Lukko julkaisi tulevan kauden joukkueensa
Rauman Lukko tiedotti tänään odotetusti Mika Toivolan siirtymisestä Lukon päävalmentajaksi. Hänen parikseen siirtyy Heinolan Kiekon Mestikseen valmentanut Jarno Pikkarainen. Lisäksi joukkueeseen liittyy kuusi uutta hyökkääjää: Pekka Saarenheimo ja Juha-Pekka Haataja Kärpistä, Marko Luomala ja Henrik Juntunen Ilveksestä, Toni Dahlman Jokereista ja Josef Straka, tuore Tshekin mestari Sparta Prahasta.
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=5591
Toivola Lukkoon
Tiedottaja-
3
231
Vastaukset
- kannatus
taitaa muuttua:D Äskön lauantaina oli vielä suuressa suosiossa tänään saatanan paskakasa, kun meni juuri kaikista seuroista Lukkoon
- Laura1
Hänhän tekee vaan sitä, mitä osaa. Valmentaa ja hakee uusia haasteita.Se kuuluu työn kuvaan. Nyt on uudet nuotit Lukon suuntaan. Katsotaan minkälaiset fanfaarit lopussa soi:)
Mikäli pitää samaa tahtia kuin Ässissä, niin neljän vuoden päästä Raumalla juhlitaan hopeaa ja kaupungissa on ennennäkemötän kiekkobuumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421