Monilla tuntuu nyt olevan noit värikkäitä hailantsareita eli kehtaaks käyttää systerin vanhoja tollasii valkeita kontiosaappaita muualla ku esim.möksällä ? Millasii muilla on ;-) infoo...
Hai saappaat vai valkoset kontiot
12
1278
Vastaukset
- hetsku.
Itselläni on siniset haisaappaat ja kyllä olen käyttänyt muuallakin kuin mökillä. Valkoset kuullostaa hienoilta ;)
- Ilse
Kontiot on tietysti vähän vanhanaikaiset, mutta valkoinen väri on aina ok. Hai-saappaat on kaupungissa mukavammat, koska niissä on lyhyet varret. Kun vielä valmistaisivat niitä valkoisena. Hai-saappaat on myös hyvännäköiset hameen kanssa.
- kurahousut jannalle
Marillaa eli mulla on hikiset valkoset ja paskaset hait ;-)
- Sadekallio
Voisin ostaa ne
Hai-saappaathan on taas muodissa ja valkoiset harvinaiset. Ehdottomasti käyttöön.
Netti-Saapas Kirsi Helsinki- kiimaisetpallit
haisaappaat on tosi hyvät munille potkimisessa
- neiti.saapas
Netti saaps on Vitun WAMMANEN OON GRAY CP
- Anonyymi
kiimaisetpallit kirjoitti:
haisaappaat on tosi hyvät munille potkimisessa
Olen samaa mieltä. Hai-saappaalla on hyvä potkaista munille.
- PunaisetHaitPojalla
Mulla on punaiset Haisaappaat ja oon poika.
Voinks pitää muuallaki kuin mökillä? - kontiofani
Mustat Kontiot on ihanat.
- dffafaf
Ne o parhaat!
- poikaoon
Ostin juuri Cittarista luumun väriset eli tummat sinipunaiset Hait, myyjä vakuutti, että on nimenomaan pojille ja tytöille tehty väri. Aika moni koulussa myös ihastu niihin ja sanoi ostavansa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955