sanokaapa mikä olisi oikein mahtipontista musiikkia? ne on joskus hyviä!
mahtipontista musaa!
7
7378
Vastaukset
- negaatio
lähes kaikki Basil Poledouris tuotokset (Conan, Starship troopers, etc.)Tietenkin itse herran mahtavan John Williamsin tekeleet ja Hans Zimmer klooneineen (mm. Klaus Badelt, Nick Glennie-Smith.)Eikä kannata unohtaa nimiä John Powell, Danny Elfman ja James Horner. jos siitä nyt lähtisi.
- Iron Mask
...elokuvan eräs biisi on kyllä mahtipontinen ja hieno kappale. En muista kappaleen nimeä, mutta se kannattaa etsiä.
- klassisen puolelta
Also Spracht Zarathustra.
- kuuntelija.
Tässä on mahtipontinen ja hieno levy, vaikka elokuvassa musiikkia ei (ilmeisesti) olekaan käytetty:
http://www.amazon.com/gp/product/B00005R5LV/102-7821500-1208160?v=glance&n=5174
Levy valmistui muistaakseni samoihin aikoihin kun Taru Sormusten Herrasta-elokuva tuli markkinoille. - shieg
Näin on. Yksio parhaista mielestäni on Enigma-Gravity of love.
- hado
kuuntela gladiatorin soundtrack
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329