Pari postulaattia:
Informaation rajallisuus (luomus ei ole luojaa älykkäämpi)
Evoluutio on järkevämpää kuin luoda kaikki valmiina näin ollen eläinlajit sopeutuu toisiinsa.
noni.
Elikkä luoja ei keksinyt evoluutiota,
mutta ihminen keksi evoluutio teorian.
eli tästä tulee sitten että ihminen on luojaa älykkäämpi.
Lopputulos:
Luoja ei pystynyt luomaan ihmistä.
;) ;) ;)
Luoja on paradoxi
4
326
Vastaukset
- lähestymistapa
Luoja paradoxi:
Pelastuminen vaatii uskoa.
Kun ihminen saa tiedon Jumalasta,
hänen ei tarvitse enää uskoa, sillä hän tietää.
Koska hän tietää, hän ei usko,
ja hän ei voi Pelastua...
Samoin on Jumalan kanssa:
Koska uskon Jumalaan, tiedän hänen olevan.
Koska tiedän hänen olevan, ei minun tarvitse uskoa.
Näin ollen en tiedä, koska en usko...
Lopputulos: Jumalaa ei ole, koska en usko Häneen.mutta tämä ratkeaa yhdellä helpolla oivalluksella jumala on ihmisen mielissä eikä missään muualla ;)
Elikkä asia ei olekaan paradoxi vaan jumala on vain ja ainoastaan olemassa ihmisen mielessä :)
- paradoksi
"Minä valehtelen aina" on paradoksi. Jos henkilö kerran valehtelee aina, niin silloin hän valehtelee väitteessäkin? Jos henkilö puhuisi väitteessään totta, niin väitteen todenmukaisuus kumoutuu henkilön väittäessä valehtelevansa aina. Jatkan valehtelua.
se jo rittää että valehtelee että jumala on olemassa , niin on jo saatu hämminkiä aikaiseksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316