pääskysiä jo Suomessa tänä keväänä?
Itse en ole nähnyt vielä kumpiakaan, mutta kuulin molempia nähdyn jo Tuusulan ja Rusutjärvellä. Kattohaikaroita en ole vielä koskaan nähnyt Suomessa ja olin hämmästynyt niistä kuultuani.
Onkohan niitä enemmänkin?
Oletko nähnyt kattohaikaroita tai
5
219
Vastaukset
Edellisenä sunnuntaina 4kpl näillä korkeuksilla ei kattohaikaroita näe kuin sattumalta.
- -nainen-
Ensimmäisen pääskysen (1) olen nähnyt muutama päivä sitten. Ja Tuusulanjärvellä on Harmaahaikaroita loppu kesästä. Ovat siihen asti, kun alkaa järvi menemään riitteeseen.
asiantuntevalta bongarilta sähköpostissa ja hämmästyin. Harmaahaikaroita olen nähnyt useinkin, mutten koskaan vielä kattohaikaraa Suomessa.
- Karjalanpoika1
Oletteko kuullut jo Käen kukunnan? Täällä Pohjois-Karjalassa kuului kukunta jo viimeviikolla.
- vinkuli
muuta nähty Savossa kun yksi vanha ilolintu. Kukku se kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264