Olen mahd.kuolemansairas ja minua ei

jätetä rauhaan :(

Olen mahdollisesti jopa hengenvaarassa sairaudessani. Olen siis lapsuudessa kokenut väärinkäyttöä ja olen sikäli elänyt elämäni vammautuneena, nyt se vamma näyttää kääntyvän ihan umpisolmun kaltaiseksi vastaseinäksi ja povaan, että hidas loppu voi olla alussa.

Koska siis olen elänyt yli 20v "kuitenkin baanalla" -opiskellen, töissä, harrastuksienkin parissa- ja nyt olen sairas,tätä ei uskota.Jotkut ihmiset ovat saaneet päähänsä, että keksin tämän saadakseni huomiota. Ja että yritän saada lisätenhoa "seksikkäällä kuolemanvirrellä".

En haluaisi, että tätä vaikeaa prosessiani "sorkittaisiin".Haluan vetäytyä rauhassa hiljaiseen oloon.Voin lepäillä kuunnellen sadetta; syödä ja juoda jääkaapin antimia.Haluan lukea tarinapohjaisia kirjoja, fantasyfictionin kautta surra menetettyjä mahdollisuuksia.
Mutta ei.En saa, koska minulla on kyljessä kiinni joitakin pahansuopia henkilöitä, jotka vihaavat minua niin paljon. Heitä jopa inhottaa se, miten paljon liikun (tosin kuuluvilla terveyskorkokengillä kopisten lattialla)omassa kodissani 24 tunnin sisällä!!
Pitäisikö hankkia lääkärilausuntoja tms. että nyt on kyseessä se navetan lehmä, jota ei saa taluttaa ulos, vaan täytyy vain varata viimeiset pahnat ja vesisanko?! Hourailen tod. paljon joten puheestani ei saa paljon tolkkua ja nämä inhottavat pentumaiset tyypit OVAT KIINNI MINUSSA KOKO AJAN.

5

2150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pää pystyssä...

Puhukoot mitä puhuu, aina sinne joku jää urputtamaan joka tapauksessa. Rapatessa roiskuu.

• mr.bondi

...jotenkin kosketti toi sun tarina, Mä olen itsekkin vähän smanlaisessa tilanteessa, että helposti vahingoitan itseäni, mutta yritän pysyä pois siitä, yritä sinäkin. en usko että oma loppunikaan on valoisa, ollenb sanonut että kuolen 10 v. sisällä, (olen 25v.), yrittää kumminkin aina pitää...

• oletko ajatellut ,että kävisit terveyskeskuslääkärin juttusilla tai sairaanhoitajantai psygolokin joka myös on terv.kesk.uskoisin sinnun tarvitsevan nuihin houretiloihin apua..itse olen kärsinyt pahasta masennus tilasta,jonka aiheutti lääkäri hoitovirheellään, ja siten meni terveys ja mieli..5v ja nyt pikku hiljaa tunnen elämän haluni palaavan.koita jaksaa ja hae apua!!!!!

• ....(n)

Haleja sinne, koita jaksaa. Mielenterveysongelmissa saattaa luulla, että joku ahdistelee, vaikka se ei niin ole. Auttaisiko psykiatri tai psykologi (sellainen joka on empaattinen ja antaa neuvojakin sinulle) ja jokin lääke sinua? Ja sitten kun tuntuu paremmalta, niitä lääkkeitä voi taas vähentää ja lopettaa. Se on totta että lapsuudessasi tehtiin sinulle väärin, ja henkilö/henkilöt joka niin teki/tekivät tulee kyllä aikanaan kohtaamaan tekonsa. Nyt olet turvassa, ja elät tätä päivää. Minullekin on tehty väärin asioita, mutta olen ajatellut että henkilöt jotka tekevät väärin ovat epäkypsiä ja kehittymättömiä. En halua mielellään tuhlata hetkeäkään sellaisten ajatteluun, etteivät pilaa enää elämääni.. tulin siihen tulokseen aikanaan. Ikäänkuin jätän taakse sellaisen, se on niin arvotonta toimintaa, etten viitsi ajatella. Voi olla kaikenlaisia oireita, mutta aika auttaa.. Uskon että elämääsi tulee vielä paljon hyvää. Voisit tehdä positiivisia mielikuvaharjoituksia jossain vaiheessa, npl voisi myös auttaa sinua. Et ole yksin, muitakin joilla on samaa. Ikäkin auttaa asiaa. Älä siis murehdi suotta, ja koita saada stressi pois, lepää.. Traumaattinen stressireaktio, masennus tai joku muu, niistä voi selvitä

• kysyy.

Ne "pentumaiset tyypit" - ovatko ne siis naapureitasi, jotka kyyläävät, jos liikut öiseen aikaan asunnossai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe