kenties jokin muu?
Haen mahd. hyvälaatuista stereosarjaa jossa jykevät bassot ja selkeä äänentoisto. Hintaa maskan max. 300. Mistä kannattaa etsiä ja millaista suosittelette?
Itse ajattelin näitä SONY:n http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?partNumber=6146880 malli&productId=174027&storeId=1444&catalogId=1444
tai PHILIPS:n http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=1444&storeId=1444&shopId=10001&compartmentId=10014&categoryId=10014&productId=221913
muuten sama mutta edessä ilmanpoistoaukkojen välissä on MAX-Sound kiinnitys. Ja 240 wattia musatehoa. Muuten sama kuin netAnttilassa. Laite siis prismassa.
Mitä näistä valitsen? Molempia olen kaupoissa koekuunnellut ja jotenkin PHILIPS:ssä paljon erikoisominaisuuksia kuten MAX-Sound...
Vai onko kenties jotain parempaa stereo sarjaa alle 300€?
Kiitos.
Stereosarja vinkkejä otetaan vastaan!
2
904
Vastaukset
- Putkiwatti
Tytär osti kuukausi sitten tuon Sonyn sarjan ja siinä on ihan hyvä ääni. Jykevää bassoa löytyy ja se tuntuu olevan nykynuorisolle pääasia..., muilla ominaisuuksilla ei niin väliä ;). Onhan se ihan monipuolinen ja laadukas laite, ja itsekin voisin ostaa tuollaisen sitten vanhoilla päivilläni :)
Noihin laitteiden wattimääriin ei kannata uskoa, sillä ne eivät pidä livekuuntelussa paikkaansa. En ymmärrä millä ilmapuntariasteikolla niitä mitataan, kun saadaan noin helvetillisiä wattimääriä niistä ulos. Vielä oudommaksi menee, kun kerron vanhasta 2 x 30 wattisesta Kenwoodistani mitatun enemmän ääntä kuin sen ajan 2 x 50 wattisista vahvistimista.
Nuo yli 200 wattia musatehoa on vain myyntikikka, jolla saadaan hyväuskoiset koukkuun ja ostamaan laitteita. Ostaessa kannattaakin keskittyä äänen laatuun kuin laitteen tuottamaan megameteliin.- Philips vai Sony vai
Kuitenkin ajattelin hommata nämä stereot noin kesän lopussa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645