Ens kausi on huippu!!!

Hyde

Joo, heitetääs duunin lomassa pitkäst aikaa kommenttia tänne.
Eix oo mahtavaa kun ens kaudella on vahva nippu taistelemassa mestaruudesta. Nyt kun muutaman välivuoden jälkeen mestaruudella on todellista arvoa niin huomaa jo tässä vaiheessa mikä jengi on vahvin ehdokas voittajaxi...siis JOKERIT!!!

6

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta seuraaja

Sinua tullaan jälleen ensi keväänä kyykyttämään kyseisellä viestillä kun pääset taas itkemään ettei mestaruudella ole arvoa ja on välivuosi kun mestaruus ei tule narreille. Sinut kyykytettiin samalla tavalla tänä keväänä. Miltä se tuntuu? Oikeastaan sinua ei voi kuin sääliä..

• Kiekkoa seuraava

Mitä minä seurailin keskustelua Hyden ja ainakin erään Tyypin kanssa niin Hyde vei 100-0.
        Muistaakseni Hyde puhui esimerkiksi paljon puhutusta "pelikirjasta" jo ennen Sihvosia ja muita anlyytikkoja.
        Taitaa vaan mennä täällä monelta yli asiantuntevat kommentit.
        Jatka vaan Hyde kommenttejasi!

• .........................
        Kiekkoa seuraava kirjoitti:

Mitä minä seurailin keskustelua Hyden ja ainakin erään Tyypin kanssa niin Hyde vei 100-0.
        Muistaakseni Hyde puhui esimerkiksi paljon puhutusta "pelikirjasta" jo ennen Sihvosia ja muita anlyytikkoja.
        Taitaa vaan mennä täällä monelta yli asiantuntevat kommentit.
        Jatka vaan Hyde kommenttejasi!

voinut laittaa nimmariksi Hyde, kun kaikki tietävät että Hyde tuon viestin lähetti.

• Ensi kausi ei siis ole mikään välikausi, vaan kaikki jengit yrittää parhaansa menestyäkseen?

Mielestäni Jokereilla on erittäin hyvä nippu, mutta sanoisin, että löytyy ainakin kaksi muuta joukkuetta, joita pidän vielä parempina. Kerhon ja Kärppien kokoonpanot ovat ainakin tässä vaiheessa kovemmat kuin mitä Jokereilla. Jokerit sai maalivahtiosastonsa kuntoon ja pelkästään se takaa paljon paremman sarjasijoituksen kuin mitä viime kaudella. Silti Kerholla ja Kärpillä on vastata tähän. Samoin Kerho ja Kärpät pystyy vastaamaan Jokereiden puolustuskalustoon sekä sentteriosastoon. Veikkaisin Jokereita näillä näkymin neljän sakkiin, mikä jo sinänsä on kova petraus viime kaudesta.

• ONKS NÄI

ONKS NÄI ETTÄ JOKERIT ON 2006-2007 MESTARI...KAUTTA EI OLE VIELÄ PELATTU

• rumpparum

ikijokeri Hirschovitsin palaamisesta juurilleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe