mun on nyt oikein tosissaan käytävä suunnittelemaan sitä kiertoajelua:)))näinköän menee yö suunnitellessa.t pörri1
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
sinäkin olet tulossa?Voi hyvänen aika!!Ja pohjosen miehet.Teitähän tulee sit iso porukka.Mun on nyt oikein tosissaan käytävä suunnittelemaan sitä kiertoajelua:)))näinköän menee yö suunnitellessa.t pörri1
Jos luoja suo niin kohdataan ... Kattele hyvä reitti, missä on kahvia tarjolla:)
En uskalla luvata mitään vielä, aika näyttää sitten. - pörri1
paranoidi kirjoitti:
Jos luoja suo niin kohdataan ... Kattele hyvä reitti, missä on kahvia tarjolla:)
En uskalla luvata mitään vielä, aika näyttää sitten.se olenkin varsinainen reittien katsoja.Mun ohjeiden mukaan jos toimitaan,niin eksytään koko porukka:)t pörri1
ps.vietetäänkö sit meidän 1-vuotis synttärit samalla??? - papio
pörri1 kirjoitti:
Minäkin mielelläni tapaisin nämä listalaiset face-to-face. Minulla on periaatteessa kerran kuukaudessa edestakainen ilmainen autokyyti Helsinkiin (mikäli Helsingistä nyt on kyse?).
Mutta tänään sain kuulla niin hienoja uutisia, jotka sotkevat kaikki reissaamiset vähäksi aikaa. Sain nimittäin ydinkeskustasta 1.6. alkaen saunallisen vuokra-asunnon ja koko touko-kesäkuu menee muuttohommissa.
Terveydestäni en viitsi enempiä puhella, koska siitä joku täällä jo nälvi minua siitä. Mutta uusimpien kokeiden ja tämän päivän uutisten perusteella tilanteeni onkin normaali. PSA-arvo 2,4. Et taisi olla vain ohimenevä tulehdus. Toivottavasti.
Tosi hyviä uutisia tänään tullut! Ja maanantaina vielä.
Mutta ilmoitelkaa tarkempia päivämääriä milloin kokoonnutte ja missä, niin eihän sitä koskaan tiedä.
Helsingissä osaan liikkua omin neuvoin. Ja siellähän on ne maksuttomat paikallisliikenteen metrot, ratikat ja junat ;) - pörri1
papio kirjoitti:
Minäkin mielelläni tapaisin nämä listalaiset face-to-face. Minulla on periaatteessa kerran kuukaudessa edestakainen ilmainen autokyyti Helsinkiin (mikäli Helsingistä nyt on kyse?).
Mutta tänään sain kuulla niin hienoja uutisia, jotka sotkevat kaikki reissaamiset vähäksi aikaa. Sain nimittäin ydinkeskustasta 1.6. alkaen saunallisen vuokra-asunnon ja koko touko-kesäkuu menee muuttohommissa.
Terveydestäni en viitsi enempiä puhella, koska siitä joku täällä jo nälvi minua siitä. Mutta uusimpien kokeiden ja tämän päivän uutisten perusteella tilanteeni onkin normaali. PSA-arvo 2,4. Et taisi olla vain ohimenevä tulehdus. Toivottavasti.
Mutta ilmoitelkaa tarkempia päivämääriä milloin kokoonnutte ja missä, niin eihän sitä koskaan tiedä.
Helsingissä osaan liikkua omin neuvoin. Ja siellähän on ne maksuttomat paikallisliikenteen metrot, ratikat ja junat ;)hyvistä terveys uutisista ja asunnon saannista!Kiva kuulla hyviä uutisiakin välillä,kun on niin paljon nyt ketjulaisilla ollut surullisia tapahtumia.Tätä tämä elämä on välillä suurta iloa ja sitten taas hetken päästä murhetta.
Joo,meidän tapaaminen on varmaankin luonnonhelmassa:)Ei mitään museoita,tai enhän minä oikeestaan tiedä kuka mihinkin haluaa mennä.
Mutta tarkkaa ajankohtaa ei kyllä ihan julkisesti ilmoiteta,koska siitä seuraisi varmasti oikea kansanvaellus meidän kokouspaikalle.Meillä ei olisi minkäänlaista keskustelurauhaa:)
Et kai sä vaan pummilla täällä kulkenut näissä julkisissa liikennevälineissä.Hyi,hyi.t pörri1 pörri1 kirjoitti:
se olenkin varsinainen reittien katsoja.Mun ohjeiden mukaan jos toimitaan,niin eksytään koko porukka:)t pörri1
ps.vietetäänkö sit meidän 1-vuotis synttärit samalla???Jos minäkin pölähdän sinne sheriffin tähti rinnassa ja Desert Eagle kainalokotelossa?
- pörri1
raitis kirjoitti:
Jos minäkin pölähdän sinne sheriffin tähti rinnassa ja Desert Eagle kainalokotelossa?
sinä tulet,jo meidän tyttöjen ja miksei myös poikien turvallisuuden vuoksi:)Metrossakin on ihan hyvä olla vartija mukana.Yksin emme sua jätä taistelemaan:)Ja on mulla kyllä täällä muutama tuttu polliisi,joilta voimme tarvittaessa apua pyytää:)))))t pörri1
ps.kyllähän olisi varmaan kateelista jengiä,kun meillä olis ihan oikea sheriffi mukana!!!!! - PSA:ssa
papio kirjoitti:
Helsingissä osaan liikkua omin neuvoin. Ja siellähän on ne maksuttomat paikallisliikenteen metrot, ratikat ja junat ;)josta hälytyskellot alkavat soimaan? Hyvä, että asiasi ok.
Vähän ohi palstan teemasta, mutta pannaan nyt, että raittiina eilen ja myös tänään:) - papio
PSA:ssa kirjoitti:
josta hälytyskellot alkavat soimaan? Hyvä, että asiasi ok.
Vähän ohi palstan teemasta, mutta pannaan nyt, että raittiina eilen ja myös tänään:)Normaali PSA-arvo 50-vuotiailla miehillä on n. 2. Minulla oli ensin arvo 17 ja viikko sen jälkeen 7. Lääkäri epäili pahinta eli syöpää. Mutta oli minulla muutakin oireilua, joita en kaikkia tässä viitsi seulomaan.
Mutta tuo 2 on kait nyrkkisääntö. Jos alkaa olemaan PSA jotain 5, niin kyllä voi alkaa jo epäilemään tulehdusta tms. Ja ikä on tärkeä. Yleensä vasta yli 40-vuotiailla aletaan olla tarjoamassa tuota syövän vaihtoaehtoa.
Homma on helppo tarkistaa verikokeesta ja asia tarkemmin lääkäriltä yhdellä kysymyksellä. Yleislääkärikin tietää nämä asiat. - samassa paatissa
papio kirjoitti:
Normaali PSA-arvo 50-vuotiailla miehillä on n. 2. Minulla oli ensin arvo 17 ja viikko sen jälkeen 7. Lääkäri epäili pahinta eli syöpää. Mutta oli minulla muutakin oireilua, joita en kaikkia tässä viitsi seulomaan.
Mutta tuo 2 on kait nyrkkisääntö. Jos alkaa olemaan PSA jotain 5, niin kyllä voi alkaa jo epäilemään tulehdusta tms. Ja ikä on tärkeä. Yleensä vasta yli 40-vuotiailla aletaan olla tarjoamassa tuota syövän vaihtoaehtoa.
Homma on helppo tarkistaa verikokeesta ja asia tarkemmin lääkäriltä yhdellä kysymyksellä. Yleislääkärikin tietää nämä asiat.Täytyy jutella lekurin kanssa, kun satutaan vastakkain. Jotain vaivoja on ja aina pelkää tietty pahinta.
- papio
samassa paatissa kirjoitti:
Täytyy jutella lekurin kanssa, kun satutaan vastakkain. Jotain vaivoja on ja aina pelkää tietty pahinta.
Jos vaikka sinulla ne PSA-arvot ovatkin korkealla ja muitakin oireita olisi ja ilmenisi se pahin mahdollinen eli eturauhasen syöpä, niin ei silti huolta tai syytä paniikkiin.
Eturauhassyöpä on yleisin syöpä aikuisilla miehillä ja nykylääketekniikalla helposti hoidettavissa. Normaalissakin tapauksissa sädehoidolla tai yksinkertaisesti leikkaamalla pois.
Muun tuttavani, jolla oli ensin näitä muita vaivoja ja joista kehittyi syöpä, kävi leikkauttaumassa syövän pois ja kertoi operaation olevan vaivaton kuin hammaslääkärissä käynti.
Tässä alla olevalle linkille voit muuten lähettää nimimerkillä maksutta kysymyksiä urologille:
http://www.miesklinikka.com/kysymys-ja_keskustelupalsta /
Käytin itsekin tuota keskustelu- ja kysymyspalstaa aluksi ja sain hyviä neuvoja ja vinkkejä. Kannattaa tsekata ne yleisimmät kysymykset ja vastaukset myös. Ongelmasi ja ratkaisu vaivaasi voi löytyä jo sieltä.
Alkoholiin tämä asia liittyy siten, että miten ihminen kestää mahdollisen vakavan sairauden epätietoisuudessa elämisen stressin ilman alkoholia :) Tsemppiä!
On. Ei tärrää käjet eikä pää, se oli pirullista kans ko alkoi pää täriseen ku piti jotain ihmistä kahtoa silmiin, Maanantaisin yleensä kateltiin kegänkärkiä. No tänään raittiina ilman tärinää ja morkkista. Huomenta kaikille!
- Cettuz!
Hyvin pyyhkii. Ei ole kankkusta ei, ei enään vuosiin. Sen verran mitä muistan voi sitä tuskaa. En koskaan enään halua sitä kokea.
- paranoidi
Maanatai iloisesti raittiina :)
Käväisi tuossa työreissu, meni pari päivää että e-saanut nettiin yhteytä. Raittiin täällä on oltu. Ilosta päivää kaikille !
- pörri1
ollaan!!Venähti vaan toi kotiin tulo,kun innostuin lähtemään suuuuuuuureen kauppa-keskukseen.Hauskaa iltaa van kaikille töpsöttelijöille ja tipsuttelijoille:))t pörri1
- pörri1
Lema kirjoitti:
Minä meinasi lämmitä sauna, kun on reilussa vähä rähjääntyy.
käy saunassa juur koskaan:)Suihkussa vaan.en tykkää noista taloyhtiöiden saunoista,ja itsellä ei ole:)Missäs sä olit reisussa,kyllähän sitä vähän vois kertoa:)t pörri1
pörri1 kirjoitti:
käy saunassa juur koskaan:)Suihkussa vaan.en tykkää noista taloyhtiöiden saunoista,ja itsellä ei ole:)Missäs sä olit reisussa,kyllähän sitä vähän vois kertoa:)t pörri1
Tänne on muute, saapuen muutto linnut, minä ponkaisi ensimmäiset .Täällä Rovaniemellä
- aahoohoo
Lema kirjoitti:
Tänne on muute, saapuen muutto linnut, minä ponkaisi ensimmäiset .Täällä Rovaniemellä
ei enää jaksa ponkaista ku on jos minkälaista tirisijää ja tärisijää puskat väärällään.
Niin oudolta tuntuu noitten lintujen äänet pitkästäaikaa jotta meinaa melkein tarrata puhelimeen ja hönkästä haloot ku kuulee jonkun terävämmän viserryksen. aahoohoo kirjoitti:
ei enää jaksa ponkaista ku on jos minkälaista tirisijää ja tärisijää puskat väärällään.
Niin oudolta tuntuu noitten lintujen äänet pitkästäaikaa jotta meinaa melkein tarrata puhelimeen ja hönkästä haloot ku kuulee jonkun terävämmän viserryksen.Mukava että lokit on tulle tänne täällä on elämä. Käväisi tuossa saunassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277