IVF ja pp11 haamu APUA!

voisiko olla..

APua! Nyt iski pelonsekainen paniikki, menin tänään testaamaan hätäpäissäni muutama päivä ennen oikeeta testipäivää ja selvä haamu tuli! En ole ikinä saanut testiin minkäänlaista viivaa tai väriä vaan se on ollut aivan valkoinen!!

Nyt mieskin sanoi että siinä on selvä viiva tosin himmeä. Voikohan lääkitys tehdä vielä kepposia vai uskaltaisikohan jo hiukan iloita..enpä kyllä taida uskaltaa. No uuden testin teen parin päivän päästä toiv. viiva silloin tummempi!

Meillä eka ivf ja vauvaa yritetty jo ikuisuus joten olen iloinen ainakin elämäni ekasta haaleasta viivasta, vaikka olisikin väärä hälytys ;)

Kaikille voimahaleja!

8

3812

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skeptinen

Itsellä myös ensimmäinen IVF. Siirto oli 5 päivää sitten. Utelias kysymys kuuluukin: miltä sinusta tuntui alkion siirron jälkeisenä aikana? Vai tuntuiko miltään?

Mutta ennenkaikkea, SINULLE HURJASTI ONNITTELUJA :o)

• iloita..=/

Moikka!

Kiitos onnitteluista mutta en uskalla vielä iloita sillä pettymyksen pelko on niin hirvittävän suuri =/ mutta elämäni eka haalea plussa, onhan sekin jotain jos se sitten onkin väärä hälytys ;)

Mulla alkoi ehkä just 5 päivää siirron jälkeen menkkamaiset kivut, sellaset jotka mulla aina on ilmenny noin viikko ennen ku menkat on alkanu eli pieniä kramppeja, sitten niitä jatku ja välillä on ollu aika voimakkaatkin nyt vikoina päivinä, sellaset supistusmaiset kivut, vähän erilaiset kun yleensä, mutta olin jo ihan varma että menkat ois alkanu nyt viikonloppuna.

Rinnat on ollu turvonneet ja kipeet mutta kuuluu kait lugejen vaikutukseen joten vaikea sanoa siitä mitään. Nenä on ollu tukossa mutta olen siitepölyallergikko niin kai olis muutenkin ;)

Mutta siis sellanen olo on ollu että menkat alkaa ja vieläkin on kramppeja mutta ei sellasta menkkakipua mikä kestäis pitkän aikaa ja vaatis buranaa vaan sellasia supistusmaisia kramppeja.

Toivotaan että meillä molemmilla alkaa vauva masussa kasvamaan. Tiedän miltä susta tuntuu, odottelu on kamalaa, koita kestää!! Paljon voimahaleja sulle ja plussaonnea!! Ilmottelen mikä sitten verikokeen tulos on!

• Skeptinen
        iloita..=/ kirjoitti:

Moikka!

Kiitos onnitteluista mutta en uskalla vielä iloita sillä pettymyksen pelko on niin hirvittävän suuri =/ mutta elämäni eka haalea plussa, onhan sekin jotain jos se sitten onkin väärä hälytys ;)

Mulla alkoi ehkä just 5 päivää siirron jälkeen menkkamaiset kivut, sellaset jotka mulla aina on ilmenny noin viikko ennen ku menkat on alkanu eli pieniä kramppeja, sitten niitä jatku ja välillä on ollu aika voimakkaatkin nyt vikoina päivinä, sellaset supistusmaiset kivut, vähän erilaiset kun yleensä, mutta olin jo ihan varma että menkat ois alkanu nyt viikonloppuna.

Rinnat on ollu turvonneet ja kipeet mutta kuuluu kait lugejen vaikutukseen joten vaikea sanoa siitä mitään. Nenä on ollu tukossa mutta olen siitepölyallergikko niin kai olis muutenkin ;)

Mutta siis sellanen olo on ollu että menkat alkaa ja vieläkin on kramppeja mutta ei sellasta menkkakipua mikä kestäis pitkän aikaa ja vaatis buranaa vaan sellasia supistusmaisia kramppeja.

Toivotaan että meillä molemmilla alkaa vauva masussa kasvamaan. Tiedän miltä susta tuntuu, odottelu on kamalaa, koita kestää!! Paljon voimahaleja sulle ja plussaonnea!! Ilmottelen mikä sitten verikokeen tulos on!

Minustakin tuntuu ihan normaalilta, kuten aina ennen kuukautisia. Vatsa turpoaa, rinnat aristavat, munasarjojen kohdun kohdilla vihlailee välillä.

En ollut odottanut näin tavanomaisia tunnelmia kaiken IVF:ssä koetun jälkeen (Kaikki meni kyllä ihan hyvin.) Tosin vatsan turvotus on ennennäkemätön. Varmasti Lugeista johtuvaa.

Niin ja sitten 2 päivää siirrosta oli yhtäkkiä hirveää pistävää kipua alhaalla keskellä, suurinpiirtein kohdunsuulla!? Vääntäydyin sänkyyn ja ajattelin, että nyt tuli noutaja. Pistävää kipua kesti 15 min, ja sitten oli ohi! Olisikohan ollut joku reaktio itse siirrosta?

Älä sinä turhaan pelkää sitä verikokeen tulosta, kyllä se plussana pysyy :o)

• *pregnyl*
        Skeptinen kirjoitti:

Minustakin tuntuu ihan normaalilta, kuten aina ennen kuukautisia. Vatsa turpoaa, rinnat aristavat, munasarjojen kohdun kohdilla vihlailee välillä.

En ollut odottanut näin tavanomaisia tunnelmia kaiken IVF:ssä koetun jälkeen (Kaikki meni kyllä ihan hyvin.) Tosin vatsan turvotus on ennennäkemätön. Varmasti Lugeista johtuvaa.

Niin ja sitten 2 päivää siirrosta oli yhtäkkiä hirveää pistävää kipua alhaalla keskellä, suurinpiirtein kohdunsuulla!? Vääntäydyin sänkyyn ja ajattelin, että nyt tuli noutaja. Pistävää kipua kesti 15 min, ja sitten oli ohi! Olisikohan ollut joku reaktio itse siirrosta?

Älä sinä turhaan pelkää sitä verikokeen tulosta, kyllä se plussana pysyy :o)

Wau, pidän peukkuja, että se oikeakin viiva tulee eikä "vain" haamu! Pregnylpistos aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen, mutta kuinka pitkään viiva pysyy Pregnylillä positiivisena??

Toivotan teille onnea :)

• jeb

Meillä viime talvena vähän sama juttu, IVF:n jälkee testattiin muistaakseni päivää liian aikaisin. Viiva oli älyttömän himmeä, siis näkyi vaan oikasta kulmasta katsottaessa oikeanlaisessa valossa. Oltiin ihan varmoja, että kuvitellaan vaan näkevämme viiva, mutta kuten klinikaltakin sanottiin: " Viiva on viiva, jos siinä näkyy mitä tahansa se on viiva." Ei kyllä itsekkään uskottu vasta kun verikokeet asian todistivat. Joten nyt odotellaan innolla marraskuuta, ja toista lastamme :)

• tänään varmistui!

Kävin verikokeissa ja positiivinen tulos varmistui!! olo on epätodellinen ja onnellinen =)

Nyt tietysti jännittää meneekö kaikki hyvin, mutta koitan ajatella positiivisesti.

Kaikille todellakin koko sydämestä onnea hoitoihin ja jaksamista!!!!

• Kohtalotoveri

....

• onneaaaaaaaaaaaa ja haleja!!!!!!!!!:):):)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe