Syksyllä hienosti itänyt ja kasvuun lähtenyt nurmikko ei vieläkään viherrä.
Ovatko uudet nurmikot vain hitaampia kasvuunlähdössä, vai onko se menetetty? Kannattaisko lanoittaa?
Miksi nurtsi ei viherrä?
3
1385
Vastaukset
- kyl se siitä
Syksyllä istutettu nurmi näköjään juroo, mut kyl siellä on pieniä alkuja, joten varmasti syksyllä on jo vahva nurmikko. Lannotuksen lisäystä suositelivat vasta kun nurmi on päässyt hyvään kasvuun, joten älä hätäile.
- sanna1
laitoin syksyllä siemenet. syksyllä oli vielä tosi kaunis nurmikko.tasainen ja paksu.eikä mitään lannoitteita käytetty.tuli talvi ja keväällä ei nurmikosta tietoa.keltaista läikkää.nyt on taas vihreitä alueita koko ajan lisääntymään päin...malttia
- sanna1
odottele vaan rauhassa.itse kyllästyin alussa ja kävin hangolla möyhentämässa multaa.laitoin lisää siemeniä.nyt on sitten liiankin tuuheata joten ei sekään ollut hyvä idea.ois kannattanut vaan odottaa...rupes vain ärsyttämään kun muilla on niin hyviä nurmikoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657