tatskan ottaminen kamalaa kipua

heebo

moros.
paljon puhutaan että esim käteen ottaa tatuoinnin "sattuu" hirveesti. millaisia kokemuksia tattoon omistajilla on aiheesta.
taitaa se jännitys ekassa tatskassa olla se suurin tekijä ja ja unohtaa hengittää pyöryttää paskattaa jne:)

15

2841

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirri

Mulla tuntui taskan otto suunnilleen samalta kuin epilaattorilla ajo. Riippunee paikasta, sattuuhan se epilointikin eri lailla riippuen siitä kuinka herkästä alueesta on kysymys.

• meg

toki se tuntuu, kun ihoon taotaan neulalla reikiä..
      Silti minusta tuntuu että tatuoinnin kipua on liioiteltu, se ei tosiaan ole mitään ylitsepääsemätöntä tuskaa.
      kivun voimakkuus on tosiaan verrannollinen tatuoitavaan paikkaan (ja tatuoinnin kestoon), mutta myös yksilöllistä.
      Toiset ovat herkempiä kuin toiset.
      Ainakaan kivun takia ei kannata jättää tatskaa ottamatta!
      Niin ja mitä hermoiluun tulee, hyvä tatuoija kyllä saa asiakkaat rentoutumaan :)

• ViBES

Sattuuhan se, tuntuu että mitä enemmän käy ottamassa niin sitä vittumaisempaa se on. Mut ei ylitsepääsemätöntä ku kuitenkin oon ainakin yhden työviikon verran istunu hakattavana:D

• catwoman

Sattuuhan se toki, mutta vain sen aikaa, kun sitä tehdään. Ja kyllä se kipu unohtuu, ensimmäiset 10min on pahimmat. Se huomattavan hyvä ero lävistyksiin verrattuna on, että tatuointi paranee tosi nopeasti eikä ole kipeä, kun taas lävistykset vuotavat, kipuilevat ja parhaassa tapauksessa tulehtuvat ja märkivät (kokemusta löytyy). Lisäksi ainakin oma tatuoijani puhui, että hänellä on jotakin puuduttavaa suihketta, jota voi ruiskuttaa tatuoitavalle alueelle, jos kipu yltyy sietämättömäksi.

• ViBES
        catwoman kirjoitti:

Sattuuhan se toki, mutta vain sen aikaa, kun sitä tehdään. Ja kyllä se kipu unohtuu, ensimmäiset 10min on pahimmat. Se huomattavan hyvä ero lävistyksiin verrattuna on, että tatuointi paranee tosi nopeasti eikä ole kipeä, kun taas lävistykset vuotavat, kipuilevat ja parhaassa tapauksessa tulehtuvat ja märkivät (kokemusta löytyy). Lisäksi ainakin oma tatuoijani puhui, että hänellä on jotakin puuduttavaa suihketta, jota voi ruiskuttaa tatuoitavalle alueelle, jos kipu yltyy sietämättömäksi.

Kyllä mulla ainakin pahimmat ajat on ollu vikat pari tuntia yleensä.

• kyllä...

Käsivarteen kun otin, ei tuntunut pahemmalta, mutta kun tein pienen perhosen kikkeliin, se oli kamalaa!!!

• Toinen Joke
      • Fredrika84

Tämä voide ilmeisesti puuduttaa ihon pintakerrosta, mutta tatskaus menee syvemmälle.
        Varmasti auttaa fyysisesti, mutta psyykkisestikkin rauhottaa =)

• tuo

juurikaan tuntunut pahalta. Juuri tulin kyseisestä toimenpiteestä. Oli mun eka tatska olkapäähän. Mitä nyt hivenen nipisteli mut ei tosiaankaan sellainen että kivun takia pitäis jättää väliin. Eka tunti sen jälkeen kun piti alueen rasvassa poltteli hivenen mut hellitti nopeesti.
      Jos minä otan tatuoinnin niin sen ottaa kuka tahansa muukin:)

• Fredrika84

Kipu on ikuisuusaihe. Jokainen on yksilö ja siksipä kipu on aina yksilöllistä. Tottakai voin sanoa paikkoja joihin yleensä sattuu enempi(esim.luun päälle), mutta sattuuko ja kuinka paljon on kuitenkin kii omasta kipukynnyksestä joka jokaisella on erilainen. Esim. mulle toi luunpäälle hakkaaminen tuntui vain hieman enemmän, kuin muualle. Jotku tuntee ku puukolla viillettäs, sama mihin tehään ja jotku lukee kirjaa jne. samalla.Jotkut jopa saattavat torkahtaa tatuointi tilanteessa.
      Mua ei oo sattunnu. Tottakai kuvan hakkaaminen tuntuu, mutta en kuvaile sitä sanalla "kipu".

• moni jo

kirjoittikin, niin riippuu paikasta ja kipukynnyksestä yleensä..
      Mulla korkea kipukynnys yleensä, mutta niskaan tuon luun päälle sattui melkoisesti ja muutenki enemmän tohon selkäruodon päälle..

• Johanna

Eihän pienen kiinalaismerkin ottaminen satu, otetaan se sitten luun päälle tai lihalle.
      Noin neljän tunnin hakkaaamisen jälkeen voi vasta sanoa sattuuko todella.. Ja voin kertoa, KYLLÄ SATTUU!

• Oli paha paikka mulle. Se jänne mikä nilkassa on, se sattu=( se olikin eka tatska ja käsin raapustettu:)

• Räpätäti

Jos lyhyesti pitäisi tuota tuntemusta kuvailla, sanoisin ruokailuveitsellä kohtuullisesti ihoa vasten painaminen. Selkärankaa vasten ja lapaluilla tuntui vähän ilkeämmältä, mutta silmät suljin vain muutaman kerran, jotta kestin kivun. Ja kyllä oli voittajan fiilis jälkeen päin :D

• heebo

pisti hiemn hymyilyttämään tatuoinnin teko. keveri sano että "puolessa välissä pidetätään tauko ja otetaan buranaa" että ennakko luulot teki kovimmat tuskat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe