Kun pojat ja miehet kumartavat, niin tytöthän niiaavat. Joskus näkee aikusten naistenkin niiaavan jonkun vanhan ja arvokkaan herran edessä kätellessään.
Mitä mieltä naiset ovat niiauksesta? Onko se lapsellista, alentavaa tai muuten huvittavaa. Minusta se on kertakaikkisen viehättävä tapa.
Niiaus
3
601
Vastaukset
Mielestä se on aika huvittavaa=) Ei siis sillä että se olis pahasta!
Ainakin saa hymyn huulille:D- Queen-Of-Hearts
Joskus tulee niiailtua... jos on hyvä syy. Esim. todistuksia ja stipendejä vastaanottaessa mitäs muuta teet kuin niiaat??? Ja joskus muutenkin... kohteliaisuutena yleensä jonkun vastaanottamisesta.
Tiedän naisen (40-v) joka niiaillee aina kun häntä kättelee.. se on vähän hassua kyllä, mutta täti on muutenkin aika tyttömäinen. - neitivaan
Rippikoulun käyneen ei tarvitse enää niiata. Tyttölapset voivat ja ehkä heidän pitääkin.
Minä todistusta tms hakiessa nyökkäsen mutten kumarra enkä niiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634