Vituttaa tämä oravanpyörä. Sinkuksi kun olen jäänyt niin luonnollisesti tulee lähdettyä viikon loppuna mies jahtiin baariin ja seuraavana päivänä armoton krapula. Tiedän, että voisi juoda aina vähemmän, mutta minkäs teet kun mopo lähtee niin helposti päätöksistä huolimatta käsistä. onko muita kohtalotovereita? Mitenköhän saisin elämäni taas balanssiin, että ei tarvitse valmiiksi morkkistella baarissa juoksemista ja krapulaa?
Sinkkuilu ja alkoholi
5
761
Vastaukset
ei ole likimainkaan kaikkien miesten mieleen. Vain niiden joilla on itselläkin valmiiksi perseet olalla; on sitten niitäkin jotka pyydystävät helppoa tussua. Edellämainitut ryhmät eivät ole pääsääntöisesti miesten parhaita, itse kuuluin ensinmainittuun ryhmään.
Asiaan: valtaosa niistä joilta ryypätessä lähtee mopo käsistä ei voi juoda vähempää. Ryypyssä on vain asennot "ON" ja "OFF". Valitettava totuus. Juopon on valittava täysraittius tai täysjuoppous.
Toisaalta, monet miehet pitävät kovasti raittiista naisesta. Mies on yllättävän konservatiivinen, kun kyse on hänen naisestaan.
Ilman viinaa voi elää täysipainoista ja ihmisarvoista elämää. Meille juopoille se on ainut tapa.- alkoholisti
Tenström puhuu asiaa! Kirjoitat harvakseltaan mutta aina asiaa! (Vanha valtiomies).
Olen samaa mieltä. Ainakaan minä en raittiina miehenä känniseen naiseen kajoa! Työni puolesta tapaan sellaisia silloin tällöin, voi että etoo.
Suosittelen raitistumista, saat taatusti täydellisempiä miehiä kuin kapakasta metsästämällä. - selvinpäin
alkoholisti kirjoitti:
Tenström puhuu asiaa! Kirjoitat harvakseltaan mutta aina asiaa! (Vanha valtiomies).
Olen samaa mieltä. Ainakaan minä en raittiina miehenä känniseen naiseen kajoa! Työni puolesta tapaan sellaisia silloin tällöin, voi että etoo.
Suosittelen raitistumista, saat taatusti täydellisempiä miehiä kuin kapakasta metsästämällä.Sinkkuilu on upea asia, selvinpäin! Uskomatonta suorastaan, naisseurasta ei todellakaan ole ollut pulaa raitistumiseni jälkeen. Eikä muuten tarvitse aamulla kärsiä krapuloiden päälle molemminpuolisia morkkiksia niin kuin silloin ennen vanhaan.
- ZOmppu 30vee
juu mopo on keulinut täälkin ja aikas usein selälleen..tiedän fiiliksen..erotuksena et kohteena kauniimman sukupuolen edustajat, mut aina takuuvarma morkkis..nyt raittiina jo jonkin aikaa ja elämä alkaa hymyileen..sporttailua ja suht yksinkertaista elämää ilman paskamaisia sotkuja..hyppää kyytiin niin mopoillaan selvinpäin ;-)
- mies-30
Olen samanikäinen sinkkumies pk-seudulta. Ongelmanani on kuitenkin se, etten juuri jaksa viinan takia enää baareissakaan juosta, vaan juon kotona. Tämä on toki pahempaa ja ainakin "tuloksettomampaa" kuin toimintasi. Viina on tehnyt minut pitkän työviikon jälkeen perjantaina aikaisin jo niin flekuksi, etten jaksa mihinkään lähteä.
Ei auttaisi kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa tiukka urheiluharrastus tms.
Jätä sinäkin baari-illat väliin ja mieti; etsitkö sieltä miestä vai onko baariin meneminen vain tekosyy juomiselle.
Mielipiteenäni voin sanoa, että minua eivät ainakaan humaltuneet neitoset ole koskaan viehättäneet (anteeksi ripaus sovinismia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906