Voi ei
"Räjähdysaineiden teko-ohjeiden levittäminen on kielletty tällä palstalla."
Vaatiipa se paljon tietoa tehdä räjähdysainetta...
Täsmälleen riittää tietää mitä on nitraaminen ja ain e, jota nitraa.. Eikä edes sitäkään...räjähdysaineita myydään yksityisillekin, joten kuka kumma sellaisia tarvitsee...
Voi ei
14
1017
Vastaukset
Jottei pikku pojat rupeis leikkii...
- ehkäpä se on
niin, että tavallinen pikkupoika oppii päivässä miten ruutii/räjähdysainetta tehdään... Wikipediassakin on tommoinen artikkeli...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ap - räjähteet
ehkäpä se on kirjoitti:
niin, että tavallinen pikkupoika oppii päivässä miten ruutii/räjähdysainetta tehdään... Wikipediassakin on tommoinen artikkeli...
http://fi.wikipedia.org/wiki/ApToisekseen ohjeet ovat täysin laillisia. Turhaa moralisointia, vaikka sinällään ymmärrettävää.
- Laborantti
Kaikki räjähdysaineet ja niiden raaka-aineet pitää kieltää.
Kiitos Luojan että olen hengissä. Kaveriltani meni silmä ja yhdeltä peukalo.
Elohopeafulminaatti ei onneksi heti syttynyt. Henki olisi mennyt. Minulla on vieläkin sirpaleita jalassa.
Pojat... On kiva leikkiä räjähdysaineilla... mutta siinä voi mennä henki, tai silmät, tai saakeli jos huonosti käy... munat!- ......
*Kaikki räjähdysaineet ja niiden raaka-aineet pitää kieltää.*
Oletan, että olet todellakin laborantti?
Joten varmaan tiedät, että räjähteitä voidaan tehdä lähes mistävain, joten hyvin monet aineet sekä valmisteet pitäisi kieltää.
Kuten pesu/puhdistus aineita, retkeily tarvikkeita, lääketuotteita jne.... Joten ikinä ei tulla kieltämään kaikkia aineita josta räjähteitä pystytään tekemään. - Laborantti
...... kirjoitti:
*Kaikki räjähdysaineet ja niiden raaka-aineet pitää kieltää.*
Oletan, että olet todellakin laborantti?
Joten varmaan tiedät, että räjähteitä voidaan tehdä lähes mistävain, joten hyvin monet aineet sekä valmisteet pitäisi kieltää.
Kuten pesu/puhdistus aineita, retkeily tarvikkeita, lääketuotteita jne.... Joten ikinä ei tulla kieltämään kaikkia aineita josta räjähteitä pystytään tekemään.>Oletan, että olet todellakin laborantti? <
Heh... kiinnostukseni kemiaan heräsi jo 7-vuotiaana. Eikä ole sen jälkeen yhtään vähentynyt. Myös fysiikka ja kaikki tiede.
En saanut kuitenkaan opiskella kemiaa, matematiikkaa tai fysiikkaa lukiossa koska olin köyhästä kodista.
Tänään osaamiseni kemian nippelitiedossa ylittää kaiken yliopistotiedon. Minä olen kemian Vikipedia. - pikkupoika
Laborantti kirjoitti:
>Oletan, että olet todellakin laborantti? <
Heh... kiinnostukseni kemiaan heräsi jo 7-vuotiaana. Eikä ole sen jälkeen yhtään vähentynyt. Myös fysiikka ja kaikki tiede.
En saanut kuitenkaan opiskella kemiaa, matematiikkaa tai fysiikkaa lukiossa koska olin köyhästä kodista.
Tänään osaamiseni kemian nippelitiedossa ylittää kaiken yliopistotiedon. Minä olen kemian Vikipedia.Opettele niin monta ulkomaista kieltä kuin voit ja mene googleen, niin näet ettet tiedä paljoakaan.
- pikkupoika
pikkupoika kirjoitti:
Opettele niin monta ulkomaista kieltä kuin voit ja mene googleen, niin näet ettet tiedä paljoakaan.
Tiedätte varmaan mihin käytetään tätä sekoitusta:
Kaliumperkloraatti
natriumsalicylaatti
Katalysaattori
Kerron kun saavun tänne seuraavan kerran
Uskotteko että olen niin pieni poika? - pommikielto
Kukaan ei pakota tekemään pommeja ja räjähdyaineiden raaka-aineita ei voi oikein kieltää tai sitten pitänee kieltää monia tuotteita kuten vaikkapa typpilannan ja kynsilakanpoistoaineet. Kukaan ei myöskään pakota kaveraamaan pommiharrastajien kanssa ja jos on terroristeja pelkäävä turvallisuusfriiki niin voi muuttaa vaikka Englantiin. Enemmän haittaa tuommoisista kielloista olisi kuin hyötyä.
- Laborantti
pikkupoika kirjoitti:
Kaliumperkloraatti
natriumsalicylaatti
Katalysaattori
Uskotteko että olen niin pieni poika?Well, käy googlessa hakemassa räjähdysaineet ja saat juuri tuollaisia vastauksia.
Siis: laita kaustic soda ja vaikkapa tota natriumsalicylaattia yhteen.
Voi vittu....... - keemikko
pikkupoika kirjoitti:
Kaliumperkloraatti
natriumsalicylaatti
Katalysaattori
Uskotteko että olen niin pieni poika?Eiköhän me jo uskota että olet pieni poika, ei tarvitse enempää vakuutella. Varo vaan ettei tule ns. bannia räjähdysaineohjeiden levittämisestä.
- pikkupoika
keemikko kirjoitti:
Eiköhän me jo uskota että olet pieni poika, ei tarvitse enempää vakuutella. Varo vaan ettei tule ns. bannia räjähdysaineohjeiden levittämisestä.
Se ei kyllä ollut koko ohje siitä puuttuu pari ainetta
- pikkupoika
pikkupoika kirjoitti:
Se ei kyllä ollut koko ohje siitä puuttuu pari ainetta
Mainitut aineet ja pari muuta sekoitettuna, on sekoitus, jota käytetään ilotulitteiden vihellys-polttoaineena.
- Nimetön
pommikielto kirjoitti:
Kukaan ei pakota tekemään pommeja ja räjähdyaineiden raaka-aineita ei voi oikein kieltää tai sitten pitänee kieltää monia tuotteita kuten vaikkapa typpilannan ja kynsilakanpoistoaineet. Kukaan ei myöskään pakota kaveraamaan pommiharrastajien kanssa ja jos on terroristeja pelkäävä turvallisuusfriiki niin voi muuttaa vaikka Englantiin. Enemmän haittaa tuommoisista kielloista olisi kuin hyötyä.
Nykyään aika ahkerasti kyllä laitetaan tuotteisiin aineita jotka estävät tai vaikeuttavat niiden käyttöä tällaisiin tarkoituksiin. Esimerkkinä erinäisten yhdisteiden lisääminen lannotteisiin ja kynsilakanpoistoaineet jotka eivät sisällä asetonia. Luulisi tämän olevan darvinisteille melko surullista, luonnonvalinta ei toteudu kun idiootit eivät yhtäkkiä voikaan poistaa itseään keittiön kaapista ja puutarhavajasta löytyvillä tuotteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154