Mulla on erittäin iso vehje ja häiritsee, kun toiset miehet tuijottaa sitä esim. uimahallissa suihkussa ja saunassa. Miksi näin? Olen toki ylpeä "jormastani", mutta ei sitä sentään tarvitse silmillään ahmia...
Iso SE
39
2605
Vastaukset
- Yx hailee
Ei kannata mennä naisten puolelle jos katseet häiritsevät.
- tuijottelee
Kunnon heterot ei tuijottele toisten munia.
Uimahallien saunaosastoilla luuraa vissiin homoja melko paljon, tai sit sulla on vaan käyny huono tuuri että sattuvat samaan aikaan paikalle. - mimmi36
..tulee vastaukseksi sinulle. Eivätkö miehet pysty myöntämään, että katsovat toisiaan vaivihkaa arvioiden?
Minä ainakin katselen myös naisia, ja saatan ajatella että onpa hyvä takamus tai kauniit rinnat,vertaan omiini, enkä aina selviä voittajana ;)
Eikä se minusta lesboa tee, en minä heitä kohtaan himoa tunne.- Manly Man
Itse en tunne oloani yhtään hyväksi, kun äijät tuijottaa haarojen väliin. Ei kai ne kaikki voi mitään homoja olla? Ehkä naiset osaavat katsoa hienovaraisemmin toistensa kroppia. Ja katsoa toki saa, mutta tuijottaminen on alkanut kyllästyttämään.
- Miäs
En kyllä katsele muiden miesten vehkeitä ja vertaile omaani. Syynä ehkä sekin, että itsellä on pienehkö pippeli levossa. Juhlakunnossa ei jääkään sitten monelle toiseksi, mutta sitähän ei missään uimapaikassa näe. Jos jotain tulee miehessä joskus kateellisena katsottua niin korkeintaan sitä että tolla on isompi haba kuin itsellä :D
Naisten takamuksia ja kaikkea muuta katselisin kyllä mielelläni myös, tosin en kateellisena... ;)
- Naisten puolelle
Täällä saat muutakin kuin katseita! Naminami!!!
- oli...
tosi hauska!! ;D
- yks tyttönen vaan..
Miks olet piilottanut galleriasivus? Kun olet niin hyvännäköinenkin ja sulla oli hyvä kuva sivullas?
- eräs nainen
yks tyttönen vaan.. kirjoitti:
Miks olet piilottanut galleriasivus? Kun olet niin hyvännäköinenkin ja sulla oli hyvä kuva sivullas?
ei suomalaisia kannate kehua, ei ne osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan....
- tyttönen...
eräs nainen kirjoitti:
ei suomalaisia kannate kehua, ei ne osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan....
Jospa Holtermannin latinoveri auttaa..? ;)
- taas tämä
sama kirjoittaja, joka viikko pari sitten kirjoitteli näistä ongelmistaan.
- siksakkrats
voit mennä lyhennysleikkaukseen.
- ....................
No napsauta saksilla poikki, niin eivät katsele. Ei vaan, en ole koskaan ymmärtänyt, mitä homoa on katsella toisia miehiä, jos ei ole homo. Minä voin ainakin katsella toisia ja ajatella, että onpa komea mies tai hyvä perse liittämättä siihen mitään homoseksuaalisia tuntemuksia. Voin myös sanoa sen ääneen, koska en ole luultavasti ainut, joka vertailee itseään toisiin.
luonnollista käytöstä katella joskus jopa puolihuomaamattaan kaikkea normaalista poikkeavaa,jos sulla ois esim. poikkeuksellisen karvainen perse niin todennäköisesti porukka tuijottais sitä yhtä hartaasti uimahallissa.Ja ihan aikusten oikeesti jos toi on tosissaan kirjoitettu juttu niin jollain on kyl pikkasia nuppi-ongelmia (nimenomaan ylänuppi),tuskin sitä nyt sentään niiiin hartaasti kukaan kehtaa tuijottaa että asia ois oikeasti ongelma.Ei muuta kun kuvat omakuva.orggiin niin pääset toteuttamaan jtn. omituista fetissiäsi :-)
- Manly Man
Eka kerta mulla oli, kun tänne kirjoitin. Tuli vain asia mieleen, kun just eilen kävin uimassa. Vastauksista päätellen tämän on monellekin arka aihe, ei mulla mitään omituisia fetissejä ole oman varustukseni suhteen enkä tunne mitään tarvetta sitä esitellä missään nettisivuillakaan.
Ja te miehet, jotka pidätte isoista kyrvistä, niin voittehan te tuijotella niitä noilla nettisaitella... Itse pidän naisista! :DDD - Pikku Jormake
Manly Man kirjoitti:
Eka kerta mulla oli, kun tänne kirjoitin. Tuli vain asia mieleen, kun just eilen kävin uimassa. Vastauksista päätellen tämän on monellekin arka aihe, ei mulla mitään omituisia fetissejä ole oman varustukseni suhteen enkä tunne mitään tarvetta sitä esitellä missään nettisivuillakaan.
Ja te miehet, jotka pidätte isoista kyrvistä, niin voittehan te tuijotella niitä noilla nettisaitella... Itse pidän naisista! :DDDMitä ihmettä sitten lesoat täällä munastas miehille?
- on rumia!
Ehkä siksi tuijottavat?
- Manly Man
Eipä ole yksikään nainen valittanut...
- heh
Manly Man kirjoitti:
Mitäs tänne sitten kirjoittelet? Huomiota kerjätäksesi?
- ei ole iso.
Manly Man kirjoitti:
Valitan ;).
- Toinen Iso Mies
ei ole iso. kirjoitti:
Valitan ;).
Tämä on sellainen asia, josta ei saa puhua... Pienipiliset ovat herkkiä loukkaantumaan ;) Mutta kuten jo sanoit, pääasia, että naiset pitävät!
- Iso..
ei ole iso. kirjoitti:
Valitan ;).
penis tekee nimittäin helposti kipeää. Silloin siitä kyllä sanotaankin. Sulla onkin vain ihan keskikokoinen, tavallinen, normaali. Huoh...
- tyttö.
jee uu....*lurps*
- iso on kaunista
oot tosissas, niin kyllä sellainen jättijorma tosiaan onkin mukavin pelkästään katsella ja mikäpä siinä. Mutta siihen saa jäädä, olen pienikokoinen nainen.
- Kyllä näin on
Mitä isompi, sitä herkumpi...
- sitä rumempi
niin.
- Herkkupatukkaa...
Aina tuollaista herkkupatukkaa mieli tekee, harvoin sitä löytää. Pikkupiliset ne aina jaksaa ruikuttaa ja kateuksissaan tuijottaa...;) Itse huolisin isoa patukkaa vaikka heti!
- Lila
mieli suklaata kun puhutte patukoista! Voi itku... ja se ois niinku kiellettyä...
- Pikku Jorma
Älä mene gay saunailtoihin. Toki voi olla että kuvittelet koko homman ja sinulla saattaa olla taipumuksia ajatella muita miehiä sillä tavalla.
Yök Yoök.. - Utelias
No mikä on ison mitta ja mikä mielestäsi pienen.Aika outo ajatus olla ylpeä kyrvästään,no etpähän tarvi bemaria...
- Toimii
Katkase 20 sentin kohdalt, nii saat olla takuuvarmaan rauhas
- Late
Sano sille jormalle, ettei näyttäydy julkisesti. Mutta jos olet jormasta liian ylpee perustakaa bändi. Idiootin ja Jorman rapduo.
- Hempan Pumppu
Ajattele, jos se olisi pieni, niin sitä silti katsottaisiin pitkään ja vielä osoiteltaisiin sormella sekä naurettaisiin. Että ole onnellinen vaan. Ellei se nyt ole niin iso että sun pitää oikein roudata sitä perässä? Sitten kyllä kannattaa miettiä että vaikka vähän lyhentäisi sitä.
Sitä paitsi, ihmiset ovat niin lihavia nykyään, että parempi vaan kun pyrkisivät ahmimaan kaikkea lähinnä silmillään.- Samaa mieltä
ne silmillään ahmijat on varmaan kikkelibbulimikkoja. Niin se täytyy olla.
- lääh.(N)
ANNA SUN PUHELINNUBA MULLE!!!
- mä rakastan
kun saa melkein kuolla nauruun.Ei helevetti mitä jengiä.
- Manly Man
Oikeastaan se on ihan kivaa kun ne miehet minua tuijottaa. Katselen minäkin nitä sillä silmällä.
Hei tää sama juttu oli täs kerran jo aikaisemmin. Sä luulet vaan et ne toiset juur sitä sun piliä kattelee, kyl saunassa yleensä katsellaan toisten omaisuuksia puolin ja toisin.
Et oo ainoo huomion saava osapuoli ja mitä isolla vehkeellä tekee, kuin vahinkoa, huh huh. Sit pittää naisellaki olla aika ämpäri, jossa voit huljutella kalleintas.
joopa joo ja niinpä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171