http://www.komnl.net/foorumi/index.php
Aukaiseeko tämä linkki teillä Register.comin?
KOMNLn foorumi
12
944
Vastaukset
- bonaqua
mitä sitten?
- t.i.ruskeepaa
Se aukaisi Kommunistisen nuorisoliiton virheäpohjaisen vBulletin-keskustelufoorumin.
- Kalle
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Se aukaisi Kommunistisen nuorisoliiton virheäpohjaisen vBulletin-keskustelufoorumin.
Se oli silloin se.
/Kalle, joka ihmettelee, että mitä sitten??
- palsta.
Siltä näytti. Tarvitseeko aikuinen toveri tollaasta.
- Jakov
...sitten kun palaa.
En tiedä, mutta ilmeisesti register.com sanoi sopimuksen irti syystä tai toisesta. Oli syy kenen tahansa, päitä tulee putoilemaan... :D
Oli niitä sivuja muutenkin kai tarkoitus uusia, ja toivottavasti tulee parempi foorumikin.
Kyllä se siitä!
Mutta kun foorumi jälleen toimii, en tule mainostamaan siitä täällä apinatarhassa. Nämäkin joita täällä näkee kiipeilemässä, osaavat kumminkin ilmeisesti sen verran lukea että pystyvät näppäilemään useampikirjaimisia URLeja.- t.i.ruskeepaa
Vieläkö vihaat minua?
Saisiko foorumille livesätin, selkeämmän taustavärin ja paremmat hymiöt? Kiitos. - anti-kommunisti
Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi). - SMERSH
anti-kommunisti kirjoitti:
Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi)....ei suomenkielessä kirjoiteta väliviivalla.
- antikommunisti
SMERSH kirjoitti:
...ei suomenkielessä kirjoiteta väliviivalla.
Aivan hirveää!!!!!!!!!!!
- kappas
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi)."Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää"
Ja samantien uskonnot ja kapitalismi pitäisi tasa-arvon nimissä kieltää lailla. - surkee oot
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi)."Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, "
Oho kylläpäs on surkeeta kun sulle ei vastailla. Voi sentään ota pipari :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246