kun toisen tuotantokauden jaksot loppuu kohta ja sitten alkaa uusinnat, nii milloin alkaa kolmas tuotantokausi??? alkaako se vasta ens syksynä? se ois toisaalta ihan hyvä kun ei kerkee kesällä kattoo mut miten on?
loppuuko??????
4
675
Vastaukset
- .......
mä luulisin et ens syksyllä.
- LoveOC
Minun tietääkseni kolmas tuotantokausi alkaa ensi syksyllä niinkuin itse tuohon kirjoitit niin minä uskon :)
- Pissed Off
MTV3 näyttää "toiveuusintana" O.C:n alusta asti, eikä siinä mitään jos se olisi oikea syy. Todellisuudessa kyseiset toiveuusinnat ovat tehneet maikkarin isot pomot, jotka haluavat lihottaa kukkaroitaan uusittavien jaksojen kustannuksella (= uusintaoikeudet ei maksa yhtä paljon, kuin jonkin uuden sarjan jaksojen näyttäminen). Varmasti moni muukin (en tosin itse) haluaa nähdä O.C:n alusta, mutta onhan toi aika halpa keino kerätä kanavamaksuja.
- minä...
Ainakin joskus talvella MTV3 ei ollut ostanut O.C:n 3.tuotantokautta. Toivottavasti se kuitenkin jatkuu UUSILLA jaksoilla syksyllä. Tarpeetonta näyttää uusintana sarjaa joka on alkanu vasta vuosi sit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625