JT - rikastu puolustamalla uskoasi!

Todellakin, todistamalla, että Jerusalemin autioitus tapahtui vuonna 607 voit saada itsellesi 250 000 puntaa!

Tästä voi jo päätellä hyvin pitkälle (jälleen), että huuhaa on järjestön opetuksissa nro 1.

http://medlem.spray.se/aaac/uutiset.html?

8

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkki löytyy tällä hetkellä kuudennesta uutisesta alaspäin.

• Markku_Meilo

1) Kamoon, 607-totuutta Vartiotorniseura levittää korvauksetta ja sixstoisexs eihän moisen pikkusumman takia kannata edes vaivautua.

2) Minulla on hyllyssä paljon Vartiotorniseuran ylitsevuotavaa todistusaineistoa, mutta en valitettavasti ehdi imoittautua kisaan, aamulla on rynnistys ja valmistaudun siihen.

3) Luopiovalhe ja Panettelijan juoni, jossa Markku Meilo on varmaan mukana, koska siinä on toistuva kirjoitusvirhe.
      Nimim. Lähimmäinen

4) Saatana Perkele, Panettelijanakin tunnettu mediamoguli, yrittää viimeisillään käyttää rahaa ostaakseen totuuden.

5) Asiahan on jo todistettu matemaattisesti: 607-70=537, tällä voitan potin.

• >>1) Kamoon, 607-totuutta Vartiotorniseura levittää korvauksetta ja sixstoisexs eihän moisen pikkusumman takia kannata edes vaivautua.

Niin no, miksi vaivautuakaan jos tietää ettei voi kuitenkaan todista asiaa todeksi.

>>2) Minulla on hyllyssä paljon Vartiotorniseuran ylitsevuotavaa todistusaineistoa, mutta en valitettavasti ehdi imoittautua kisaan, aamulla on rynnistys ja valmistaudun siihen.

Onneksi me kaikki olemme onnelisia siitä, että osallistut tähän maailman tärkeimpään työhön ;)

>>3) Luopiovalhe ja Panettelijan juoni, jossa Markku Meilo on varmaan mukana, koska siinä on toistuva kirjoitusvirhe.
        Nimim. Lähimmäinen

Olen joskus ajatellut, että olisi virkistävää tavata nimimerkki Lähimmäinen ihan livenä, ettei kykenisi livahtamaan aina piiloon kun tulee jokin kysymys, johon herralla ei ole heittää mitää järkevää kommenttia. Tai mistä sen tietää, vaikka maton alle syöksyisikin ja sitten heittelisi sieltä vt-seuran kommentteja A4:lle skriivattuna aina kun herralle sopii.

>>4) Saatana Perkele, Panettelijanakin tunnettu mediamoguli, yrittää viimeisillään käyttää rahaa ostaakseen totuuden.

Niin no, jos tuon Veljesseura.org -osoitteesta löytyvän "aakanin" analyysin lukee niin voihan siitäkin omat johtopäätöksensä vetää...

>>5) Asiahan on jo todistettu matemaattisesti: 607-70=537, tällä voitan potin.

Tätä matematiikka minäkin ymmärrän. Tosin kun olen panettelijan vallassa haluaisin siihen perustelut.

• rikostoveri

Linkin kirjoituksista ilmenee selvästi sivuston haltijan tasapainottomuus, ns. lapsellisuus.

• Miksi et sitten hoida pottia himaan?

• Emeritus-Corrector

Miksikö kirjoitan tämän vastineen otsikolla "lääkettä hengelliseen krapulaan"? Syy on yksinkertaisesti se, että jokainen joka on saanut tarpeekseen jehnuuseurakunnasta saa näiden kahden Raamatunpaikan ja kysymyksen ansiosta lohtua ja varmuuden sille että jehovien oppi on täyttä soopaa, koska perustuuhan jehovien oppijärjestelmä tämän 607:n ympärille:

SIISPÄ:

Jeremia 25:12: "Mutta kun seitsemänkymmentä vuotta on täyttynyt, niin minä kostan Baabelin kuninkaalle ja sille kansalle, sanoo Herra, heidän pahat tekonsa, kostan kaldealaisten maalle ja teen sen ikuiseksi erämaaksi."

(1) Minkä piti täyttyä ENNEN kuin Jumala kosti Baabelin kuninkaalle?

(2) Minä vuonna tämä tapahtui: " Daniel 5:29-31: "Silloin Belsassar antoi käskyn, että Daniel oli puettava purppuraan ja kultakäädyt pantava hänen kaulaansa ja julistettava, että hän oli oleva yksi valtakunnan kolmesta valtamiehestä. Samana yönä tapettiin Belsassar, kaldealaisten kuningas, ja Daarejaves, meedialainen, sai haltuunsa valtakunnan ollessaan noin kuudenkymmenen kahden vuoden ikäinen."

Näihin on takuulla helppo vastata jos tyytyy olemaan rehellinen, eikö niin?

Vastaus kysymykseen 1: Kuten tuossa Raamatun kohdassa sanotaan, ensin täyttyi 70 vuotisjakso ja SEN JÄLKEEN tapahtui kosto.

Vastaus kysymykseen 2: Kyseessä on vuosi 539 eKr, jolloin tuo kosto tapahtui.

Niinpä niin, siihen kaatui koko jeppuoppi vuoden 607 perusteista koska 539 70=609 EIKÄ 607! Siihen kaatui myös oppi 1914 merkityksestä koska sen määritys perustuu tuohon 607-valheeseen ja samalla romahti kaikki Ilmestyskirjan jt-tulkinnat sekä läjäpäin oppeja Jeesuksen vertauksien tulkinnoista.

-Corrector-

• mites on
        Emeritus-Corrector kirjoitti:

Miksikö kirjoitan tämän vastineen otsikolla "lääkettä hengelliseen krapulaan"? Syy on yksinkertaisesti se, että jokainen joka on saanut tarpeekseen jehnuuseurakunnasta saa näiden kahden Raamatunpaikan ja kysymyksen ansiosta lohtua ja varmuuden sille että jehovien oppi on täyttä soopaa, koska perustuuhan jehovien oppijärjestelmä tämän 607:n ympärille:

SIISPÄ:

Jeremia 25:12: "Mutta kun seitsemänkymmentä vuotta on täyttynyt, niin minä kostan Baabelin kuninkaalle ja sille kansalle, sanoo Herra, heidän pahat tekonsa, kostan kaldealaisten maalle ja teen sen ikuiseksi erämaaksi."

(1) Minkä piti täyttyä ENNEN kuin Jumala kosti Baabelin kuninkaalle?

(2) Minä vuonna tämä tapahtui: " Daniel 5:29-31: "Silloin Belsassar antoi käskyn, että Daniel oli puettava purppuraan ja kultakäädyt pantava hänen kaulaansa ja julistettava, että hän oli oleva yksi valtakunnan kolmesta valtamiehestä. Samana yönä tapettiin Belsassar, kaldealaisten kuningas, ja Daarejaves, meedialainen, sai haltuunsa valtakunnan ollessaan noin kuudenkymmenen kahden vuoden ikäinen."

Näihin on takuulla helppo vastata jos tyytyy olemaan rehellinen, eikö niin?

Vastaus kysymykseen 1: Kuten tuossa Raamatun kohdassa sanotaan, ensin täyttyi 70 vuotisjakso ja SEN JÄLKEEN tapahtui kosto.

Vastaus kysymykseen 2: Kyseessä on vuosi 539 eKr, jolloin tuo kosto tapahtui.

Niinpä niin, siihen kaatui koko jeppuoppi vuoden 607 perusteista koska 539 70=609 EIKÄ 607! Siihen kaatui myös oppi 1914 merkityksestä koska sen määritys perustuu tuohon 607-valheeseen ja samalla romahti kaikki Ilmestyskirjan jt-tulkinnat sekä läjäpäin oppeja Jeesuksen vertauksien tulkinnoista.

-Corrector-

Löytyykö asiallista tai edes asiatonta kommenttia? Vai lensikö pyyhe kehään?

• Voisin kuvitella, että ns. miljonäärejä on tällä hetkellä jt:en keskuudessa jo Suomessakin yllättävän monta!

No, montako iloittautuu tämän tehtävän tähden ?

Lähimmäinen nyt ainakin on käärinyt sievoiset summat, eikö?

Voi tietenkin olla, että maton alla lymyily on turvallisempaa =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe