Heräsin, ihme kyllä, tosi rauhallisesti ja ihmettelinkin,mistä moinen...Olin kyllä esittänyt toiveen eilen, että jos ei tarttis riitaan herätä! Se toive toteutui! IHANAA! Keitin kahvit ja sain sitten kaikilta kolmelta lapseltani kortit ja lahjat. Onnea kesti tasan tunnin, sen että sain kahvit juotua ja lehden luettua, niin kamala riita alkoi...mutta olihan edes se yksi tunti ;)
Jaksamisia kaikille teille äideille, jotka yksin vedätte arkea ja myös pyhiä eteenpäin!!!!
Hyvää Äitienpäivää kaikille yksinhuoltajaÄIDEILLE!
2
418
Vastaukset
- chara2
Kiitos toivotuksesta. Hienoa, että jaksat muistaa toisiakin. Ei ole helppo selvitä yksinhuoltajana kaikesta. Mieheni kuoli muutama vuosi sitten yllättäen juuri vähän ennen äitienpäivä, ja minä jäin yhden lapsen yksinhuoltajaksi. Mutta niin sitä vain päivä kerrallaan on selvitty. Voimia sinulle ja muillekin yksinhuoltajaäideille.
- kinsku
Minulla on kolme lasta, joita olen kuusi vuotta yksin hoitanut. Jäin yksinhuoltajaksi, kun mieheni löysi uuden. Silloin se oli niin vaikeeta, että kun siitä selvisin, tuntuu, että selviän mistä tahansa. Jopa siltä tuntuu, että olen onnellinen:) Pärjään, enkä valita, mutta silti en tykkää joidenkin äitien kateellisuudesta meitä yksinhuoltajia kohtaan... Onhan se meidän elämä kyllä niin paljon hohdokkaampaa kuin tavallisten perheiden:)))
-kinsku-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696