Mikähän mies..

Naikkonen-74

..mahtaa kulkea tuolla kaupungilla, semmonen vanhempi, punanaamainen ja parrakas (?), jolla monesti sykkeli ja joka keräilee pulloja?

Onkohan se ihan harmiton, niinkuin väitetään? Mulle ainakin tuli sokkarilla kerran vähän vainoharhainen olo, kun yritin kuikuilla hyllyjen välissä sitä miestä karkuun ja aina se vaan jossain tuijotti tuimasti. Enkä kuulemma ole ainoa naikkonen, jonka perässä se on kulkenut..

Jaa-a, mitenkähän moisesta tilanteesta selviytyisi fiksusti :)

28

3323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lonely_Wolf

joulupukki.. heh heh :)). Vaan aivan tosi, enpä ole kuullut moisesta. Mut älä oo huomaavinaskaa, tuollaiset on usein ihan harmittomia. Jos käy liian ahistavaksi miekkosen käytös, pyydä ystävällisesti syytä käytökseen. Vastauksesta sitten päättelet miten suhtaudut jatkossa. Ei noista kannata paineita ottaa.

Ai niin juu.. ny olis vahtihukka tarjolla palvelukseen ;)) (tää sitten oli ihan vitsonen).

• Naikkonen-74

Johan helpotti, ei ollenkaan enää pelota käydä kaupassa :) Mutta mistä tiedän enää sokkarilla kuka on vahti ja kuka kyttäri :D

Mikähän mahtaa olla syynä siihen (varsinkin meillä naisilla), että kun joku (mies) jossain pitkään katsoo, niin heti luullaan, että nyt on sukkahousut jääny roikkumaan housun lahkeesta tms. :) No tämähän tuli tolkuttomasti kirjoitettua. Kiekon ja Lordin piikkiin menee nyt.

• Naikkonen-74 kirjoitti:

Johan helpotti, ei ollenkaan enää pelota käydä kaupassa :) Mutta mistä tiedän enää sokkarilla kuka on vahti ja kuka kyttäri :D

Mikähän mahtaa olla syynä siihen (varsinkin meillä naisilla), että kun joku (mies) jossain pitkään katsoo, niin heti luullaan, että nyt on sukkahousut jääny roikkumaan housun lahkeesta tms. :) No tämähän tuli tolkuttomasti kirjoitettua. Kiekon ja Lordin piikkiin menee nyt.

Haapaveen tirkistelijä päässyt vapaalle.

• Lonely_Wolf
        Naikkonen-74 kirjoitti:

siitä, kellä on tuuhee turkki, kellä ei ;). No joo.. asiaan. Luulis teijän naisten olevan hiukan mielissään saadessanne miespuolisten katseita (säädyllisiä tietty), luotiinhan teijät maailman kaunistuksiksi :). Eli hymyä huuleen ja tukka hulmutrn tuuleen ;).

• mrs Haapavesi
        kerbiili62 kirjoitti:

Tammikuun puolella. Ja liikekannalla on.

• Naikkonen-74
        kerbiili62 kirjoitti:

..se ollut vapaalla jalalla jo vaikka kuinka kauan. Mutta en minä usko, että tämä kyseinen hyllymies SEMMONEN sentään :) Pitää yrittää ajatella kuitenkin positiivisesti :D

• Naikkonen-74
        Lonely_Wolf kirjoitti:

siitä, kellä on tuuhee turkki, kellä ei ;). No joo.. asiaan. Luulis teijän naisten olevan hiukan mielissään saadessanne miespuolisten katseita (säädyllisiä tietty), luotiinhan teijät maailman kaunistuksiksi :). Eli hymyä huuleen ja tukka hulmutrn tuuleen ;).

muuten tarkoita tällä miehellä ketään myyjää :D :D :D (keräilee pulloja.. katselee tuimasti jne.) Tää meni nyt ihan lörinäksi :D Ja yllätys yllätys, kohta tulee Jii ja poistaa koko ketjun :) En Jii sinuakaan tällä miehellä tarkoita =)

• mrs Haapavesi
        Naikkonen-74 kirjoitti:

muuten tarkoita tällä miehellä ketään myyjää :D :D :D (keräilee pulloja.. katselee tuimasti jne.) Tää meni nyt ihan lörinäksi :D Ja yllätys yllätys, kohta tulee Jii ja poistaa koko ketjun :) En Jii sinuakaan tällä miehellä tarkoita =)

nimeä en tiedä enkä asuinpaikasta ole varma mutta luulen tietäväni. Ihme tyyppi tosiaan. Ei tietoa onko vaaraton.

• Naikkonen-74
        mrs Haapavesi kirjoitti:

nimeä en tiedä enkä asuinpaikasta ole varma mutta luulen tietäväni. Ihme tyyppi tosiaan. Ei tietoa onko vaaraton.

En ollutkaan vainoharhainen =)

• sinä myöskin
        Naikkonen-74 kirjoitti:

olla niin vetävän näköinen morsian että muespuolisilla lajitovereilla on siitä syystä pupillit pari tuumaa silmäripsien ja näkökentän ulkopuolella.;) Mietipä sitä.

• Naikkonen-74
        sinä myöskin kirjoitti:

olla niin vetävän näköinen morsian että muespuolisilla lajitovereilla on siitä syystä pupillit pari tuumaa silmäripsien ja näkökentän ulkopuolella.;) Mietipä sitä.

Noin kun osaisi asian ajatella :) Mutta ainakaan itse en viitsisi samalla tavalla ketään kaupassa tuijottaa, vaikka kuinka komea adonis kävelisi vastaan =)

• minä voi-
        Naikkonen-74 kirjoitti:

Noin kun osaisi asian ajatella :) Mutta ainakaan itse en viitsisi samalla tavalla ketään kaupassa tuijottaa, vaikka kuinka komea adonis kävelisi vastaan =)

nutkin tulla vastaan.:3.Ei sitä koskaan teidä milloin kävelee onnensa ohi:D.

• ei oo
        mrs Haapavesi kirjoitti:

Tammikuun puolella. Ja liikekannalla on.

mittee asiaa tänne länteen päin,se kyll itekki tietää ja tuntee sen!

• vaan ollut

pullo-osastolla, kun tämä pitkäänkatsominen tapahtui?
      Luulen tietäväni tapauksen ja myös sen, että kaveri taitaa olla kiinnostuneempi (tyhjistä) pulloista, kuin nuorista naisista!

• kiinnostunut,

myös täysistä (ei limsa-) pulloista kyseinen vesseli.

• Naikkonen-74
        kiinnostunut, kirjoitti:

myös täysistä (ei limsa-) pulloista kyseinen vesseli.

..en minä pullo-osastolla kyllä ollut. Taisin notkua mannaryynihyllyn kieppeillä ja kassalla tämä tuijottaminen sitten jatkui peliautomaatin läheltä. Kyllä siinä vähän hankalaksi olonsa tunsi, kilttinä tyttönä yritin vain ohittaa asian hymyllä ja nopeilla askelilla :D

En tiedä mitä miehen päässä liikkui, kun ei hymyillyt, ei tervehtinyt / puhunut, tuijotti vain tuimasti. Ei sillä lie mitään kaunaakaan minua kohtaan.

Mutta vaikka harmiton olisikin, niin eihän sitä tiedä koska napsahtaa. Kertahan se on ensimmäinenkin.

• lueskelija
        Naikkonen-74 kirjoitti:

..en minä pullo-osastolla kyllä ollut. Taisin notkua mannaryynihyllyn kieppeillä ja kassalla tämä tuijottaminen sitten jatkui peliautomaatin läheltä. Kyllä siinä vähän hankalaksi olonsa tunsi, kilttinä tyttönä yritin vain ohittaa asian hymyllä ja nopeilla askelilla :D

En tiedä mitä miehen päässä liikkui, kun ei hymyillyt, ei tervehtinyt / puhunut, tuijotti vain tuimasti. Ei sillä lie mitään kaunaakaan minua kohtaan.

Mutta vaikka harmiton olisikin, niin eihän sitä tiedä koska napsahtaa. Kertahan se on ensimmäinenkin.

nuin ilimanaikusta asiaa jauhaa mielessänsä!?

• mrs Haapavesi
        lueskelija kirjoitti:

nuin ilimanaikusta asiaa jauhaa mielessänsä!?

mutta kun tietää minkälaisia pöpejä täälläki asuu niin jotenki osaa tuommosiin suhtautua pienellä varovaisuudella vaikkei vainoharhainen oliskaan. Kyllä sen päällepäin näkee kannattaako kaikille kovin "Hei" ruveta sanomaan ja hymyjä jakeleen, niistä voi joku saada väärän käsityksen ja se on ikävää jos kyseessä on joku oikeesti outo tyyppi. Ite istuin kerrattain kaupan parkkipaikalla autossa niin se pullonkerääjämies tuli siihen puskurin eteen sen pyöränsä kans ja vaan tuijotti. Tuli vähä sellanen olo että onkohan kaikki ihan ok.

• lueskelija
        mrs Haapavesi kirjoitti:

mutta kun tietää minkälaisia pöpejä täälläki asuu niin jotenki osaa tuommosiin suhtautua pienellä varovaisuudella vaikkei vainoharhainen oliskaan. Kyllä sen päällepäin näkee kannattaako kaikille kovin "Hei" ruveta sanomaan ja hymyjä jakeleen, niistä voi joku saada väärän käsityksen ja se on ikävää jos kyseessä on joku oikeesti outo tyyppi. Ite istuin kerrattain kaupan parkkipaikalla autossa niin se pullonkerääjämies tuli siihen puskurin eteen sen pyöränsä kans ja vaan tuijotti. Tuli vähä sellanen olo että onkohan kaikki ihan ok.

nyt puhumme samasta pullojenkeräilijästä, pyöräilevästä punakasta, minusta se on kyllä täysin vaaraton tyyppi vaikka saattaapi joskus tuijottaakin, päivittäinhän tuo tuolla liikuskelee.

• Naikkonen-74
        mrs Haapavesi kirjoitti:

justiinsa tarkoitan. Eihän siinä jos se olisikin semmonen normaalin oloinen mies. Mutta saattaa tosiaan vaikka kaupasta lähtiessä kävellä kannoilla, kuulemma. Ei tämä nyt ihan ilimanaikunen asia, näin naisena. Eihän miehiä pelota jos joku nainen tuijottaa, päinvastoin.

• Naikkonen-74
        Naikkonen-74 kirjoitti:

justiinsa tarkoitan. Eihän siinä jos se olisikin semmonen normaalin oloinen mies. Mutta saattaa tosiaan vaikka kaupasta lähtiessä kävellä kannoilla, kuulemma. Ei tämä nyt ihan ilimanaikunen asia, näin naisena. Eihän miehiä pelota jos joku nainen tuijottaa, päinvastoin.

oli tarkoitettu mrs Haapavedelle..

• mrs Haapavesi
        Naikkonen-74 kirjoitti:

oli tarkoitettu mrs Haapavedelle..

totuttelemaan tuijotukseen, kun on kesä ja hamekelit tulossa! Kunhan ei ihan kaikki epätoivoiset ala osoittaa vastaavanlaista kiinnostusta :)
        Meitä on moneen junaan.

• lars leevi
        mrs Haapavesi kirjoitti:

totuttelemaan tuijotukseen, kun on kesä ja hamekelit tulossa! Kunhan ei ihan kaikki epätoivoiset ala osoittaa vastaavanlaista kiinnostusta :)
        Meitä on moneen junaan.

ompahan karvaperse tollukoilla pulmaa kerrakseen.

• kovinkaan
        lars leevi kirjoitti:

romanttinen mies!

• mrs Haapavesi
        lars leevi kirjoitti:

Katsomisella ja tuijottamisella on vissi ero.
        Mutta sinullekkin hyvää kesää. Ja hamekelejä :)

• Lonely_Wolf

ensi kesänä kattella pelkästään tassujani kävellessä. Kaikki ehkä eivät tiedä, että olen rauhoitettu elläin ;)). Ja tuskinpa mussukka tykkää jos liikaa maisemia tollistelen.

• ompi jussi

poisti juttunsa taas.

• Naikkonen-74

Poistat aina minun tekstini? Enhän minä voinut arvata, että se mies on sinun tuttusi. Anteeksi kovasti, jos oikaisin että en ole tässä jutussa ollut vailla minkäänlaisia miehen henkilöllisyystietoja. Eikä kukaan muukaan. Tarkkana, Jusu, edelleen ;)

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe