Eikö Dumbledore olisi voinut tehdä itselleen hirnyrkin ,koska eikö hän tappanut jonkun Grindelwaldin vai mikä olikaan?
dumbledoresta vielä
8
1137
Vastaukset
- ....
pimeyden taikuudesta pimeintä
- <joku>
Jos Potterin alkuperäiskieli olisi suomi, "kukistaminen" voisi olla sanaleikki: muuttaminen kukaksi.
- Winky-
Kukistaminenhan ei välttämättä tarkoita tappamista. :)
vaan, jos se tyyppi vaikka antautui, vahvemmalle? mene ja tiedä :D Winky- kirjoitti:
Kukistaminenhan ei välttämättä tarkoita tappamista. :)
vaan, jos se tyyppi vaikka antautui, vahvemmalle? mene ja tiedä :DDumbledore sanoo Voldemortille, että jotain sen tapaista, että miehen voi tuhota muullakin tavalla kuin tappamalla.
- bmw_girl
tanzu84 kirjoitti:
Dumbledore sanoo Voldemortille, että jotain sen tapaista, että miehen voi tuhota muullakin tavalla kuin tappamalla.
sillein miten nevillen vanhemmat tuhottiin
- Tonks!
bmw_girl kirjoitti:
sillein miten nevillen vanhemmat tuhottiin
ja ankeuttajan suudelmalla, ja onhan hirnyrkkien tekokin jonkimmoista sielun tuhoamista..eikö??
- bmw_girl
Tonks! kirjoitti:
ja ankeuttajan suudelmalla, ja onhan hirnyrkkien tekokin jonkimmoista sielun tuhoamista..eikö??
hirnyrkkien teko oli sielun repimistä moneen osaan yleensäse on jaettu kahtia mutta kuten nyt d epäili että voldemort olisi jakanut sielunsa kuuteen osaan tavallaan seitsämään koska on seitsämäs osa sielusta on voldemortin ruumiissa
- erakko
tanzu84 kirjoitti:
Dumbledore sanoo Voldemortille, että jotain sen tapaista, että miehen voi tuhota muullakin tavalla kuin tappamalla.
se taroitti sitä , että pimeydenvoimat tuhoaa miehen. Siis eihän voldemort ollu siinä ees enää ihminen, se on vaan yksinkertaisesti PAHA. eli se ihminen, mies, whatever, on tuhoutunut :) Mutta en minä nyt tiedä. :D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906