Turpaan jotta tukka lähtee. Bodari on king.
Karatejätkiä
7
1513
Vastaukset
- cebedo
No oletkos pannut ilmaiseksi?
Tuskin olet pannut yhtään mitään.
No ainut mitä olet pannut on reikä Kallessa.
Tikkakosken urpo ota haaste vastaan.
Treffit O-baarissa?
Pääsetkö lie edes sisälle?
Riittääkö ikä?
Karateka käskee sua ilmoittaudu!- -'''--'-'-'-''''
tais tulla tikkakosken mulkerolla löysät housuun.... ;)
Tikkakosken läskimaha! Tarvitse hiustenleikkuun. Minä voin tehdä sen. Kengillä. Potkin sulta tukan päästä.
Bouradit ovat tyhmiä ja narsistisia idiootteja, joiden turvonnut ego tyhjenee kun ulkokuorta vähän tökkää. Yleensä maahan lentäminen ja akkamainen vikinä riittää puhkaisemaan sen turvotuksen.- horsepower
Narsistit ovat yli-ihmisiä!Bodarit ovat ihmisrodun aatelia.Hieman rispektiä kun puhuttelet ylempääsi!
horsepower kirjoitti:
Narsistit ovat yli-ihmisiä!Bodarit ovat ihmisrodun aatelia.Hieman rispektiä kun puhuttelet ylempääsi!
Kuka antoi sinulle luvan puhutella ylempää. En antanut sinulle lupaa puhutella minua.
Turpa kiinni. Olet saastaa. Et kelpaa edes kenkieni nuolemiseen.
Hankitut ominaisuudet eivät periydy, mutta idiotismi on synnynnäistä. Te olette idiootti.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Bodari kuvittelee olevansa kingi, kunnes tipahtaa ensimmäiseen Han Moo Do -äijän potkuun.
- Kingi
Ei tipu ellei ole keila ja anna sen ekan osuman tulla perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657