maalissa selvät värierot etu- ja takapuskurin (kaikki muoviosat) maalissa. Muoviosien maalipinta selvästi tummempi kuin "peltikorissa". Väri on Tonic. Onkohan tavallista, Maalaako Fordi uudestaan " takuuna " ???
Uuden
8
1568
Vastaukset
TM:n "ranskalaisen" testi, siinä on keulassa peltiä ja 2 erilaista muovia, kaikki eri sävyä... ne on aina
- fz6s600
juu itsellä on tonic värinen farmari focus rekisteröity 9.1-2006 ja siinä on huomattavasti tummemmat polttoaineluukku ja puskurit on vähän on törkeän näköinen palapeli! Jos tollaista lähdetään maalailemaan uudestaan taitaa tulla vaan huonompi. kyllähän kun puskureita revitään huollossa kiirellä irti niin naarmuja niihin tulee ja sitten niistä saa alkaa tappeleen. Siitähän se maalaamo kierre alkaa. On se kumma kun ei ole muilla merkeillä havainnut samanlaisia maalausvikoja. Ei ole fordilla taitanut riittää maalia muoviosiin tummuus tulee siitä kun pohja maalipaistaa vielä läpi. Itse olen täynnä kyseistä merkkiä ja auto vaihtuu toiseen merkkiin. harmittaa kun en huomannut autoliikkeessä sävyeroja kun hain autoa olisi saanut jäädä sinne maalattavaksi niin pitkäksi aikaa kun olisi ollut sävyt kohdallaan. Inhottaa kun naapuri kysyi että oletko ajanut kolarin kun puskurit on maalattu noin perseelleen. Mitäs sitä siihen sanoo "kato ford laatua"
- Eki
Tämä johtuu siitä että alihankkija toimittaa muoviosat maalattuna kokoonpanotehtaaseen, jolloin koko auton maali ei ole samasta "purkista". Näitä eroja on kyllä muillakin merkeillä. Keskustelin juuri asiasta maalaamossa kun 4 kk vanhan Focuksen puskuri jouduttiin uusimaan. Naapuri peruutti siihen parkkipaikalla. Saatiin kyllä korjattua ja tuli sävyltään parempi kuin uutena.
- Kauko M
Moi, kun vertaa uutta ja vanhaa focusta jo sisällä huomaa uuden "halpuuden". Kojelauta hirvittävää röpelöistä pintaa, halpaa kovaa muovia joka puolella. Tarkoitus oli päivittää vanha focus uuteen, mutta ei, hirveän näköinen sisältä.
- Maalari
erilaisille pinnoille ja materiaaleille, värin sävy, levittyvyys ja pinta tule koskaan aivan identtiseksi. Olen huomannut useissa autoissa muoviosien värieron metallipintaan verrattuna.
- primera
Mulla oli -04 primerassa uutena sama juttu ja vaadin puskurit maalattavaksi takuuseen.
Nyt on ollut mielessä vaihtaa 2.0 ghia farkkuun, mutta uudessa focuksessa on tosiaankin törkeä väriero ja ainoa väri on musta jossa väriero ei näy.
Kyllä ne osat saa ihan tehtaallakin samanvärisiksi, jos vain asia kiinnostaisi tarpeeksi.
Eivät kaikki autot ole samanäköisiä tilkkutäkkejä.Tuo sävyero näkyy varsinkin vaaleissa metalliväreissä. Metallimustassa ei sävyeroa näe ollenkaan, samoin normaalipunainen.
Jos olette selailleet focuksen esitteitä niin sävyero näkyy esitteissäkin. Siinä mielessä rehtiä toimintaa ettei ole esim Photoshopilla häivytetty sävyeroa esitteiden kuvista.- juuri
Rakentelija kirjoitti:
Tuo sävyero näkyy varsinkin vaaleissa metalliväreissä. Metallimustassa ei sävyeroa näe ollenkaan, samoin normaalipunainen.
Jos olette selailleet focuksen esitteitä niin sävyero näkyy esitteissäkin. Siinä mielessä rehtiä toimintaa ettei ole esim Photoshopilla häivytetty sävyeroa esitteiden kuvista.automaalaamosta, jossa maalari kertoi, että muovi- ja peltiosat ei maalata yhtaikaa. Maali sinänsä on samaa, mutta metallihohtomaalissa sävyero tulee maaliin mm. märkyydestä. Mitä "märempi" maali syvemmälle "metallihiukkaset" menevät. Samoin ruiskutuspaine kuulemma vaikuttaa tulevaan sävyeroon. Jos ei maalata yhtaikaa kaikkia osia tulee näitä eroja. Pajassa oli juuri " vaadittu" Toyota rav nelosen muoviosia maalattavaksi takuuseen sävyerojen vuoksi. On aivan yleinen vika tietyissä metalliväreissä kertoi maalari !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144