Kyllä se Torikokous pidetään kuitenkin Helsingissä ja taidetaan pitää jatkot Rovaniemelläkin!
ONNEA LORDI!
Annoin kanssa ääneni hänelle --en ole Suomessa ja siksi pystyin soittamaan !
Onnea SUOMI!
6
389
Vastaukset
- my.mm.eli
voin minäkin toivottaa Lordille, sitä tarvitsevat jatkossakin ja Suomelle, että neljänkymmenen vuoden yrityksen jälkeen vihdoin voitonpäivä koitti!
Näinhän se on, että voittoon tarvitaan nykypäivänä "jotain joka säväyttää ylitse muiden", lajissa kuin lajissa.
Sitä vain miettii, että mihin saakka tälläkään tiellä voi edetä. Jossainhan se aina tulee pää vetävän käteen!
Vuosiin en ole seurannut koko Euroviisuja, kun en ole tyylistä tykännyt. Nyt katsoin ihan sen vuoksi kun ulkolaiset ystäväni viestittivät voittoa Suomelle. Oli nuorisosta päin kuulunut sellaista ihastusta hirviöihin!
Ja ainahan se on mukava kuulla kun kotimaalle annetaan kannustusta! Siitä hatunnosto Sinulle ullapulla(toisinpäin)!- ullapulla (toisinpäin)
juhlineetkin sitä jääkiekkokultaa ,ei"hyvää mahantäydeltä" Ja siks"toiseks en tykännyt siittä Carolan kappaleesta ,minusta ne kaikki on sitä samaa . Ja kyllästyn jo katselemaan niitä vähäpukeisia naisia ,olispas ollut samanlaisissa asuissa ("tarkoitan sortseissa ") miehetkin ,kyllä niissäkin löytyy seksikkäitä --ainakin minun vanhoihin silmiini paremmin sopivia .Ja se peppujen värisyttely --kuuluuko ne kaikki siihen kappaleeseen joka on esitettävä . Pisteitä siellä kerättiin pepunpyörityksillä .
Oli pakko sanoa jotain --kun muut ovet niin hiljaa --ainakin tässä minun aloituksessa!
Ensi kauhistuksen ja vihastuksen jälkeen alan vähitellen tottua tuohon ”hirviöön”,
sen takanahan on miellyttävä, kiltti mies.
Tutkin sanoja, - melkein gospelia.
Otti median haltuunsa, sanomansa oli selkeä: suvaitsevaisuus,
ja puhui hyvää englantia lehdistötilaisuudessa.
Kuinkas kappaleen olisi käynyt ilman naamioita?
Rohkea keksintö ja itsensä likoon laittaminen.
Pelottava joulupukkikin on monesti lapselle.
Sarjakuvahahmot elävät kauan (musta naamio).
Naamioiden taakse voi vaihtaa esiintyjiä ei käy kuin Nightwish’in
Kuinka pitkä lienee ”Lordin” elinkaari?- Katleija-T
Ihan kiinnostavaa on kuulla sinulta mitä ne ruotsalaiset siellä Loordista sanoo.
- ullapulla (toisinpäin)
kuullut ja kaikissa lehdissä on ollut huviä artikkeleita. En oikeestaan ole senjälkeen kun Lordi voitti kuullut kenenkään moittivan --kyllähän Ruotsalaiset musikin ystäviä on --tämä on nyt vaan erilaista musaa ,eikä Ballaadia niinkun tavallisesti ja jotain Duettoja euroviisuissa on kuultu.
- kaikki yhteen ääneen: halle...
minä lordin valitsin
niin teki myös eurooppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965