Kaljaklaani,kohtuukäyttäjät,kesselitkaverit,karvakorvat...mitä lie milloinkin.
Kommenttia kehiin!!!!
Aurinkoista aamua!
KK.26.04.2006
33
1510
Vastaukset
- GloriaGaynor-71
Mihinkäs sinä kommenttia kaipaat?
Täällä helsingissä aamu on alkanut ihanan aurinkoisena ja raittiina. Ikävä vain, että töihin pitää taas illaksi raahautua, .... mutta jos pienen lenkin koiran kanssa ennen sitä tekisin niin saisin happeakin.
t.GG- Vätys
alkoholikäyttöön liittyvää.Itellä taukoa vappuun asti!(jos hyvin käy)
- noviisi
kysynpä tässä sellaiksta, että onko sinulla kokemusta Päihdelinkin foorumeista?
Vallitseeko siellä todellinen sananvapaus vai ovatko AA-kerholaiset vallanneet senkin paikan? - Mäskipötsi.
noviisi kirjoitti:
Vallitseeko siellä todellinen sananvapaus vai ovatko AA-kerholaiset vallanneet senkin paikan?Päihdelinkin ylläpitäjä näkyy olevan A-klinikkasäätiö, ja keskustelun pääaiheina täysraittius, kohtuukäyttö, ja ongelmakäytön ratkaisut. Hyvin selväpiirteistä. Ylläpitäjä ainakaan ei ole AA-riippuvainen, vaan maan suurin päihdealan organisaatio.
Sinne lähden kirjoittamaan, josko olisi AA-uskovaisista vapaa foorumi. Valvojat on tietysti sielläkin.
KK:ta en hylkää. - kaikille.
Mäskipötsi. kirjoitti:
Päihdelinkin ylläpitäjä näkyy olevan A-klinikkasäätiö, ja keskustelun pääaiheina täysraittius, kohtuukäyttö, ja ongelmakäytön ratkaisut. Hyvin selväpiirteistä. Ylläpitäjä ainakaan ei ole AA-riippuvainen, vaan maan suurin päihdealan organisaatio.
Sinne lähden kirjoittamaan, josko olisi AA-uskovaisista vapaa foorumi. Valvojat on tietysti sielläkin.
KK:ta en hylkää.Päihdelinkin foorumeja!
Jätetään tämä paikka AA-fanaatikkojen keskinäiseksi "toistensa kehumiskerhoksi". - ÄIJÄ#33
kaikille. kirjoitti:
Päihdelinkin foorumeja!
Jätetään tämä paikka AA-fanaatikkojen keskinäiseksi "toistensa kehumiskerhoksi".osoite linkki!
- päihdelinkki
ÄIJÄ#33 kirjoitti:
osoite linkki!
se on siinä
- noviisi
Mäskipötsi. kirjoitti:
Päihdelinkin ylläpitäjä näkyy olevan A-klinikkasäätiö, ja keskustelun pääaiheina täysraittius, kohtuukäyttö, ja ongelmakäytön ratkaisut. Hyvin selväpiirteistä. Ylläpitäjä ainakaan ei ole AA-riippuvainen, vaan maan suurin päihdealan organisaatio.
KK:ta en hylkää.varmaa, että tämän foorumin sherifillä ei ole mitään vaikutusvaltaa Päihdelinkin foorumeilla?
- Denso
Mäskipötsi. kirjoitti:
KK:ta en hylkää.varmasti on päihdelinkin foorumilla hiukkasen erilainen kuin tällä palstalla. Nykäisen tähän vielä kertaalleen silkkaa lapsellisuuttani pari viestiä jotka pienellä sielulla ja isolla luudalla varustettu ylimmäinen lakaisija eilen siirsi bittimaailman pohjattomaan roska-ämpäriin. Mikä sinänsä saattaa olla niille ihan oikea paikka... Molemmat kirjoitukset ovat kommentteja muiden ja omieni viestien poistoihin eilisen päivän kuluessa, jos ei muuta niin antavat ainakin käsityksen siitä mikä on järjestyksenvalvojan kyky käsitellä itseensä kohdistunutta kritiikkiä. Näin...
Olisikohan ongelma vastaanottopäässä, eli järjestystä valvovan Don Quijotemme luetun ymmärtämisessä? Minkäänlaista linjaa en ainakaan minä ole tästä kirjoitusten apuharventamisesta löytänyt, ja toisaalta kun raitis ja reipas uskonsoturimme käy itse sanan säiläänsä heiluttamaan on jälki välillä ymmärrettävyyden rajamailla. Eli jos luetun ymmärtäminen on samalla tasolla kuin kirjallinen itseilmaisu, on hyvinkin mahdollista että kyseessä on ainoastaan ikävä väärinkäsitys. Ja tosimieshän ei tekemisiään selittele, varsinkaan akkaväelle!
Kiitettävää ripeyttä suuresti kunnioitetulta ylimmäiseltä järjestyksenvalvojaltamme, tuolta saastumattomien sielujen puhtauden vaalijalta ja ainoan oikean totuuden väsymättömältä äänitorvelta! Väärät kysymykset, turhat kannanotot ja asiattomat spekulaatiot aiempien viestien vertauskuvalliselle kirjaroviolle rahtaamisesta poistuivat yhteenkuuluvuutta ja harmoniaa häiritsemästä yhdellä isällisen ojentavalla nappulan painalluksella. Näin ne ristiriidat selvitetään aikuisten kesken! Hyvä! Jatka samaan malliin, niin ei pääse kenenkään pieni maailma järkkymään. Jostainhan meidän jokaisen pitää elämälle löytää sisältöä ja edes joku paikka missä päteä, vaikkapa sitten virtuaalitodellisuudessa. - on tämän
Denso kirjoitti:
varmasti on päihdelinkin foorumilla hiukkasen erilainen kuin tällä palstalla. Nykäisen tähän vielä kertaalleen silkkaa lapsellisuuttani pari viestiä jotka pienellä sielulla ja isolla luudalla varustettu ylimmäinen lakaisija eilen siirsi bittimaailman pohjattomaan roska-ämpäriin. Mikä sinänsä saattaa olla niille ihan oikea paikka... Molemmat kirjoitukset ovat kommentteja muiden ja omieni viestien poistoihin eilisen päivän kuluessa, jos ei muuta niin antavat ainakin käsityksen siitä mikä on järjestyksenvalvojan kyky käsitellä itseensä kohdistunutta kritiikkiä. Näin...
Olisikohan ongelma vastaanottopäässä, eli järjestystä valvovan Don Quijotemme luetun ymmärtämisessä? Minkäänlaista linjaa en ainakaan minä ole tästä kirjoitusten apuharventamisesta löytänyt, ja toisaalta kun raitis ja reipas uskonsoturimme käy itse sanan säiläänsä heiluttamaan on jälki välillä ymmärrettävyyden rajamailla. Eli jos luetun ymmärtäminen on samalla tasolla kuin kirjallinen itseilmaisu, on hyvinkin mahdollista että kyseessä on ainoastaan ikävä väärinkäsitys. Ja tosimieshän ei tekemisiään selittele, varsinkaan akkaväelle!
Kiitettävää ripeyttä suuresti kunnioitetulta ylimmäiseltä järjestyksenvalvojaltamme, tuolta saastumattomien sielujen puhtauden vaalijalta ja ainoan oikean totuuden väsymättömältä äänitorvelta! Väärät kysymykset, turhat kannanotot ja asiattomat spekulaatiot aiempien viestien vertauskuvalliselle kirjaroviolle rahtaamisesta poistuivat yhteenkuuluvuutta ja harmoniaa häiritsemästä yhdellä isällisen ojentavalla nappulan painalluksella. Näin ne ristiriidat selvitetään aikuisten kesken! Hyvä! Jatka samaan malliin, niin ei pääse kenenkään pieni maailma järkkymään. Jostainhan meidän jokaisen pitää elämälle löytää sisältöä ja edes joku paikka missä päteä, vaikkapa sitten virtuaalitodellisuudessa.foorumin Stalin..hih heh
- Mäskipötsi.
ÄIJÄ#33 kirjoitti:
osoite linkki!
Meikä on sitten Urpo-Örvelö sielläkin. Jos sielläkin on sitä HALLELUJAA TÄNÄÄN OLEN SELVÄ-meininkiä, niin palailen takaisin sheriffin työllistäjäksi.
- Mäskipötsi.
Mäskipötsi. kirjoitti:
Meikä on sitten Urpo-Örvelö sielläkin. Jos sielläkin on sitä HALLELUJAA TÄNÄÄN OLEN SELVÄ-meininkiä, niin palailen takaisin sheriffin työllistäjäksi.
- Jep.
noviisi kirjoitti:
varmaa, että tämän foorumin sherifillä ei ole mitään vaikutusvaltaa Päihdelinkin foorumeilla?
A-klinikkasäätiö ei ole AA:sta mitenkään riippuvainen.
noviisi kirjoitti:
Vallitseeko siellä todellinen sananvapaus vai ovatko AA-kerholaiset vallanneet senkin paikan?EI nyt joukolla KK:ta hylätä ! Sehän olisi AA-kiihkoilijoiden riemuvoitto, ja olisivat onnensa kukkuloilla, kun kritiikin viimeisetkin rippeet häviäisivät.
Palstasta muodostuisi todellinen AA:n oma tänäänolenselvä-chattailupalsta.
Oletteko periksiantajia?- JÄTTÄKÄÄ
kaikille. kirjoitti:
Päihdelinkin foorumeja!
Jätetään tämä paikka AA-fanaatikkojen keskinäiseksi "toistensa kehumiskerhoksi".Tämä foorumi. Päihdelinkissä teillä on MIKA-vapaa alue!!!
Sinne ja vähän äkkiä!! Niin kuin olisitte jo. - selvä juttu
Mäskipötsi. kirjoitti:
Tänään olen selvä. Oletko sinä?
- Halloo.
JÄTTÄKÄÄ kirjoitti:
Tämä foorumi. Päihdelinkissä teillä on MIKA-vapaa alue!!!
Sinne ja vähän äkkiä!! Niin kuin olisitte jo.Sehän olisi luovutusvoitto hallelujaaselväpäivä-linjalle.
- foorumi ei jää!
JÄTTÄKÄÄ kirjoitti:
Tämä foorumi. Päihdelinkissä teillä on MIKA-vapaa alue!!!
Sinne ja vähän äkkiä!! Niin kuin olisitte jo.Nimenomaan tuo jatkuva käännyttäminen ja vittuilu sai aikaan sen että palstalla pysytään. Ihan jo senkin takia että joku satunnainen kävijä kaipaa apua ja jotta hänelle voisi joku antaa edes A- klinikan ossan.
Toi Mika nyt on se ja sama kuka ja mikä se on. Siinäpähän sensuroitsee vallantunnossaan itselleen vieraita uskonkappaleita miten haluaa. Jokaisen pitää päästä pätemään.
- Paté
mutta eilen karkasi "mopo käsistä"...:(
Erehdyin menemään hikisen sählypelin jälkeen lähikauppaan ja sixback jotenkin vaan tarttui mukaan...
No onneksi en kuitenkaan mennyt ostamaan lisää bisseä, muuten morkkis olis vielä pahempi.
Onneksi Vappuna on hommaa serkun kesämökillä. Siellä ollaan ihan vesi- ja mehulinjalla koska serkku ja hänen vaimonsa ovat tehneet kesämökistään ja se tontista "täysin alkoholittoman vyöhykkeen". :)- GloriaGaynor-71
Mökille vain puuhastelemaan ja simaa (holitonta) litkimään. Hyvä ettet lisää kipaissut hakemaan sitä ölppää se kun ainakin minulle tapahtuu aina jos yhdenkin otan. Tänään taas uusi alku
t.GG - Paté
GloriaGaynor-71 kirjoitti:
Mökille vain puuhastelemaan ja simaa (holitonta) litkimään. Hyvä ettet lisää kipaissut hakemaan sitä ölppää se kun ainakin minulle tapahtuu aina jos yhdenkin otan. Tänään taas uusi alku
t.GGkello oli jo yli kahdeksan eilen illalla kun sixbackia lopettelin.
Tuli väsy ja vuode houkutteli enemmän kuin lähtö lähi-Siwaan ostamaan lisää olutta.
Hyvää Vappua sinulle ja kaikille muillekin.
- Gul gul.
Tuo oli fanfaari, kun Gloria on alkanut kirjoittamaan KK:hon. Toivottavasti hän täältä löytää lisää ilmavuutta, ja vähemmän henkilöön menevää veetuilua.
Eihä meistä kukaan ole täydellinen. Elämä on aaltoliikettä, kuten kaikki maailmankaikkeudessa. Itsekin vaakana keikun ylös alas ylös alas. Useampi kuukausi vierähtää kuntoillessa ilman yhden tolpan kaljaakaan, ja kun alan ottamaan terävää kuppia, senkin teen perusteellisesti.
Olen pohdiskellut sitä jatkuvaa ylä- ja alamäen vaihtumista, ja aavistelen, että siinä on määrätynlainen "puhdas pöytä"-, tai "nollaus"-aspekti.
Joka kerta kun olen noussut sieltä helvetin esikartanosta ja pahoinvoinnit ovat takana - elämä tuntuu suorastaan uudelta ja ihanalta.
Ylämäki-alamäki-elämässä ainakin oppii tuntemaan itsensä, viinan vaikutukset, ja ei ole elo ainakaan tasapaksua junnaamista. Mutta kovin raskasta se välillä on.- Vätys
Kait se kohtuuskin on taitolaji.
Mulla kans ei ole kuin On/Off vaihde.Oisko jotain -kohtuuskaikessa- kursseja?
"Otan pari kaljaa" on aivan tuntematon käsite! - Gul gul.
Kolahti nuppiin, että se aaltoliike ja mäkisyys on kai minun karma.
Nimeni on mäki-päätteinen, lapsuuden kotipaikkani on mäki-päätteinen ja silloinen kotikyläni on mäki-päätteinen. Nyt asun lähiössä, jonka nimi on mäki-päätteinen. Tapiksi tosiaan horoskoopissa olen (keinuva?) vaaka. Vietä siinä sitten tasapainoista elämää.
Taidan vapaaehtoisesti jättää sen väkinäisen hampaiden narskuttelun, ja selvääpäivääkaikille-hokemisen vähemmälle. Olen kuntoileva raittiuden perikuva silloin kun olen, ja sitten kun juon viinaa, niin se on viinan juontia. Miksi itsensä pakottamalla pakottaa kuosiin, johon ei sovi kuitenkaan? Sehän on varsinaista itsensä rääkkäämistä.
Se rento ote, se rento ote. - GloriaGaynor-71
En mä kellekkään omasta mielestäni ole kettuillut! Sorry kuiteskin.
- Gul gul.
GloriaGaynor-71 kirjoitti:
En mä kellekkään omasta mielestäni ole kettuillut! Sorry kuiteskin.
Lienenkö muotoillut lauseeni väärin, kun noin ymmärsit.
Kirjoitin:"Toivottavasti hän täältä löytää lisää ilmavuutta, ja vähemmän henkilöön menevää veetuilua."
Tarkoitin:"Toivottavasti hän täältä löytää lisää ilmavuutta, ja KOHTAA vähemmän henkilöönSÄ menevää veetuilua."
Että se oli tarkoitus. - GloriaGaynor-71
Gul gul. kirjoitti:
Lienenkö muotoillut lauseeni väärin, kun noin ymmärsit.
Kirjoitin:"Toivottavasti hän täältä löytää lisää ilmavuutta, ja vähemmän henkilöön menevää veetuilua."
Tarkoitin:"Toivottavasti hän täältä löytää lisää ilmavuutta, ja KOHTAA vähemmän henkilöönSÄ menevää veetuilua."
Että se oli tarkoitus.Tajusin toivottavasti=o)
- luppe
Terveppä taas!
Tässä päivää työn merkeissä ihan pirteenä jatkelen.
Saattaa olla, että vähäksi aikaa KK täytyy jättää väliin, mutta palailen sitten taas joskus.
Oikein ihanaa kevään jatkoa kaikille kohtalotovereille.
Oli ihan rattoista ”tutustua”;) - Hamara
Olo on heikko ja suussa maistuu dinosauruksenpaska, tietenkin itseaiheutettua. Siinä kommentti.
- mää
en ole koskaan syönyt dinosauruksenpaskaa joten en tiä.mutta kerran viikon rännin jälkeen suuhuni oli ilmeisesti paskantanut taistelu-eleffantti ja se maku oli karsee.Liekö samoja sitten?!
- Remppa.
Kahtena päivänä aivan leppoisaan tahtiin loistosäässä tuli touhuttua kaverin autorempassa apuassistenttina. Linnut lauloi, aurinko paistoi, välillä grillimakkaraa naamaan.
Kyykkimiset, kumartumiset, ojentelut, vasaroinnit, vääntämiset ja punnertamiset antoivat taas muistutuksen, että ei tässä ihan nuori poika ole. Melkein solutasolla tuntuu, kuin olisi ollut kylienvälisissä otsaanlyöntikilpailuissa mukana. Kaikki paikat kipeänä.
Jo tämä olotila johdattelee siihen, että toiset saavat juoda vappuviinat ja -kaljat, kun siitä tulee vielä pahempi olotila meikäläisen juomakiintiöllä, ja siitä pitäisi vielä maksaa.
Kiitos ei. - Kiilu
Seudun paras leppoisa tarinaniskijä työeläkkeelle päästyään aloitti melkein jatkuvan tissuttelun. Joskus piti viikonkin paussia, kun oli taas saanut vakavia varoituksia lääkäreiltä. Ei perussuomalainen mies sanaa usko, etenkään viinan juonnissa. Tuumasi vain, että se on viimeinen väri päässä, kun oli harmaantunut. Siirtyipä sitten teräviin, kun alkoi saamaan pullotolkulla "ystävältä" lähistöllä. Sitä tissuttelua ja konttailua kesti ehkä kuukauden. Sairaalaan halvaantuneena, ja viikon päästä tuli noutaja.
Toinen tuttu, noin viisikymppinen oli nuoruudessaan vaikeasti vammautunut liikenneonnettomuudessa. Proteeseja. Ja tissuttelua kymmeniä vuosia samanhenkisten ringissä. Taas rinki koolla, erimielisyyksiä viinaveloista, häntä tyrkättiin, kaatui yli pöydän, niskanikama murtui - päästä alaspäin halvaantunut.
Pistää yön hiljaisuudessa miettimään syntyjä syviä, kun itselläkin juopuneena on ollut viikatemies aivan olan takana monta kertaa. - miksi siis
Täällä jatkuvasti arvostellaan tipattomien ketjua, AA:ta, AA:laisia ja sheriffiä? Muistan lukeneeni ettei KK ketju halua puuttua tipattomien asioihin. Teette sitä kuitenkin päivittäin!
En ole huomannut että tipattomat arvostelisivat teidän ketjuanne. Ja jos arvostelisivatkin, verbaliikka olisi monin verroin kauniimpaa kuin teidän v-pitoinen tekstinne...
Soditte perin yksipuolisesti...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134