Wanha juttuhan jo, mutta mitä mieltä olette Siimeksen lähdön seurauksista? Saatteko te enää äänestäjiä muista kuin rollaattoripotilaista?
Tuli vain mieleen, kun luin lehtijuttua Siimeksestä, että jos ikinä olisin erehtynyt vasemmistoliittolaista äänestämään, niin se olisi ollut Siimes. Ja huom! en ole oikeistolainen, vaan vihreä. Mutta mitään 70-luvulta karanneita taistolaisia en äänestä, ihan periaatteesta. Siimeksen mukana lähti minun ja monen muun ääni.
Siimeksen lähdön seuraukset?
7
267
Vastaukset
- kjlbn
Siimeksen arvot olla vasemmistolaisia arvoja, kerrankos tuota sattuu, kun edustaja huomaa olleensa väärässä puolueessa, toisilla se on kestänyt pitempäänkin oivaltaa...Nyt voi tas äänestää puoluetta.
- narsistinen pari
Narsismi kukkii vas.liitossa: Siimes ja Jaakko Laakso kovimmat omien puheittensa rakastajat ja molemmat totaalisia pakkoruotsittajia
Siimes ja Andersson ovat kovia pakkoruotsittajia ja työväen lapsen herroille piioiksi kyykyttäjiä sydämettömiä kiipijöitä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000108&posting=22000000015855181
Andersson kyykytti suomalaislapsia vielä eronsa jälkeen
Kirjoittanut: Siimes oppilaana 21.4.2006 klo 15.21
ANDERSSON KYYKYTTI TYÖLÄISLAPSIA HERROJEN PIIOIKSI VIELÄ POLITIIKASTA LÄHTÖNSÄ JÄLKEENKIN
Nimittäin Siimes oli Claes Anderssonin oppilas ja hänen vaikutuksensa alla ja kova suomalaisten pakkoruotsittaja. Nyt vasemmistoliiton johdosta eliminoituvat pakkoruotsittajat, Korhonen on koillis-Suomesta?
Kova pakkoruotsittaja Outi Ojanen lopettanee myös (solidaarisuudesta Siimekseen), Ojanen toimii läheisessä yhteistyössä
pakkoruotsittaja Sundqvistin kanssa, joka tuomittiin velallisen epärehellisyydestä, hänen veljineen ottaessa toimimattomalle Wayup-yritykselleen Kallion työläisten rahat STS-pankista "lainaksi" johtajana.
Sundqvist hymyilee: pääsen kyykyttämään suomalaisia työläisiä ja heidän lapsiaan, olen nykyisin "toimitusjohtaja" kun esiinnyin konsulttina silloin, kun minun piti näytellä varatonta kun velat oli määrätty maksettavaksi takaisin:
http://www.kulttuurirahasto.net/TheFund/Board.aspx
Suomi
Ulf Sundqvist, toimitusjohtaja
Outi Ojala, kansanedustaja
- Joku tolkku olla pitää
En itsekään pysty mitenkään tajuamaan sitä, että kuinka yksikään suomalainen uskaltaa äänestää näitä entisiä taistolaisia!
Heidän kytkennöistään maamme ulkopuolelle ei voi koskaan olla varma enkä siksi luota näihin tyyppeihin sekunnin vertaa!
Kannattaakin miettiä kenelle äänensä ja ison toimivallan ja vaikuttajan paikan antaa.
Minäkään en vanhoja taistolaisia ja stalinisteja, kuten et sinäkään Gulag, ikinä suostuisi/ uskaltaisi äänestää.- taistot
Maitä oli koko stadion täynnä ja elämme vieä. Meillä on lapsiakin.
- Maisteri
Siimestä on hehkutettu liikaa. Tyylikäs nainen, mutta puolueen kannatus on hänen johdossaan vain laskenut. Siimes on tulevaisuudessa joko vihreä tai demari.
- Pospotipoo
Meillä demareissa on jo tarpeeksi siimesläisiä. Tulkoon vihreäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246