Kuka se on siinä 5.kirjan (Feeniksin kilta) kannessa, vas.alakulmassa, muistaakseni se pitelee ajatusseulaa tai jotain sellaista?
Kuka????
13
884
Vastaukset
- Nimetön
sirius
- sipe
kyl se on kalkaros, sehän opetti okklumeusta harrylle ja harry pääs käsiks sen muistoihin.
- floor
sipe kirjoitti:
kyl se on kalkaros, sehän opetti okklumeusta harrylle ja harry pääs käsiks sen muistoihin.
Se on sirius, Harry Potter Fanit sivuilla kerrottiin niin (itse Mika Launis kuulemma oli sanonut niin.) En usko et Kalkaros hymyilisi niin. Tyttökään se ei oo (idiootit väittää Hermionex x) sori) kun parran sänki kasvaa. et silleesä :D
- Se oli
Koska Kalkaroshan roikku siellä takana ylösalaisin kun James taikoi ja Sirius mölli siinä vieressä ja kirjan kannessa pipopäinen Harry. Niin kerta.
- Harry-91
Se ylösalaisin roikkuva Kalkaros oli teini-ikäinen. Ihan hyvin se toinen voi olla aikuinen Kalkaros.
- vehnä
Harry-91 kirjoitti:
Se ylösalaisin roikkuva Kalkaros oli teini-ikäinen. Ihan hyvin se toinen voi olla aikuinen Kalkaros.
Tyyppi on Sirius 100 % varmuudella, ja perustelut on: sillä on koiran korvat (ja siriushan muuttuu koiraksi), Kalkaroksella on mustat hiukset ja Siriuksen hiuksia kuvattiin kirjan kannen mukaisiksi (lainaus feeniksin killasta s.774-775: Hän oli tosi hyvännäköinen, hänen tumma tukkansa valui silmille sellaisella huolettomalla tyylikkyydellä, jota sen paremmin James kuin Harrykaan eivoisi koskaan saavuttaa...) Aika epätarkka kuvaus, mutta valuvat siinä kannen kuvassa. Ja kalkaroksen hiuksia kuvattiin jo teini-ikäisestä alkaen rasvaisiksi. Mutta tärkeintä musta on ne koirankorvat, kuvittaja on pistänyt ne juuri tunnistusta helpottamaan.
Niille, jotka arvelee tyyppiä tytöksi (Luna-epäilyjä olen kuullut) voin kertoa että tyypillä on parransänki. Eli se siitä sitten. - Nimetön
vehnä kirjoitti:
Tyyppi on Sirius 100 % varmuudella, ja perustelut on: sillä on koiran korvat (ja siriushan muuttuu koiraksi), Kalkaroksella on mustat hiukset ja Siriuksen hiuksia kuvattiin kirjan kannen mukaisiksi (lainaus feeniksin killasta s.774-775: Hän oli tosi hyvännäköinen, hänen tumma tukkansa valui silmille sellaisella huolettomalla tyylikkyydellä, jota sen paremmin James kuin Harrykaan eivoisi koskaan saavuttaa...) Aika epätarkka kuvaus, mutta valuvat siinä kannen kuvassa. Ja kalkaroksen hiuksia kuvattiin jo teini-ikäisestä alkaen rasvaisiksi. Mutta tärkeintä musta on ne koirankorvat, kuvittaja on pistänyt ne juuri tunnistusta helpottamaan.
Niille, jotka arvelee tyyppiä tytöksi (Luna-epäilyjä olen kuullut) voin kertoa että tyypillä on parransänki. Eli se siitä sitten.laitoin tätä viestiä ennen että se olisi ollut hermione mutta kuvaa takemmin katsottuani! se tosiaan on sirius! parransänki ja koiran korvat totta puhut!
- Nimetön
no sehän on ihan selvästi hermione. pipopää harryn takana on pimento ja se joka roikkuu siellä niin on ron tai sitten teini ikäinen kalkaros
- duvie-westcott
Entäs Puoliverisen Prinssin kannessa?
Kuka se tyttö siinä on? duvie-westcott kirjoitti:
Kuka se tyttö siinä on?Ginny Weasley.
- Nimetön
duvie-westcott kirjoitti:
Kuka se tyttö siinä on?ootko sää oikeesti lukenu harry potter kirjoja jokainen joka on lukenut tietää että se on ginny! sokeekin näkee sen!
- floor
Lue mun aikasempi viestiiiiiiiiii..........
- Fourteen
http://hpfanit.vuotis.net/kuvittaja.php
Tuolta voi lukea kansien selostukset! Feeniksin killan kansikuvassa tuo vasemmassa alakulmassa oleva heppu on Sirius, eikä mikään Hermione tai Luna Lovekiva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854