Ruotsin maassa asujat valittelevat bensan hintojen noustua jälleen kerran ennen lomia. Mutta miten ollakaan...... ne ovat melkoisesti alemmat kuin mitä Suomessa on maksettava. Joten, Eurooppaan lähtijät, lähtekää melko tyhjällä tankilla ja tankatkaa vaikka heti satamassa. Mutta ei täyttä tankkia. Sisämaahan päin ajettaessa bensan hinta laskee. Säästyy muutama euro hauskempiin menoihin näinkin.
bensan hinta
verkkofan
2
3011
Vastaukset
- Juice
Olen lähdössä norjaan parin viikon päästä. Ajetaan tukholmasta ruotsin läpi norjaan. Osaisitko kertoa paljonko bensa maksaa keskimäärin ruotsissa sekä norjassa?
- Jolle
Tuolla polttoaine.netissä on joitakin hintoja myös ulkomailta, katso sieltä. Norjassa taitaa olla maailman kallein polttoaine tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657