Näillä sanoilla opastaa Danny kaikkia n. 50.000 avioeronsa jälkeen hänelle viestin lähettänyttä, joista kuulemma iso määrä oli suoria kosimatarjouksiakin.
Niin miten on, onko netti paras seuranhakupaikka?
Hae seuraa vaikka netistä!
26
1583
Vastaukset
- loner
... nettiseura tarkoittaa sitä, että pidetään seuraa toisilleen netissä.
Oletteko muut tehneet treffejä kohtaamisineen? - Juupajuu
mutta minkälaista? Huh-huh joku miestä on eri planeetalta joko minä tai nämä netissä seurustelevat. Enkä ole mikään untuvikko tässäkään lajissa. Omituisempaa väkeä en ole ennen tavannut.
Tullaan ja mennään miten sattuu, puhutaan mitä sattuu, ollaan mitä sattuu. No voi huh-huh ei muuta voi sanoa.- Anskuliini
voi löytää ihan mukaavaakin seuraa jopa live maailmaan saakka.
Itse seurustelin kauan netistä löytämäni miehen kanssa, hän oli miehistä parhaimpia, mutta aika vaan ei ollut vielä kypsä sitoutumisiin. - joopajoo (n)
En voi juuri mitään lisätä juupajuun sanomaan.
Nettiäijät ovat ainakin täyttä skeidaa sanoo vuoden erään kanssa seurustellut.
Ne valeet, ne valeet, lupaukset ja kauniit puheet, perseestä olivat kaikki ja nyt yritän päästä eroon siitä tyypistä. Joo, on tavattu, monesti, mutta se sika oli hakemassa muitakin, en kelvannut yksin.
Mädäntyköön helvetissä. - kävi
joopajoo (n) kirjoitti:
En voi juuri mitään lisätä juupajuun sanomaan.
Nettiäijät ovat ainakin täyttä skeidaa sanoo vuoden erään kanssa seurustellut.
Ne valeet, ne valeet, lupaukset ja kauniit puheet, perseestä olivat kaikki ja nyt yritän päästä eroon siitä tyypistä. Joo, on tavattu, monesti, mutta se sika oli hakemassa muitakin, en kelvannut yksin.
Mädäntyköön helvetissä.vain huono tuuri.
- huono tuuri
kävi kirjoitti:
vain huono tuuri.
Jos luet viestiisi vastaukseni - niin ne kolme sanaa helpottivat oloani pikkasen. Vuosi on silti pitkä aika kun on elänyt vain yhtä miestä varten; tuleva elämämmekin oli hyvin valimiiksi mietitty ja nyt näin. Ei mitään.
En tajunnut häntä valehtelijaksi, koska hän kirjoitti joka päivä pitkiä kirjeitä, tekstareita tuli yllättäen samoin soittoja. Olin myyty; mistä hinnasta? Ei hän onneksi ollut Auervaara vaan muuten häiriintynyt ihmissuhteissaan.
- mikä ettei
jotka on menneet kihloihin. Samanlainen seuranhakupaikka netti kuin lehti-ilmoitukset, nopeampi, ja tietty varovaisuus pitää olla mukana molemmissa. Itse tapasin erään miehen chat-keskustelujen perusteella, ihan ok, vaikka ei sitten natsannutkaan. :((
- kuule niin
että eipä ole takeita, vaikka livessä on tavannut
ihmisen. Tulee sieltäkin sikoja säkissä.
Itse en luota enää minkäänlaisiin säkkeihin. - mikä ettei
kuule niin kirjoitti:
että eipä ole takeita, vaikka livessä on tavannut
ihmisen. Tulee sieltäkin sikoja säkissä.
Itse en luota enää minkäänlaisiin säkkeihin.vastaan mistä vaan. Minä vielä luotan että se rehellinen tulee vastaan, netistä tai lehden kautta tai livessä. Minun luottamus ei pilaannu jos ei heti onnista.
- sitten
mikä ettei kirjoitti:
vastaan mistä vaan. Minä vielä luotan että se rehellinen tulee vastaan, netistä tai lehden kautta tai livessä. Minun luottamus ei pilaannu jos ei heti onnista.
kun kaikki on eläkkeellä niin ei tarvitse sanoa titteliksikään muuta kuin eläkeläinen. Kaikki ylimääräinen brassailu ja filmaaminen jää pois. Hakekaa 70 palstalta sulhasta ja morsianta itsellenne!
- Nettiseuraako?
...että onkohan live- ja nettikontaktien luonnin ero se, että livessä yleensä melkein kertavilkaisulla päättää sen, keheen luottaa ja kehen ei. Kun taas netissä tuntuu olevan aika vaikea luottaa kehenkään. Tietty kontaktien luonti on varmaan netissä paljon helpompaa.
kun ei kelpaa kellekään. Mä olen hakenu jo muutaman viikon kosijoita, mutta ei niitä täällä ainakaan ole. Eikä huumor ihmisii varsinkaan, ne on jossain maan alla ja ne jotka täällä ovat, ei osaa ku riidellä ja sanailla toistensa kanssa.
Mä juur yhtenä päivä katsoin näitä 40 ja 50 palstan avauksia, että voi olla tylsää. Ei viitsi edes alkaa niitä lukemaan, kun jo alottajan aihe on mitään sanomaton.
Sit on niitä pitkiä vuoropuhelu ketjuja, joita ei viitsi alottaa lukemaan, kun "Kaisa" vastaan "Tellu" riitelevät keskenään tai muuten sanailevat tyhjiä lauseita. Terkkuja vaan- eteenpäin mennään
että on vaan sellaista palstasättäilyä keskenään. Mutta voihan aina itte aloittaa jonkun aiheen mikä kiinnostaa. Ei kait mikään palsta parane jos rutkuttaa miten huonoa on, omia avauksia kehiin vaan. Tai sitten ettii jonkun muun palstan, on näitä vaikka kuinka paljonl
- Nettiseuraako?
...saattaa todella karsia osan huumorintajuttomista kosijoista niin ansiokas ja ilmeisen rehellinen kun se muuten onkin :))
- tarkoitat ?....
Nettiseuraako? kirjoitti:
...saattaa todella karsia osan huumorintajuttomista kosijoista niin ansiokas ja ilmeisen rehellinen kun se muuten onkin :))
Hyvää Huomenta !
- Nettiseuraako?
tarkoitat ?.... kirjoitti:
Hyvää Huomenta !
Helpottaisi vastaamista jos ymmärtäisi kysymyksen:)) Eli täsmennä ensin, mihin kohtaan kommentissani viittaat niin kerron sitten mitä tarkoitin!
- mix
Helpottaisi vastaamista jos ymmärtäisi kysymyksen:)) Eli täsmennä ensin, mihin kohtaan kommentissani viittaat niin kerron sitten mitä tarkoitin!
Olen nyt hieman "herkkänä" vähän joka asialle kun on hieman siiderien jäljitä kuplia päässä(onneksi ei mahassa).
Tämäkö profiili vai se toinen karkoittaa?
Tarkoitus ei alunalkaen ollut seuranhaku vaan hauskanpito vaikkakin profiili on kyllä ollut totuudenmukainen niiden korjausten jälkeen joita siihen tein joku aika sitten....
Niin sitä kirjoittaa sen mikä omassa päässä liikkuu ja olettaa että siellä toisessa päässä osataan se tulkinta, eihän se tietenkään niin voi mennä. Eihän sitä oikeastikaan osaa useinkaan tulkita toista ihmistä vaikka tunteekin hänet tai on tuntevinaan. Tai riippuu tietenkin ihmisestä joidenkin kohdalla se voi jopa jossainmäärin onnistua. - Nettiseuraako?
mix kirjoitti:
Olen nyt hieman "herkkänä" vähän joka asialle kun on hieman siiderien jäljitä kuplia päässä(onneksi ei mahassa).
Tarkoitus ei alunalkaen ollut seuranhaku vaan hauskanpito vaikkakin profiili on kyllä ollut totuudenmukainen niiden korjausten jälkeen joita siihen tein joku aika sitten....
Niin sitä kirjoittaa sen mikä omassa päässä liikkuu ja olettaa että siellä toisessa päässä osataan se tulkinta, eihän se tietenkään niin voi mennä. Eihän sitä oikeastikaan osaa useinkaan tulkita toista ihmistä vaikka tunteekin hänet tai on tuntevinaan. Tai riippuu tietenkin ihmisestä joidenkin kohdalla se voi jopa jossainmäärin onnistua.....muista en mitään tiedä. Puhtaasti hauskanpitotarkoitukseen laadituksi sen tulkitsinkin. Seuranhakua varten se ehkä pitäisi olla hieman toisenlainen.
- mix
....muista en mitään tiedä. Puhtaasti hauskanpitotarkoitukseen laadituksi sen tulkitsinkin. Seuranhakua varten se ehkä pitäisi olla hieman toisenlainen.
tämä on kyllä ehdottomasti laadittu sellaiseen tarkoitukseen. Osaan kyllä joskus päättää jotain joka pitää, miten lie kontrolli nyt kadonnut jonnekkin.
Taidanpa harkita tuota seuranhakua varten tehtyä profiilia. Tai mitäpä minä sillä oikeastaan tekisin.... - immeisiä
kyllä on ihan tarpeeks tässä maailmassa. Hyvä vain että karkoittaa, tuo profiili ne. Kivempihan se on elää kun ei näytä maailma mustalta tai ainakin silloin tällöin on valoa näkyvissä.
oli tarkoitus sekoitella tätä palstojen pakkaa, kun on kovin totista touhuu, joskus. Minä kirjoitan siis omalla nikillä, enkä ole esim; mix, joka tässä samassa jutussa vilahtelee. Vinkiksi vaan mixille, keksi omaperäisempi versio, äläkä viittaa tähän mun nikkiin.
Olen tehnyt joskus alotuksia, huonolla menestyksellä ja inspis ei aina oo valmiina. Sit kun se tulee, alkaa sanan käyttö löytyä.
Iloista vappu aattoa kaikille ja jos vaikka minuuki onni potkasis täs vappuna...- Nettiseuraako?
mixmaxi kirjoitti:
oli tarkoitus sekoitella tätä palstojen pakkaa, kun on kovin totista touhuu, joskus. Minä kirjoitan siis omalla nikillä, enkä ole esim; mix, joka tässä samassa jutussa vilahtelee. Vinkiksi vaan mixille, keksi omaperäisempi versio, äläkä viittaa tähän mun nikkiin.
Olen tehnyt joskus alotuksia, huonolla menestyksellä ja inspis ei aina oo valmiina. Sit kun se tulee, alkaa sanan käyttö löytyä.
Iloista vappu aattoa kaikille ja jos vaikka minuuki onni potkasis täs vappuna......minulta sekaisin. Oikeastaan vain vahvistaa käsitystä, ettei netissä oikein koskaan tiedä, kenen kanssa on tekemisissä.
Mutta hyvää wapun jatkoa sinulle! Ei sitä koskaan tiedä, millainen viuhka vielä käy ;-)) mix kirjoitti:
Niin sitä kirjoittaa sen mikä omassa päässä liikkuu ja olettaa että siellä toisessa päässä osataan se tulkinta, eihän se tietenkään niin voi mennä. Eihän sitä oikeastikaan osaa useinkaan tulkita toista ihmistä vaikka tunteekin hänet tai on tuntevinaan. Tai riippuu tietenkin ihmisestä joidenkin kohdalla se voi jopa jossainmäärin onnistua.tää nikki, eli mä täss, en oo mix,max,mux, enkä käytä siideriä, eli se eikä muukaan tuote "kupli" mun sisälläni, siitä jäi mua matkiva nikki kiinni, että terve menoo muille maille apinoimaan.
- hailee ....
mixmaxi kirjoitti:
tää nikki, eli mä täss, en oo mix,max,mux, enkä käytä siideriä, eli se eikä muukaan tuote "kupli" mun sisälläni, siitä jäi mua matkiva nikki kiinni, että terve menoo muille maille apinoimaan.
mitä siellä mäkätät. Tämä on muutenkin ihan yhtä sekasotkua joten liekö tuolla mitään väliä menikö sekaisin, tuliko virhe, matkiiko vai ei, tykkääkä vai ei, vihaako vai rakastaako, puhuuko totta vai valehteleeko, puhuuko suomea vai sizuuta jne.
Joten lärvi kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!! - piilossa sängyn alla
hailee .... kirjoitti:
mitä siellä mäkätät. Tämä on muutenkin ihan yhtä sekasotkua joten liekö tuolla mitään väliä menikö sekaisin, tuliko virhe, matkiiko vai ei, tykkääkä vai ei, vihaako vai rakastaako, puhuuko totta vai valehteleeko, puhuuko suomea vai sizuuta jne.
Joten lärvi kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!lärvitteleen, sä joudut toiseks täs sanailussa, ku oikeen aloitetaan. Mulla sitä vastoin löytyy sanainen arkku täynnä lausumattomia, v...mäisille tolloille osoitettuja halleluja ylistyksiä.
Eikös tää oo se palsta mihe saa laittaa ajatuksensa ja mielle yhtymänsä???
Sä pöljäke ootki joutunut vika paikkaan, alaha mennä joutuin sihe suuntaan, mihe tyhmät karsitaan.. Nettiseuraako? kirjoitti:
...minulta sekaisin. Oikeastaan vain vahvistaa käsitystä, ettei netissä oikein koskaan tiedä, kenen kanssa on tekemisissä.
Mutta hyvää wapun jatkoa sinulle! Ei sitä koskaan tiedä, millainen viuhka vielä käy ;-))kyl tosi on, ettei mulla toi onni pyöri ympärillä, hmm. Jäin ilman sitä vappuhellua ja täs ollaan ny siipi maassa.
No en mä sitä oikeesti hakenut, kun tiesin etten voi olla niin onnekas, sellasen kultakimpaleen löytämiseen.
On tulossa helluntaikin, jospa silloin tärppää, pitää olla molemmat silmät ympyrkäisinä ja pää kääntyillä, kuin pöllöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047