1. Käytätkö meikkiä ja kuinka paljon?
2. 3 tärkeintä meikkipussisi tavaraa?
3. Voisitko elää ilman meikkejä?
G: meikinkäyttö
34
2255
Vastaukset
- ...........................
1. Käytän, kevyttä ja luonnollista
2. Puuteri, ripsiväri ja huulikiilto
3. Voisin, mutta en halua. - hupakko
1. Käytän, kevyellä kädellä värivoidetta ja ripsiväriä
2. Värivoide, ripsiväri, huulipuna
3. Tietysti - Queen-Of-Hearts
- käytän, riippuu tilanteesta. Juhliin tms. meikkaan tietysti enemmän, mutta esim. kesäisin vain vähän. Mulla on niin vaalea iho että näytän muuten liian kalposelta ja ripset ja kulmakaravat on aika hailakan väriset muuten.
- puuteri, poskipuna, huulikiilto
- en - tässä näin
Käytän sillon tällöin ja tarpeen mukaan
meikkivoide, ripsiväri, kajali
voisin, mutta en halua - Liiisa P
*no aika vähän, en lisääkään kun joku 4 tai 5 kertaa päivässä. Pitäis ehkä alkaa lisää enemmän
*meikkivoide ultra fat thick super
*mansikanmakuinen huulipuna
*mansikkasiideri
halooo, meikit on ihQuja. Onks sul tupakkaa tarjota? - mimmi36
Toisinaan, arkena en juurikaan käytä syystä että aikainen herätys ei jätä edes sitä 5min aikaa ehostamiseen, kun nukun senkin mielummin. Ja olen sen verran tumma etten välttämättä ripsaria ym tarvitse.
Päivämeikkini on melko huomaamaton joskus illanviettoon saatan innostua sipaisemaan myös luomiväriä ja rajaamaan silmiäni.
puuteri, huulipuna, ripsiväri
ei mitään ongelmaa - Rouva67
1. Käytän sopivasti ja tilanteen mukaan
2. Huulipuna, puuteri ja ripsiväri
3. Kokonaan ilman? En. - meikkiheikki
1. Käytän vähän meikkiä. Silmämeikkiä en koskaan, en edes yöelämässä, koska silmäni ovat herkät ja toisaalta ripset mustat ja silmät isot siniset, niin en katso edes tarvitsevani silmämeikkiä. Oikeastaan iltameikkiin laitan lisäksi ainoastaan huulikiillon.
2. Kolme meikkiä oikeastaan riittääkin minulle; puuteri, valokynä ja kulmakynä. Näitä kolmea käytän arkena.
3. Kait sitä nyt voisi elää ilman meikkejä, jos pakko olisi. Mutta kulmakynää tykkään käyttää päivittäin hieman (siis viikonloppunakin kotona), koska hyvät kulmat antaa ryhtiä koko kasvoille. - Mimmu
1.Käytän, väh. pohja, kulmat,poskipuna ja ripsiväri. Luomiväriä vähän harvemmin. Rajaukset aika usein.
2.Kulmakynä, ripsiväri ja huulirasva.
3. Voisin - nyt itse asiassa elänkin koko ajan ilman meikkiä. On kuitenkin mukavampaa olla huolitellun näköinen. - store
1. käytän jokapäivä mutta hillitysti, kulmakynää, meikkivoidepuuteria, ripsiväriä sekä huulikiiltoa, kesällä puuterina toimii aurinkopuuteri
2. ripsiväri, puuteri, kulmakynä
3. en, en ikinä ellei se sitten tarkoittaisi sitä että kaikki naiset eläisivät ilman :) - Misu- meik up
1.Käytän,mutta vain silmiini ja kasvoille ainoastaan meikkivoidetta.
2.Meikkivoide,rajauskynä,ripsiväri
3.En voisi elää ilman meikkivoidetta ja rajauskynääni:). Muita meikkejä ilman voin olla. - mäh
1. Käytän joka arkipäivä kun olen myyntihommissa ja täytyy olla nii freeshi ja vakuuttava joka päivä.
2. Ripsari ja kulmakynä...mmh huulirasva.
3. Voisin. - uppppppp
Käytän joka päivä. Paljoudesta en tiedä..se on suhteellista..vähän riippuu tilanteesta. Luonnollinen nude-look on mun mielestä kaunista ja siihen pyrin itsekin ;)
ripsari, peiteväri, aurinkopuuteri..pakko laittaa neljäskin eli huulirasva tai huulikiilto ;)
voisin, mutten halua ;) - ZinaZ
1. Käytännössä päivittäin, määrä mielialan ja päivän menojen mukaan. Kesällä vähemmän kuin talvella.
2. Hmmmmh. Vaikeeta. Ripsari, puuteri, ruskea luomiväri. Huulirasvasta olen täysin riippuvainen, mutta sitä ei lasketa :)
3. Mieluummin en.- pihkura
Nyt ei tarvi ite vastailla, peesaan ZinaZ:n litaniaa :) Huulirasvariippuvuutta myöten :)
- Kyllä kiitos
pihkura kirjoitti:
Nyt ei tarvi ite vastailla, peesaan ZinaZ:n litaniaa :) Huulirasvariippuvuutta myöten :)
Peesaisin vaikka koska :)
Öh...tuota...
terveisin punastunut mies
- hone-y
1. Juu käytän ihmisten ilmoilla, kauppaan en kuitenkaan jaksa vaivautua.
2. Meikkivoide, puuteri ja kulmakynä.
3. Periaatteessa kyllä. - Drusella
1. käytän arkisin aina kun menen julkisille paikoille. Kotona harvemmin. Sopivan verran tulee laitettua, ja lopputulos huomaamaton ja siisti.
2. peitevoide, sininen luomiväri, huulipuna.
3. toki.:) maitotyttö-look on mitä houkuttelevin miehiä metsästäessä. - Crack is cool
Sellainen sekalainen wannabe crack ho setti kannossa aina.
- tyttö.
1. Käytän. En kovin paljon.
2.Meikkivoide, ripsiväri ja luomiväri
3. En voisi. - mie:)
Sipaisen kevyesti meikkivoidetta yleensä aina kun lähden jonnekin muualle kuin kauppaan. Usein käytän myös melko neutraalin väristä luomiväriä, ettei tuo meikkivoide keräänny luomivakoon sillä tavalla "viivaksi". Joskus ripsaria, mutta päivämenoissa ei yleensä tarvii kun kestovärjään ripsiä.
Meikkivoide, luomiväri ja ripsientaivutin.
Kyllä varmaankin, mutta en haluaisi. - Sin1.
1. kevyesti vähän puuteria ja ripsiväriä, töiden vuoksi, kotona/lomalla en koskaan
2. huulirasva ja puuteri
3. voisin ja elänkin kesäisin, mielestäni kesään meikki ei kuulu - kisu*78
1. Käytän. Käytän lähes joka päivä (siis jos olen muualla kuin yksin kotona). En meikkaa kovinkaan paljon, lähinnä vaan niin, että olen normaalin eli tavallisen näköinen.
2. Meikkivoide, poskipuna, ripsari
3. Voisin, jos asuisin metsässä tai vaihtoehtoisesti jos kaikki muutkin eläisivät ilman meikkiä tai jos siihen muuten olisi joku hyvä syy. - Maya
1. Käytän arkipäivisin normaalin arkimeikin verran
2. Ripsiväri, peitevoide, huulipuna
3. Hmmm... tuskimpa. Tosin ei siitä traumojakaan sýntyisi. - - PiiaM -
..gallup taas.;) En tunnusta kenellekään vastanneeni tähän.
1. Käytän meikkiä. Käytän sitä joka päivä. Voisi laskea kahden käden ( varpaat) sormilla sen, kuinka monta päivää olen kolmannentoista ikävuoden jälkeen ollut täysin meikkaamaton. En kuitenkaan meikkaa paljon: monet kaveritkin sanoo, että musta ei paljon edes huomaa, onko mulla meikkiä. Pakkelipellet on naurettavia.
2. Jos kasvojen puhdistusaineita ei lasketa, niin tärkeimmät ovat ripsiväri, huulirasva/huulipuna ja peitepuikko.
3. Voisin ehkä joo. Vois olla tosin tottumuksen vuoksi hankalaakin. Loppukesästä olis aika helppoakin olla ilman meikkiä: siis sitten, kun on rusketusta enemmän. Kulmat ja ripset ovat aika tummat ja vahvat mulla muutenkin, huolimatta perusvaaleesta (nyk. luonnollisena varmaan maantien värisestä/vaaleen ruskeasta) tukastani. - tiituska80
kun haluan näyttää kauniilta, naiselliselta, juhlavalta..
mascara. huulikiilto, puuteri
toisaalta voisin, arkisin en pahemmin käytä, mut kyllä välillä on kiva piristää ja laittautua oikein kauniiksi =) 1. Tuleehan sitä jos jonkun moista tököttiä naamaan laitettua! :) Riippuen tilanteesta, mut tavallisena arkipäivänä mennään ihan vain ripsarilla, meikkivoiteella ja huulirasvalla!
2. Kaipa ne nuo kolme on, tai pinsetit on kyl aina mukana! :D
3. Kyl mä sen verran meikkiholisti olen et tuskinpa- Nainen.
- Käytän. Arkena laitan vähän meikkiä, mutta juhliin enemmän.
- Ripsiväri, luomiväri, kajaali
- En ilman ripsiväriä ja kajaalia. :D 1. Käytätkö meikkiä ja kuinka paljon?
-hyvin harvoin,ja silloinkin vain huulikiilto ja ripsiväriä..
-ei mulla oo meikkipussii..
-onhan tuo tähänkin asti onnistunut..- jeannette.
1. käytän melkein joka päivä, jos meen kaupungille/töihin/kouluun ni semmonen perusmeikki. Illanvietossa sitte kaikki poskipunatki yms. En tietenkään sitten laita jos oon vaan kotona, meen lenkille, tai oon jossain mökillä.
2. ripsiväri, huulipuna, puuteri
3. ainahan sitä voi elää ilman meikkejä, mutten halua :) - ilmankin
1. Käytän meikkiä parina päivänä viikossa.
2. Pinsetit, puuteri, ripsari.
3. Varsin hyvin. Olen näitä onnellisia itsestään huolehtimattomia. - Celeste
1. Käytän, mutta kohtuudella. Juhliin tms. tietysti vähän enemmän.
2. Puuteri, huulipuna ja ripsiväri
3. Voisin, mutta yleensä vain viikonloppuisin kotona. Tykkään näyttää pikkuisen huolitellulta. 1. Käytätkö meikkiä ja kuinka paljon?
Käytän, paitsi kauppareissua tms varten en meikkaa. Näin kesällä vain ripsaria, talvella ripsaria ja puuteria. Juhliessa myös kajalia silloin tällöin. Niin ja huulikiiltoa tietysti, varsinkin jos ei ole silmämeikkiä.
Ripsiväri, pinsetit ja... vanupuikot.
No voisin, mutten halua. Näytän niin valjulta ilman ripsiväriä. (Älytöntä.)- tuuli-juulia
1. Käytätkö meikkiä ja kuinka paljon? Juhliin, baariin tms. meikkaan vähän enemmän, kauppareissuille & kylään/jos tulee vieraita laitan yleensä vaan ripsiväriä ja huulipunaa.
2. 3 tärkeintä meikkipussisi tavaraa? käsivoide, peitepuikko ja huulipuna
3. Voisitko elää ilman meikkejä? voisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955