Mitäs tästä sanotte, evouskovaiset? Mites suu nyt pannaan? SUP:n ja muiden loistavien argumentoijien jälkeen olisi kuka tahansa JÄRKEVÄ, omilla aivoillaan ajatteleva ihminen heittänyt typerät makroilut roskakoriin ja ottanut Jeesuksen Kristuksen sydämeensä. Tämän jälkeen ei ole kerta kaikkiaan paluuta tieteelliseen ja ateistiseen maailmankuvaan:
http://www.break.com/index/kirkbanana.html
Kiistämätön todiste Jumalasta
6
566
Vastaukset
- Halleluja!
Ei auta paatuneen ateistin ja evouskovan tässä muuta kuin painaa päänsä kiistämättömän todisteen edessä, hylätä harhaoppi ja rukoilla pelastusta.
- Ateismus Lex
...mutta koin valaistumisen.
Kumartakaa tämän Herra pyhän ihmeen Banaanin edessä!
Sillä niin on oleva, että viimeisenä päivänä
Pyhä Banaani tulee tuomitsemaan meitä kaikkia!
Ja katso, suuri on ihmisten hämmästys kun he
kuulevat Banaanista, Jumalan suuresta lähettiläästä.
Siis ottakaa vastaan Jeesuksen sanat, sillä
hän on meille antava meidän jokapäiväisen
Banaanimme!!!
AMEN Suunnittelijalle muodolla ei olisi ollut suurta väliä (eihän sukupuuton riskiä ole), mutta evoluutio on tehnyt apinan kädestä juuri sopivan ;)
- Kuippis
Tämähän on selvä todiste ihmisen ja apinoiden lähisukulaisuudesta. Molemmille sopii banaani hyvin käteen.
Tässä on taas yksi todiste miten uskonto sokaisee todellisuudelta ja ihminen alkaa nähdä vain omaa näkökantaa tukevia asioita.
Banaani jota syömme on jalostettu villibanaanista joka sisältää paljon siemeniä ja muutenkin eroaa jalostetusta tuotteesta maun ja makeuden suhteen. Koska kaikki banaanit joita myydään ovat peräisin samasta alkukannasta, pelätään banaaniteollisuudessa suurta tuholaisepidemiaa joka voisi tuhota suuren osan maailman banaaniplantaaseista.
Oli miten oli banaani ei tämän johdosta ole todiste jumalasta vaan ihmisen kysystä jalostaa kasveja joilla on helppo rahastaa. Piste.- Porvarisika
jossa naispuolinen saarnaaja selittää Jumalan luoneen kurkun, jotta nainen ei kituisi miehen puutteessa ;-))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319