Onko tällaista kukaan nähnyt tapahtuvan Amazingissä (kopioitu mtv3.n sivulta):
Väistämispakko (Yield)
Jokaisella etapilla on väistämisvelvollisuudesta kertova merkki, jonka kohdalla joukkueiden on pysähdyttävä. Ennen kuin joukkue pääsee jatkamaan matkaansa, sen on tehtävä kaksi asiaa:
1) Tarkistettava, onko jokin toinen joukkue määrännyt sille väistämispakon.
2) Jos yhdellekään joukkueelle ei ole määrätty väistämispakkoa, joukkueen on päätettävä, käyttääkö se itse tätä määräämisoikeuttaan valitsemansa joukkueen viivyttämiseksi vai ei.
Jos joukkue on velvoitettu väistämään, sen on käännettävä tiimalasi ylösalaisin ja odotettava, kunnes hiekka on valunut sen läpi. Vasta sen jälkeen on lupa jatkaa matkaa. Kukin joukkue voi käyttää väistämismääräystä toisen joukkueen viivyttämiseksi vain yhden kerran koko kisan aikana. Sama joukkue voidaan kuitenkin määrätä väistämään kisan aikana vaikka kuinka monta kertaa.
Väistämispakko Amazing Racessä
4
1399
Vastaukset
- minna
Joka kilpailussa on yield, mutta vain kerran (tai kaksi)
Harvoin kilpailijat kayttavat hyvakseen tata oikeutta. Se tulee tarpeen esimerkiksi vain silloin kuin 2 viimeista joukkuetta ovat viimisessa tehtavassa ennen pit stoppia. Edella oleva joukkue yield;taa sen takana odevan ja varmistavat etumatkan ja ettei takana oleva joukkue saa enaa kiinni. Tallain varmistavat etteivat itse putoa kilpailusta. - tarjolla
Eilisessä ARssä se oli tarjolla. Aiemmissä sarjoissa en muista nähneeni, eli uusi juttu?
- minna
Saatat olla oikeassa etta se on uusi juttu. Mina katson jo Amazing race 9 parhaillaan ja olen niin tottunut siihen jo. Rupesin miettiman etta ehka sita ei tosiaan ollut alussa.
Musta koko juttu on vahan turha. Hyvin harvoin kilpailijat kayttaa sita hyvakseen ja yleensa se ei juuri vaikuta tulokseen. - Enihoo
minna kirjoitti:
Saatat olla oikeassa etta se on uusi juttu. Mina katson jo Amazing race 9 parhaillaan ja olen niin tottunut siihen jo. Rupesin miettiman etta ehka sita ei tosiaan ollut alussa.
Musta koko juttu on vahan turha. Hyvin harvoin kilpailijat kayttaa sita hyvakseen ja yleensa se ei juuri vaikuta tulokseen.Suomessa, Maikkarilla, nähdyissä jaksoissa tämä systeemi on nyt ensimmäistä kertaa.
Vau, että ihan 9. kautta katselet jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645