uskaltaako tuollaisen pelin ostaa? Mitkä on tyypillisimmat viat mitä tulee vastaan?
Mikä hajottaa lambda-anturin ja katin, vai lyijyllinen bensa? Paljonko maksaa uusi katti ja lambda-anturi?
Ford Sierra 1,6i kat vm-90
7
615
Vastaukset
- Asioista tietävä
Täysiä paskoja kaikki sierrat!
- blondikämmen
Mitkä on tyypillisimmat viat mitä tulee vastaan?
Eli miten niin ovat täysiä paskoja?
- ainakin se mikä
mulla oli jätti mut vuoden aikana 8 kertaa tielle, tosin yksilöitähän nuo on, joten osa saattaa olla tosi hyväkuntosii, osa täysin romuja.
Itellä oli -85 Sierra 10v4kk / 180tkm. Kertaakaan ei jättänyt tienpäälle.
On vielä tekniikalla jonka kanssa pärjää hyvin itse. Halvat alkuperäis varaosat (usein halvempia kuin tarvike) ja kone varsinainen ikiliikkuja.
Tsekattavaa
- vakaajan helat/kumit (työnnä voimakkaasti jalalla etupyörää etupuolelta, jos pyörä liikkuu löysästi taaksepäin niin vakaajan puslat menee uusiksi = halvat)
- ravistaako kytkin liikkeellle lähdettäessä
- toimiiko takaluukun lukko (saa korjattua itse kun purkaa atomeiksi, putsaa hapettumat ja voitelee)
- täristääkö jarrut jos täristää niin levyt kierot
- saako lämmityslaitteesta tulemaan kuumaa, jos ei niin lämppärinkenno hapettunut tukkoon
- ruostealttiit kohdat, helmapelti takapyörän etupuolelta, ovien alareuna, takalokasuojan liitoskohta takavalon alapuolella.- Dr13
Ei muutakun osta pois!
- Sierra
Itsellä sierra 1.6 -90 Ei ole kun jatkuvasti remontia vailla. Ei päivää etteikö autoon jotakin remontia saa tehdä.Onneksi on toisena autona on toyota,joka pelaa. Sierra on sit myynnis jos jotakin kiinnostaa.Kori on tosi siisti ja ruosteeton.
- niinpä...
Fix or repair daily... =o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906