Ostin auton v. 97 mittarissa 67 000
Nyt samaisen auton mittarissa on 405 000 km
Sierralle näiden vajaan kymmennen vuoden
aikana tehty seuraavaa
- uusittu venttiilivarrenkumit ( kerran )
- startti vuonna -02
- uudet iskarit --03
-jarruremontti -04
-huollot on tehty niin että moottoriöljyt on
vaihdettu n.5000-7000 km välein säännöllisesti
ja Mobil 0 - 40 W eli parhaimmat öljyt.
Autossa ei ole vieläkään mitään ongelmia
Eli Ajotyyli ratkaisee.... kenkää joka
mutkassa niin kyllä huollettavaa riittää
Ford Sierra -92 Doch 2.0i CLX
6
1168
Vastaukset
- halvalla
saa hyvääkin.
Itsellä ollut riesa 2.0iS turbo OHC noin 6v ja itse laitellen korjaus/huoltokustannukset korkeintaan n1000e luokkaa/6v/130tkm. - twincam
kaikki sierrat on doch koneella ja muut on dohc?
- tulla
vaan kirjootusvirhe...
Itellä oli vm.-85 1.6 Sierra 89-99, 10v4kk / 180tkm (50tkm-230tkm).
Kertaakaan ei jättänyt tien päälle.
Kaikki nivelet alkuperäisiä myös vetareitten suojakumit sekä pyöränlaakerit.
Korjattu
- kerran venttilinohjurin kumit
- pari kertaa jarrulevyt palat eteen
- vesipumppu
- pari kertaa jarrukengät taakse
- kerran jouset / iskarit
- pakoputki n. 3v välein
- pari kertaa akku
- lämmityslaitteenpuhaltimen esivastus kerran
Eli hyvin vähällä korjauksilla pääsi ja alkuperäisvaraosat suorastaan naurettavan halpoja.- sierrakuski
Ei se ajotyyli vaan se auto. Sierrat kunniaan!
- We've been to Duxford
... huonot puolet. Kyllä kai niitäkin on? Ite oon aatellu hankkia jonku 1993-vuoden Sierran, jos niitä vielä on, mialuummi 2-litranen dokki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144