millä työkalulla onnistuu helpoiten tuntuuvat olevan vähän tiukassa?
nastojen
8
557
Vastaukset
- Svenski
Sivuleikkureilla aseta molemmat leuat nastan sivuille purista ja Väännä!
- paras
jannetin82 kirjoitti:
todella kapealla talttapää meisselillä, joltain puolelta nastan alle, ja vääntö.
konsti , muista suojalasit
- toinen vaihtoehto
Otat sellaiset kärkipihdit joissa on kapea ja pitkä , suorastaan terävä, kärki.
Avaat kärkeä juuri nastan renkaan sisällä olevan kannan leveyden verran ja työnnät kärjet nastan molemmin puolin renkaan sisään niin että kärjellä saa otteen nastan kannasta. Sitten vain terävä nykäisy ja se on siinä.
Sivuleikkureilla on hiton vaikea saada otteita nykynastoista jotka on opotettu niin syvään ettei niistä pilkoita kuin vähän kärkeä jos sitäkään mutta kärkipihdeillä saat tukevan otteen nastan kannasta ja homma hoituu kevyellä nykäisyllä.
Akkuporaan n. 4-5mm peltiruuvi josta kanta poistetaan niin saa poran istukkaan kiinni. Pituudeksi sellainen ettei vahingossa mene renkaasta läpi. Sitten vain poralla ruuvaa ruuvin nastan viereen ja nyppää. Tuntuman saa kun muutaman harjoittelee, eli ei sitä pohjia myöden tarvitse ruuvata, siinä kun se on menollaan niin nykäsee irti vähän niin kuin hammaslääkäri.
On paljon nopeampi ja vaivattomampi kuin ruuvarilla kangottaminen (kokemusta myös siitä).- paras
Olen ottanut useista rengaskerroista nastat pois. Kyllä kapea meisseli on ehdottomasti paras. Piikki käy melkein yhtä hyvin.
- minä aiemmin
kapealla ruuvimeisselillä aiemmin, mutta tuli tuossa pääsiäisenä poistettu yhdestä rengas sarjasta tuolla akkupora peltiruuvi konstilla jota täällä on aiemminkin mainostettu, ja sanoisin että on n. 3x nopeampaa, eikä tule kämmeneen hiertymiä.
- kokeilla
minä aiemmin kirjoitti:
kapealla ruuvimeisselillä aiemmin, mutta tuli tuossa pääsiäisenä poistettu yhdestä rengas sarjasta tuolla akkupora peltiruuvi konstilla jota täällä on aiemminkin mainostettu, ja sanoisin että on n. 3x nopeampaa, eikä tule kämmeneen hiertymiä.
kun seuraavan kerran nypin nastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906