koko 58 käyttämätön kuitukypärä hintaan 60 e umpikypärä.p.0407209899 nopeat syövät hitaat
M.uusi hjc cf8
10
1039
Vastaukset
- Tiitti
Mietin vaan?
- el_lupo
mama33 kirjoitti:
mp liikkeestä ostettu
kypärä sijaitsee? Onko kuvia?
- el_lupo
mama33 kirjoitti:
valkeakoskella
kaupoille. Olisin halunnut kokeilla.
pistetään kymppi lisää hintaa jos vaikka on liian halpa eli nyt hinta 70 e ja edelleen käyttämätön
- Piude.
Onko kuitti tallessa ja takuu voimassa? Miksi myyt?
Piude. kirjoitti:
Onko kuitti tallessa ja takuu voimassa? Miksi myyt?
verotukseenko sitä kuittia tarvit.mää en kyselis yhtään mitään jos olis itselle sopiva näin halpa laatukypärä kaupan.seon 2005 mallia ja pieni omaan päähän.rehellinen niinkuin on jo aiemmin sanottu
mama33 kirjoitti:
verotukseenko sitä kuittia tarvit.mää en kyselis yhtään mitään jos olis itselle sopiva näin halpa laatukypärä kaupan.seon 2005 mallia ja pieni omaan päähän.rehellinen niinkuin on jo aiemmin sanottu
ei tulis ikinä mieleenkään kysyä kypärään takuuta.sehän on lasikuitupotta johon ei voi tulla vikaa jonka valmistaja korvaisi.kuitit lensi tiskillä suoraa roskiin jos vielä joku niitä kyselee.
- lasikuitupotta johon ei voi...
mama33 kirjoitti:
ei tulis ikinä mieleenkään kysyä kypärään takuuta.sehän on lasikuitupotta johon ei voi tulla vikaa jonka valmistaja korvaisi.kuitit lensi tiskillä suoraa roskiin jos vielä joku niitä kyselee.
Mistä mp-liikkeestä, kun takuutakaan ei ole? Pitäisikö vastata provolla, että moto-plus myy
Airoh Speed Fire (kuitukypärä) a´ 39,95e sis. myös takuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349