mut onneks mulla on huomenna kutistajan vastaanotto - kai se siellä sitte kristallisoituu mulle kaikessa komeudessaan koko tauti.
Mutta kun diagnoosii ei vielä oo tehty niin mun onki nyt pakko kysyy että ootteko te jotenki tympääntyneet minuun. Mä en tiijä koska mun todellisuudentaju on pahasti hämärtyny ja sattumiin mä en usko koska sen oon lukenu tietokirjasta ettei maailmassa sattumia oo.
Tää tuntuu minusta kovin nololta kysyä ja tuntuu että asia vaatisi alustusta rivikaupalla ennen kuin kehtaan sepustaa asiani.
Mä oon kelannu noita viestejä ja juttuja menneisyyteen päin ja tein sellasen havainnon että jos mä olin kirjotellu esim nyt avauksen niin tietyt nimimerkit tarkoin välttivät osallistumasta ketjuun ja eräät jäivät pois koko palstalta silloin kun meikä kirjoitteli enemmän. Mutta - jos olin pitänyt muutaman päivän taukoa niin: hilipatipippan! kadonneet lampaat palasivat.
Tälleen se tauti puskee pintaan. Tajuun olevani lapsellinen kun tällasia kyselen mutta senkin uhalla että minuu pidettäsiin tosi ällikkänä niin otin asian esille koska se vaivaa minua.
Minusta tuntuu että Pörriki tulis takasi Mettäläisineen jos mä häviisin palstalta. Haloo! Missä on mun itsetunto? Yliarvioinko mä itteni? Mä en tiijä mistään mitään ellei joku mulle selitä.
Mä oon vainoharhanen
11
1044
Vastaukset
- aahoohoo
tuli väärään paikkaan. Tipattomiin sen piti tulla mut hävittäkää helevettiin jos ei sovi tässä olemaan.
- kauheesti auttaan
mutta joku pystyy varmaan ja kertoo jotain.
Ite en tajunnu sun tekstistäs oikein mitään, ku täällä en o paljoo pyörinyt.
Mutta sen voin sanoa,että hitusen haiskahti kummallisestl kyllä.Tai sitten mää olen kans vainoharhainen.
Tuntuu että kohta tää mökki kaatuu päälle.
Helevetin helevetti.
Voimia sulle
Osaltani voin sanoa suoraan ja rehellisesti että viestejäsi on mukava lukea, niissä on myös huumoria ja sinä uskallat kirjoittaa omalla nimimerkillä!!..muistui tässä mieleen se meidän välinen "yhteenotto" silloin kerran ;)..sori..nyt minä painun pöydän alle.
- paranoidi
Luulenpa, että toi johtuu, siitä heikosta itsetunnosta. Itselläni on samaa vaivaa aina silloin tällöin, ja samantyylisiä kommentteja on tullut muiltakin. (kaikki katoaa kun minä kirjoitan palstalle).
Oliskahan niin, että meillä on alemmuuden tunne sen takia, että olemme joskus kauan sitten antaneet kuningas A:n viedä meitä. Siitä seurannut häpeä aiheuttanee vainoharhaisia ajatuksia. - mussukka1
Kyllä musta tuntuu, että olet lievästi harhaanjohdettu. Voipi joku olla pikkusielukin, mutta kai suurin syy on kevät ja kohta kesä. On myös erilaisia tilanteita, minä esimerkiksi olen kyllä aamumöreä ja viime tippaan herääjä, ole iloinen etten käy aamulla kirjoittelemassa. Nyt "lainvastaisesti" olen muuttanut työaikani ruokatunnittomaksi, että pääsen kuopsuttamaan aikaisemmin. Sitten on omat rutiinit kotiinpaluun jälkeen ja vasta sen jälkeen istun koneelle. Näin keväällä pikakäynnillä, koska on ihanaa istua ulkona kaffeella ja sudokua täyttämässä, telkkaristakin voi tulla mielenkiintoista kuten tänään.
Joten älähän huolehdi, ihmisillä on erilaisia tilanteita. Höh, että joku aikuinen ihminen katsoo aloituksen tekijän, lisäksi vielä "tuntemattoman" ja sitten päättää, että mä en leiki sun kaa, en usko tai sitten on ..... - calmato
Minun mielestä olet varsin sympaattinen kirjoittaja ja päinvastoin oikein etsiskelen, minne kohtaan olet ketjuun kirjoittanut - en välttämättä aina koko ketjua edes lue. Niin että kyllä kuulostaa jotenkin turhan huonolta itsetunnolta tai pikkuisen harhaiselta, jos itselläsi tosiaan on luulemus, että palstoilla olosi voisi karkottaa jonkun.
Puhu vaan reilusti sielä kalllonkutistajalla, apua tulee yleensä sitä nopeammin, mitä enemmän uskaltaa toisiin ihmisiin luottaa. - Mobiili
ettei varmasti ole sinusta johtuvaa. Ei minukaan viestejäni ole kummemmin noteerattu, mutta en ole niin tipaton edes kuin muut. Haluan vaan joskus silloin tällöin käydä laittamassa jotain viestiä.
Alkoasiat ja etenkin ravintola-ala kun ovat olleet päätyöni yli 20-v.
Nyt ovat uudet tuulet menossa ja päässyt jättämään raskaan alan, toivottavasti iäksi. Raskas työ jne vaatii... Vai vaatikko?
Täällä ei kannata niin vakavasti ottaa jotain vastauksia. En ainakaan jaksa miettiä miksi joku minulle "tölväisi" jotain inhottavaa. Sinun viestisi ovat ainakin muuttuneet paljon alkuajoista---positiviseen suuntaan. Have a Nice Day! - Systeri
...Sinä minusta kirjoitat, olen ihan ihaillut monesti, miten jaksat ja osaat kirjoittaa!:)
- karbidi
Jutut on mainioita, jotta kateeks käy! Ja jos ite oisin yhtään terveempi, ni ois paljon juttuu kivistä, maalauksesta ja avaruusasioista (varmaankin sp:n kautta, kus ei ne taida montaakaan kiinnostaa). Jotta ei kus jatkat samaan malliin, ni hyvä tulee!
- aahoohoo
Mä oon ihan nolona mut mä oon kaks päivää yrittäny itkee ja se itku on aina juuttunu tohon kurkkuun pakottamaan perunan kokosena pahkana.
Nyt valuu ja mä sain sen möykyn pois.
Kiitos. Ei Pörri ja Mettäläinenkään viitsi jatkuvasti kirjoitella.
Omia ja muiden stooreja jo kaunan seurailleena, sekä muutakin ihmiskuntaa laajasti tuntevana, voin lohduttaa Sinua, että tällä planeetalla ei ihan terveitä kai olekaan, kuin joitakin vastasyntyneenä.
Tarkkailet itseäsi liikaa, ei se sen kummempaa.
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.
Juttusi ovat aina olleet ihan OK, pl. jokaiselle kuuluvat pahat päivät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124