Keksi ja kirjoita ihan oma keksimä vitsi:)
Helppoa ja hauskaa:)
Palkintoja ei jaeta, mutta nauretaan yhdessä:D
vitsit vähissä:)
9
834
Vastaukset
- Vitsiniekka
... kahvihuoneessa aivan hillittömän hauskan jutun ja ajattelin kertoa sen teillekin. Se meni näin:
Maalaiskunnan kyläkauppias asteli töihin lauantai-aamuna ja oli juuri avaamassa kauppaansa kun joku koputti kevyesti oveen. Kauppias avasi oven... tai ei se varsinaisesti avannut kauppaansa vielä, vaan se niinkuin aukaisi sille koputtelijalle, ja sanoi... siis se kauppias... ei ku hetkinen, siis se oveen koputtanut tuntematon... tai no ei se niin tuntematon ollut, tai siis olihan se vielä kun se ovi ei ollut auki ja naamaa ei nähnyt. Siis tämä kauppias, tai sen apupoika... eiku eihän se tullut vielä tässä kohdassa... Se tuntematon avasi ja sanoi... eikä kun se kauppias kertoi ottaneensa... tai eiku...
Ääh, ei hiivatti! Kyllä minä sen vielä äsken muistin :( - CharlieChaplin
mies ajeli autolla yöllä maaseudulla ja rengas puhkesi1 no mies ajatteli että menen kysymään lainaksi tunkkia naapuritalosta, mutta hoksasi että on yö ja siellähän saattaa koira purra persauksiin ja isäntä ampua haulikolla tunkeilijan! No mies otti nyrkin kokoisen kiven maasta ja heitti sen talon ikkunasta sisään ja huusi kovaa perään että " pidä tunkkis perkele " !!!
- norMix evk
Olin lähdössä pienellä potkurikoneella HelsinkiVantaan lentokentältä. Matkustajat olivat paikallaan, portaat oli vedetty sisään ja ovi suljettu. Moottoreita oltiin juuri käynnistämässä, kun ovelta kuuluu koputusta. Lentoemo avaa uudestaan oven, portaat lasketaan alas ja Matti Myöhäinen astuu koneeseen. Matin ja lentoemon välillä käydään seuraava lyhyt dialogi.
-Anteeksi, että tulin näin myöhään.
-Ei se mitään, emme olleet vielä ilmassa! - Taikis
olipa tosi helppoa juu, istuin koneella aikani ja odotin vitsisuonen aukeamista. Ei mitään.....ei niin mitään, ei edes pahaisinta puujalkavitsiä irtoa. ;(
Vaikka lähes koko aamu naurettu töissä ihan pikkuisille jutuille, sanapelleilyille..liiotteluille...äänensävyille..vitsinkerronta on paljon vaikeampaa kuin tilannekomiikalla iloitseminen. Tämä mikään oma keksimä ole, mutta tänään kuulin
Kaksi mummoa jutteli linja-autopysäkillä, ja toinen kysyi: Oletko seurannut euroviisuja?
Toinen mummo vastasi: Olen kyllä, mutta olipas Loiri juonut itsensä huonoon kuntoon.- toivontytär
Tämäkin on lainattu vitsi.Mies halusi salakuljettaa kyyhkysen lentokoneessa.
Ei keksinyt parempaa paikkaa,niin tunki sen housuunsa.
Kyyhkynen alkoi tulla levottomaksi, mies arveli sillä olevan kuuma ja avasi sepaluksensa.
Kyyhky pisti päänsä ulos ja rauhoittui.
Vieressä istuva nunna ihmetteli ja sanoi viimein :"Anteeksi minä en näistä asioista ymmärrä,mutta luulen, että munanne on kuoriutunut." - merliNi
niinniin uskomaton viikonloppu, unohtui netti ja keskustelut:D
Kiitti kaikille nauruista*virnistys*...avaus sai alkunsa kun koitin itse keksiä huippuhyvän vitsin, mutta tehtävä olikin paljon vaikeampi kuin miltä kuulostaa:)
Helpottavaa huomata, että eipä niitä vitsejä kovin helposti synny tältäkään sanavalmiilta porukalta;DDEi muista millään niitä juttuja mitä on matkan varrella sattunut. Niistä sais koottua ihan hyviä vitsejä.
Tuolla ylempänä Arosusi lohkaisi hauskasti, kun oli juttua sokeain myymälästä, ettei hän osoitetta muista mutta kyllä sinne sokeakin löytää. Harmiton hauska juttu.
Mieskollegani töissä vääntää juttua talven ensimmäisistä mäenlaskuistani. Lähinnä niistä hissinousuista. Kun noustaan laudalla, hissikapula pitää laittaa haarojen väliin. Ensimmäisillä kerroilla mulle tulee mustelmia ja siitähän riittää juttua. Hyi, ne on tuhmia juttuja, enkä niitä voi tässä kertoa.- merliNi
Mariet kirjoitti:
Ei muista millään niitä juttuja mitä on matkan varrella sattunut. Niistä sais koottua ihan hyviä vitsejä.
Tuolla ylempänä Arosusi lohkaisi hauskasti, kun oli juttua sokeain myymälästä, ettei hän osoitetta muista mutta kyllä sinne sokeakin löytää. Harmiton hauska juttu.
Mieskollegani töissä vääntää juttua talven ensimmäisistä mäenlaskuistani. Lähinnä niistä hissinousuista. Kun noustaan laudalla, hissikapula pitää laittaa haarojen väliin. Ensimmäisillä kerroilla mulle tulee mustelmia ja siitähän riittää juttua. Hyi, ne on tuhmia juttuja, enkä niitä voi tässä kertoa.En hoksannu...kommelluksista vois koittaa jonkinlaisen vitsin nyhjäistä:)
Kiitti vinkistä:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431