Tuli ongelmia kun yritin käynnistää CS:S tai HL2DM, asennus on tehty, steam laitettu... päivitetty... mutta kun tulee "preparing to launch Counter-Strike: Source" se katoaa (normaalisti) mutta sen jälkeen ei avaudu mitään... olen asentanut steamin kahteen eri paikkaan, ja minulla on kaksi tunnusta... toisella on cs ja cscz (ja "apuohjelmia"). Ne ovat kokonaan eri asemilla (D:\,F:\)... osaisiko kukaan auttaa? laitan vaatimukset tähän samaan ja omani perään... en tiedä oikein noista DX ku on niin pitkä koodisarja...
Vaaditaan: Minulla:
Windows 98,2000,Me,XP XP Professional
Prossu 1.2GHz 1,4GHz
RAM 256MB 1024MB
DirectX 9.0b joku 4.09.00.0904
Netti toimii ja normaali cs myös... missä vika???
Source ja HL2 Deathmatch ongelmia
CStrikettäjä
3
290
Vastaukset
No ekaksi.. Päivitä näytönohjaimen ajurit
www.nvidia.com
www.ati.com
Tuolta lataat Sen kumpi sul o... jos on joku ihme näyttis niin sit googleen.
www.google.com
hakusanaksi :
"(näyttis)" driver download
Nuo "-Merkit kannattaa säilyttää.
no jossei tämä auta niin Päivitä windows:ia
Jossei noist oo apua niin sit vika on jossai muualla...- CStrikettäjä
Näytönohjain päivitetty... ei auttanut
DirectX päivitetty... ei auttanut
Windows... vois kattoa... mutta mistäs sinne mentiin... ohjauspaneeli ja päivitys...? - CStrikettäjä
Onkos se mahdollisesti tärkeä tätä varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022