Esitutkintapöytäkirjan mukaan HIFK:n hyökkääjä Tony Salmelainen olisi syyllistynyt kesken liigaottelun pahoinpitelyyn, kun hän heitti pikaistuksissaan roskasaavin päin oman joukkueensa autonkuljettajaa.
Hämeenlinnan kihlakunnan syyttäjänvirasto harkitsee seuraavaksi, viedäänkö teko käräjäoikeuteen ja millä rikosnimikkeellä.
Salmelainen on poliisikuulusteluissa kiistänyt syyllistyneensä mihinkään rikokseen.
Pääseköhän neiti ehdollisella ????????????
Poliisi: Salmelainen syyllistyi pahoinpitelyyn
4
293
Vastaukset
Poliisitutkimukset ovat asiassa vielä kesken, sillä kuulematta on uhria. Hämeenlinnan poliisi etsii kuumeisesti pahoinpideltyä roska-astiaa ja heti kun hänet tavoitetaan, asiassa edistytään. Vielä ei esimerkiksi tiedetä tahtooko uhri nostaa asiasta syytettä tai onko uhrilla korvausvaatimuksia. Odotamme mielenkiinnolla jatkoa.
- luuletko
Luuletko ihan oikeasti pikkupikku räkänokka,että Tonyn temppu olisi jotenkin rikollinen?
Laki määrää nämä tutkittaviksi,mutta mitään sanktiota tuosta EI ole tulossa enää.
Pyyhi vaan nyt lapsi nokkasi ja ota muumilimua. - näin on näreet
tämä kenen päälle Tony Salmelainen hetti roskiksen olisikin ollu hpk kannattaja???
Nyt ku nse sattuis olemaan oma bussikuski niin tietenkin se puolustaa tonya mut jos se olisi ollu kerhon kannattaja nii salmelaisella olisi asiat todella huonosti- Urkki
Sakon saa korkeintaan ja siitä selviää rahalla. Ootteko kuulleet moista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246