Uutisissa sanottiin että Espoon poliisi räjäytti nalleja eilen. Miksi näin? Uhkasivatko nuo nallet ihmisiä tai käyttäytyivätkö agressiivisesti? Miksi niitä ei viety korkeasaareen?
Karhun metsästys räjäyttysaineella?
4
581
Vastaukset
- Espoon
poliisihan on aina käyttäytynyt hieman hätäillen, olen kyllä sitä mieltä, että talviunilta heränneen nallen räjäyttäminen on kyllä vihon viimeinen teko.
- Otso
Nooh, minusta pihapiiriin tunkevat nallet, eli arvaamattomasti käyttäytyvät suurpedot, tulee pruutata lyijyä täyteen. Tämä räjäyttäminen mahtaa olla hevosmiesten uutisista, mutta tarkemmin ajatellen, vois olla toimiva tapa ampua esim kertasingolla nallea. Riittää kun osuu sinne päin...
- Rautaa kehiin!
Tässä oli miesten vastaus todellisuudesta ajat sitten vieraantuneille viherpiipertäjille, jotka eivät tajua että karhu, varsinkin juuri talviunilta hätyytettynä on vaarallinen oikeasti. Se ei ole Disneyn nalle, joka herättyään pruuvaa hunajapurkin auki...
Rautaa kehiin! kirjoitti:
Tässä oli miesten vastaus todellisuudesta ajat sitten vieraantuneille viherpiipertäjille, jotka eivät tajua että karhu, varsinkin juuri talviunilta hätyytettynä on vaarallinen oikeasti. Se ei ole Disneyn nalle, joka herättyään pruuvaa hunajapurkin auki...
Nyt täälläkin ettei suinpäin karhun tavatessa rynnättäis sen kanssa tassualyömään,saattaa olla pennut lähellä tai vartioimassa haaskaa.Luulempa ettei moni halua kokeilla suorittaako se valehyökkäysen vai tulee perille asti.Itse olen joutunut emon ja pentuin väliin ja on ihme että tässä vielä kirjoittelen,tekimuuten 4 hyökkäystä lähimmillään 5 metriin,elikkä pyykkipäivä tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124