viina, koska siitä pääsee helpommin eroon. Ei koskaan alkoholismin hoitoon lääkkeitä. Tavallisilla ihmisillä ne on lääkkeillä, mutta mulla holistina ne on huumeita.
Lääkehoito vai viina
6
906
Vastaukset
Alkoholismin hoitoon ole olemassakaan lääkkeitä ainakaan sellaisia jotka todella vaikuttaisivat sairauteen nimeltä alkoholismi.
tai Imovanea napannut ryhtyy tappelemaan kadulla, haukkumaan tuiki tuntemattomia, oksentelemaan rinnuksilleen, kaatuilemaan kivikkoon, ajamaan kuolonkolareita, hakkaamaan perhettään kirveellä tai puukolla, jäätymään hankeen, hukkumaan järveen jne. jne. jne.
Jos siis ainoat mahdollisuudet ovat viinan tai lääkkeen ottaminen, suosittelen lääkettä. Minä en uni- tai mielialalääkettä otettuani ryhtynyt koskaan sellaisiin toimiin joita viinapäissäni tein joka kerta. Lisäksi, kun aika koitti, pääsin lääkkeistä eroon huomattavan kevyesti; parin-kolmen yön huonot nukkumiset, vähän levoton olo ja sillä sipuli. Yksi krapula oli paljon pahempi.- Emmeche
Jos olet alkoholiongelmainen niin silloin ongelmasi on viina. Mikä järki on käyttää ongelman perimmäistä lähdettä ratkaisuna ongelmaan? Sammutatko tulipalot bensiinillä? Laitatko hypotermiapotilaan pakastimeen paranemaan?
Minä valitsen lääkeHOIDON, jos siis on sairaus josta haluan parantua.- ei voi olla
Huumeethan on kielletty siksi kun ne ovat vaarallisempia kuin alkoholi? Vai mitä.
No kuinka helvetissä heroiiniksi hajoava boenzodiazebiini voi olla kossua parempi lääke. Eikös sen pitäisi olla vaarallisempi? - Emmeche
ei voi olla kirjoitti:
Huumeethan on kielletty siksi kun ne ovat vaarallisempia kuin alkoholi? Vai mitä.
No kuinka helvetissä heroiiniksi hajoava boenzodiazebiini voi olla kossua parempi lääke. Eikös sen pitäisi olla vaarallisempi?Oletko valmis kuuntelemaan jos selitän miksi?
Tietoa tulee nimittäin paljon ja kerralla ja siinä on paljon sulateltavaa. En viitsisi kirjoittaa pitkää tarinaa jos kukaan ei halua sitä lukea ja oppia tai edes pyrkimään ymmärtämään sisältöä....
- esimerkiksi
masennuslääkkeet on kaukana huumeista ja monesti ne poistaa vaikkapa alkoholinhimon, ei vaan tee mieli juoda enää. mutta pahimmassa tapauksessa ne poistaa krapulat ja haluaa juoda lisää O_O
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906