Voisko joku kertoo mitä Advertising space ja Tripping tarkoittaa suomeks?
advertising space?
6
809
Vastaukset
- hei
no advertising sp... tarkoittaa mainos tilaa jos vapaasti kääntää suomeks. ja trip... tarkoittaa matkustaa tai jotain sellaista.
- RW82
Advertising space = avaruuden tutkimista
- hei
RW82 kirjoitti:
Advertising space = avaruuden tutkimista
Aijaa se tarkottaa sitä joo joo. Aattelin vaan kun toi advertising on mainostaa.
- dmfdmfÄMÄ
hei kirjoitti:
Aijaa se tarkottaa sitä joo joo. Aattelin vaan kun toi advertising on mainostaa.
hiton tutkimista advertising on ? Hei on oikeassa tässä kysymyksessä.
- Sanji1
Mainostilaa.
Tripping voi tarkoittaa sekä nopeaa, ketterää liikkumista (yleensä kai tietynlaista tanssia) tahi sitten huumeyhteydessä, eh, trippailua. Eli siis kun ollaan huumeiden vaikutuksen alaisena ja nähdään mielenkiintoisia juttuja (harhoja). - hei
dmfdmfÄMÄ kirjoitti:
hiton tutkimista advertising on ? Hei on oikeassa tässä kysymyksessä.
Joo. Sitähän minäkin että jotain semmosta se tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499