Täällä Ruotsissa on menossa oikeudenkäynti, jossa syytettyinä ovat äiti ja hänen avomiehensä.
He kiduttivat naisen 10-vuotiaan, kehitysvammaisen pojan kuoliaaksi. Upottivat pojan järveen ja kertoivat pojan hävinneen autosta heidän itsensä ollessa ostoksilla.
Heidän kidutusmenetelmänsä olivat niin kauheita, että tuntuu aivan käsittämättömältä, että sellaista voi tämän päivän yhteiskunnassa tapahtua kenenkään reagoimatta.
Tällainen lienee kuitenkin harvinaista, mutta kyllähän lapsiin tyhjennetään paljon aggressioita monessa ns. "normaalissa" perheessä.
Moni on sitä mieltä, että lasten pahoinpiteleminen ei ole rikollista, eikä jätä lapseen minkäänlaisia jälkiä.
Kuinkahan kävisi jos tulisi uusi laki voimaan:
jonkun huligaanin julkinen hakkaaminen paljaalle takamukselle saattaisi tehdä terää? Tai ehkä pahoinpitelevä äiti tai isä saisi samanlaisen kohtelun, kuin ovat lapsellensa antaneet?
Ei kai se herättäisi minkäänlaisia kosto- tai uhmareaktoita?
Lapsi kidutettiin kuoliaaksi
7
642
Vastaukset
- rallityttö60
mie luin aikasemmin jostakin iltapäivä lehdestä tuon jutun. Ei aina ymmärrä kuinka nykyaikana kohdellaan vammasta lasta tuolla tavalla. Syytönhän tuo lapsi on ollut. Eihän kaikki tule julki lasten huonosta kohtelusta, naapurit eivät uskalla keroa vaikka kuulisvat ja näkisivät mitä hyvänsä. Olen miettinyt sitä asiaa että onko elämässä niin tärkeää uudet autot, kesämökit ym. että lapset jäävät unholaan. rahan takia hyökin lie pitänyt lastaan kotona, olisi ollut laitoksessakin pari olla ja kohtelu toisenlista. Loppu elämäksi linnaan vaan ja vettä leipää. ihan suututtaa koko tapaus.
Tekijällä on aina länsimaisessa oikeusvaltiossa suuremmat "kansalaisoikeudet" kuin uhrilla!
Joskus aikoinaan kerrottiin vitsinä, että jos kauppaan murtaudutaan, kauppias yleensä selviää sakoilla... Tositapaus on, että murtomies loukkasi itsensä kun yritti rikkinäisillä tikkailla ylettyä ylähyllylle. Tikkaiden omistaja sai korvausvaateen, kun oli jättänyt ne esille taloon, johon oli murtauduttu!
Julkinen selkäsauna saattaa loukata selkäsaunan tarvitsijaa!- -yksi arvatenkin monista-
lapseni kidutti psykopaattiäiti seitsemässä vuodessa mielisairaaksi ja nyt, pian 2 vuotta sen jälkeen lapsi on mielisairaalassa.
Psykoäiti on hurskas uskovainen, körtti, ja onnistunut manipuloimaan kaikki sosiaali-ihmiset haluamallaan tavalla.
Olen taistellut kaikki Suomessa mahdolliset reitit lapseni puolesta. Turhaan. Kiduttaja on oikeassa, kidutettu lukkojen takana.
Näin toimii Suomen sosiaalivirkailijat ja niinsanottu oikeuslaitos.
En voi enää muuta kuin antaa lapseni tuhoutua lopullisesti. - useimiten hakkkaja.
-yksi arvatenkin monista- kirjoitti:
lapseni kidutti psykopaattiäiti seitsemässä vuodessa mielisairaaksi ja nyt, pian 2 vuotta sen jälkeen lapsi on mielisairaalassa.
Psykoäiti on hurskas uskovainen, körtti, ja onnistunut manipuloimaan kaikki sosiaali-ihmiset haluamallaan tavalla.
Olen taistellut kaikki Suomessa mahdolliset reitit lapseni puolesta. Turhaan. Kiduttaja on oikeassa, kidutettu lukkojen takana.
En voi enää muuta kuin antaa lapseni tuhoutua lopullisesti.Ystävättäreni on kaksosen toinen puoli. Toinen on poika, eli veli.
Isä hakkasi veljen syystä mistä tahansa. Syyksi riitti isän "huono" päivä, hakkaamista kesti 15 vuotta, sitten veli sairastui vaikeasti skitsofreniaan ja joutui laitokseen.
Ystävätär luuli skitsofreniaa perinnölliseksi.
Hän jätti lapset tekemättä, pelosta saada sairas lapsi.
Tapasin tämän ystävättären kahdeksan vuoden tauon jälkeen, silloin oli Aamulehdessä kahden sivun kirjoitus skitsofreniasta, sen synnystä ja syistä.
Ystävätär itki, pyysi lehden mukaansa sanoi; "Aina epäilin oliko veljen sairauden syy jatkuva hakkaaminen, en vain uskaltanut sanoa mitään, kun siten olisin itse tullut hakatuksi."
Täällä suloisessa suomessa hakataan kaksisataa lasta vammaiseksi joka vuosi, ei tarvitse Ruotsiin asti kurkkia.
Useimmiten hakkaaja on perheen isä. useimiten hakkkaja. kirjoitti:
Ystävättäreni on kaksosen toinen puoli. Toinen on poika, eli veli.
Isä hakkasi veljen syystä mistä tahansa. Syyksi riitti isän "huono" päivä, hakkaamista kesti 15 vuotta, sitten veli sairastui vaikeasti skitsofreniaan ja joutui laitokseen.
Ystävätär luuli skitsofreniaa perinnölliseksi.
Hän jätti lapset tekemättä, pelosta saada sairas lapsi.
Tapasin tämän ystävättären kahdeksan vuoden tauon jälkeen, silloin oli Aamulehdessä kahden sivun kirjoitus skitsofreniasta, sen synnystä ja syistä.
Ystävätär itki, pyysi lehden mukaansa sanoi; "Aina epäilin oliko veljen sairauden syy jatkuva hakkaaminen, en vain uskaltanut sanoa mitään, kun siten olisin itse tullut hakatuksi."
Täällä suloisessa suomessa hakataan kaksisataa lasta vammaiseksi joka vuosi, ei tarvitse Ruotsiin asti kurkkia.
Useimmiten hakkaaja on perheen isä.on suomalainen. Minkälainen lapsuus lienee hänellä itsellään takana, kun ei järki enää sen vertaa pelannut että olisi suojellut lastaan...
- Markeliina
MdK-MdK kirjoitti:
on suomalainen. Minkälainen lapsuus lienee hänellä itsellään takana, kun ei järki enää sen vertaa pelannut että olisi suojellut lastaan...
jostakin aikakausilehdestä kampaajalla. Tämä "perhe" asui jossakin syrjäisessä mökissä.
Avomiehellä oli niin suuri ylivalta siihen pojan äitiin. Sai äidin manipuloitua kiduttamaan tuota lasta.
Aivan kamalaa luettavaa ja tekisi mieli samalla tavalla kiduttaa näitäkahta aikuista. Eivät liene aivan täysijärkisiä hekään. - miettimään
-yksi arvatenkin monista- kirjoitti:
En voi enää muuta kuin antaa lapseni tuhoutua lopullisesti.minkäikäinen lapsesi on nyt? Ja miksi aikanaan jouduit/annoit? Hänet pois? Missään tapauksessa älä Unohda lapsesi olemassaoloa, silloin syyllistyt samanlaiseen kohteluun kuin tuo lastasi kasvattanut "psykopaatti"-äiti. Käy katsomassa lastasi, kait sulla siihen on oikeus ja vaikka Hän on sairas voit olla yhä se oikea Äiti joka Hänellä alunpitäenkin olisi oikeus olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947