Eli tarttis saada kärry saksasta mahdollisimman edullisesti. Ehdokki-autoja jo tiedossa.
Laita mailia jas@luukku.com
auton haku - saa tarjota
12
1735
Vastaukset
- heppo heikki
olis volvo v70 2004 vuosimallia
- jaska_
ruotsissa ei tällä hetkellä sopivia tarjolla, volvo ei oo mun juttuja.
- näitä
Mobilesta on katsottu halvimmat turkkilaisbassaarin bemarit ja audit. Ja nyt pitäisi löytyä joku joka tinkaa ne vielä puoleen hintaan ja tuo ilmaiseksi kotimaahan. Ja täällä sitten sanot ettei sua kiinnostakaan, väri väärä ja kunto huono. Sorry.
- jaska_
että mä oon katsonut vähän harvinaisempaa kakkos/harrasteautoa, eikä mulla ole aikaa lähteä kärryä itse hakemaan. Maksan kyllä hausta aiheutuneet kulut puhelukulut, jos hakija soittelee myyjälle/mulle. Puhelukulut yms. korvaan muutenkin, jos auto ei puhelimessa ollutkaan se oikea.
Tingata hakija kyllä saisi ja tuoda auton mulle sopimallamme summalla. Täällä se olis mun ongelma, jos väri olis väärä.
Laita vaan puhelinnumerosi näkyviin. Menen ensi viikolla hakemaan 05 mallista MB:tä. Rahat etukäteen, niin tulee rahtina Saksasta Helsinkiin, KotkaantaiTurkuun. Rahti n.350 ecua. Muut kulut erikseen.
- hakija
Mä etin ja haen omilla rahoillani,saat sitten suomessa päättää onko se auto mieluinen,,vai onko se "ai tää olikin tällainen"...
- jaska_
Laita mailia,
en viitti tänne laittaa numeroani.
Yhden auton oon jo tuotattanut, mutta silloin käyttämäni hankkija ei enää tuo autoja. - jaska_
Moi,
laita mailia, niin kerron puhelinnumeron. En viitsi täällä ilmoitella.
jas@luukku.com
- olen valmis
maksamaan kolmesataa ecua, jotta saan tuoda sulle auton!
Laita meiliä: - Alfa.
Perkele, kun ei osunut aikaisemmin silmään. Olisin voinut Maseratin hakukeikalla hakea auton 2 viikkoa sitten. Kaveri on menossa Saksaan GTA:n ostoon, joten kysäisenpä häneltä viitsiikö. Minkälaista peliä olet muuten ostamassa, kun harrasteautosta puhuit? Mailia laitan tulemaan jos suostuu hakemaan.
Terv. 3200 GT- jaska_
moi,
en viitti täällä alkaa merkkiäkään sanomaan, tämä palsta tuntien aletaan heti haukkumaan homoksi, tyhmäksi, hulluksi tai köyhäksi...parhaimmillaan kaikiksi jopa yhtä aikaa. Yksi mua kiinnostava yksilö tossa olis bemaridiilerillä hampurin lähellä tälläkin hetkellä.
Sitten voin merkin/mallin täälläkin sanoa, kun olen auton suomeen asti saanut.
Sähän haitkin kunnon unelmakärryn, toivottavasti löysit hyvän pelin. - Alfa.
jaska_ kirjoitti:
moi,
en viitti täällä alkaa merkkiäkään sanomaan, tämä palsta tuntien aletaan heti haukkumaan homoksi, tyhmäksi, hulluksi tai köyhäksi...parhaimmillaan kaikiksi jopa yhtä aikaa. Yksi mua kiinnostava yksilö tossa olis bemaridiilerillä hampurin lähellä tälläkin hetkellä.
Sitten voin merkin/mallin täälläkin sanoa, kun olen auton suomeen asti saanut.
Sähän haitkin kunnon unelmakärryn, toivottavasti löysit hyvän pelin.Menee kuulemma yksin hakemaan eikä ole toista kuskia, joten ei onnistu. Juu, hyvältä yksilöltä tuntuu; kilometrejä takana alle 50 000 ja mallivuosi
`01. Hintakin oli karvan alle 40 000€. Saa nyt nähdä
minkälaisen verotuspäätöksen ne tekee täällä lipposlovakiassa; nettiautossa nimittäin oli suunnilleen tätä vastaava yksilö myynnissä ja hintaa sillä oli 90 000€! Sanoi vielä leikillänsä harkitsevansa, jos auto olisi Italialainen :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927