voisko joku neuvoo tuon emulen käyttöönoton,varsinkin palomuurien porttien suhteen.miten ne emulen pyytämät portit saa käyttöön?siinä pitäs olla se tcp ja udp portti vapaana.en osaa muuttaa asetuksia itse.jos joku neuvois vaiheittain sen niin olisin äärimmäisen kiitollinen.otetaanko ne portit käyttöön f-securen palomuurista vai adsl-modeemista.mä oon ihan sekasin
emule
täti ei osaa
5
671
Vastaukset
- aergaerga
Aiotko rikolliseksi?
kun avaat emulen niin palomuuri/virustorjunta kysyy päästetäänkö nettiin annat vain luvan niin alkaa toimia, ei tarvitse mitään asetuksia muuttaa (jos perusasetukset on jo kunnossa)
- ...
"mä oon ihan sekasin "
Niin olet. Kysyä nyt tietokonepalstalta apua rikokseen.- .....
taidat olla itsekin sekaisin, sillä eMule ei ole laiton ohjelma.
- "en oo sekasin"
Vai oikein tietokonepalsta...!!!
Mikäs rikos emule on? Kunhan vain ei rikota tekijänoikeuksia tai kopiointikieltoja, on kaikki lataaminen ja jakaminen laillista. Comprendo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308