tykästyä vai ei?

Losted_M

Olen tässä taannoin seurustellut 23.v neitosen kanssa ja olen itse 20v, mies.

Nyt kysyisin teiltä arvon neidit asiaa joka vasta nyt tulee vastaan.
Ennen olen tiennyt tunteistani varsin hyvin mitä ne tarkoittavat ja tässä hiljan erosin silloisesta ex:tä ni ja olemme nähneet enää pari kertaa ja olen vielä vähän hämärän rajamailla tämän suhteen, tähän liittyen olen jo parin vuoden ajan tuntenut erään 18 vuotiaan neidin joka on vain ollut vain yksinäisten iltojen keskustelu ystävä. nyt vasta 1.5kk sisällä olemme tavanneet 4 kertaa ja kiinnostukseni tätä neitiä kohtaan kasvaa koko ajan, hän on 90% urheilullisempi kuin ex- ja monin puolin kiehtova...
MUTTA.. nyt tulee vastaan ongelma, edellisestä liitosta 1kk ja olen tähän 18v neitiin jo tykästynyt, Joten en halua loukata ketään.
Onko kellään kokemusta / neuvoa tähän outoon ongelmaan...

3

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla..?

Parikymppinen ehtii vielä vaikka mitä. Jos ei varmuutta omista tunteista, niin parempi olla sen vakavammein toimimatta suuntaan tai toiseen.

• neiti22vee

Älä ainakaan pidä kiirettä.. meinaan sentakia ettei käy niin että uusi ihminen otetaan vähän niinkun korvikkeeksi eksän tilalle.. mutta jos ja kun olet sinut eron kanssa (vaikka siitä on kulunut vasta vähän aikaa) niin go for it.. koska elämä on liian lyhyt jotta sen voisi käyttää katumaan hukkaan menneitä mahdollisuuksia.. tunteita kannattaa kuunnella mut on hyvä että sinulla on se järjen äänikin mukana.
      Mieti mitä oikeasti haluat ja anna itsellesi aikaa selvittää se, kyllä asiat siitä järjestyy..
      aurinkoista kevättä..!

• mitäs siin ihmettelet... elä täysillä vaan etkä ihmettele kädet ristis niin kauan kunnes sil 18v muijal on joku toinen jätkä!!!! anna palaa vaa ku jos et sä ees yritä ni sit et saa koskaa tietää mitä ois tapahtunu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238