astutus hintoja?? eli onko jollain urosta jonka on astuttanu et paljonko ootte pyytäny?? kiitoos.. :)
astutus..
3
337
Vastaukset
Aika yleisesti käytetään hintana myydyn
pennun hintaa.
Tietysti se on uroksen ja nartun omistajan keskinen sopimus.
Hinnassa voidaan ottaa huomioon myös syntyvien pentujen määrä. Esimerkiksi jos vaikka syntyy vain yksi pentu.- roosa
Minä en tiedä rotuja, jossa pennun hinta olisi astutusnmaksu. Sehän saattaa muodostua täysin kohtuuttomaksi nartun omistajalle jos syntyy yksi-kaksi pentua.
Yleisempi käytäntö on, että otetaan astuksen jälkeen ns. hyppymaksu. n. 10 % pennun hinnasta. Mikäli uroksellea ei ole jälkeläisnäyttöä, sekin maksetaan vasta sitten, kun narttu on todettu kantavaksi. Kaikki eivät ota hyppymaksua.
Synyneen pentueen mukaan uroksen omistajalle maksetaan pentukohtainen maksu joka sekin on n. 10% pennun hinnasta. Jos 4 pentua, 4 kertaa 10 % jne. - astutusmaksu
terveys ja näyttely/käyttö puoli. Uroksen suku merkkaa kanssa jotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124